14

281 12 3
                                    

Byla jsem v práci, dneska to tu jde jen je tu ten Petr. Je vlezlej..a koupil mi nějakou čokoládu, nejradši bych ho odpálkovala ale mohl by se na mě stěžovat a to nechci.
Měla jsem chvilku klid, napsal mi Tom.

—-chat s Tomem—-
Tom: Tak jak to dáváš toho Petra?
Já : Hrozný! Je vlezlej a koupil mi čokoládu! Tome SOS!
Tom : XD Tak já tam přijdu budu hrát tvého přítele jo?
Já : Klidně! Jen ať mě nechá.

—-konec chatu—-

Položila jsem mobil a čekala každou vteřinu kdy přijde Tom. Petr zas přišel k baru a sedl si na židli co tam máme. Zas si chtěl povídat. Po mučivém rozhovoru přišel Tom.

L - Ahoj
T - Ahoj.

Cinkl mi mobil, a psal ať to celé nechám na něm. Jen jsem kývla hlavou že rozumím a on se usmál. Celkem mu to i hodně slušelo jak jsem se na něj koukla.

 Celkem mu to i hodně slušelo jak jsem se na něj koukla

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



P - Ty jsi Tom Kaulitz že?
T - Ano.

Tom se na něj usmál..to se mi nezdá. Musí mít něco fakt dobře vymyšleného. Chvilku kecali ale pak Petr zas otravoval mě.

P - Hele a jak se jmenuješ celím jménem vůbec? Na ig nemáš příjmení.

Než jsem cokoliv řekla tak Tom za mně odpověděl.

T - Kaulitz se jmenuje.

Koukla jsem se na Toma, tvářila jsem se normálně ale chtěla jsem se ho zeptat co dělá sakra.

P - Jsem nevěděl že máte s Billem tak nádhernou sestru.

To jsem se koukla na Toma, už jsem chápala co dělá jen na mě kývl hlavou abych promluvila.

L - Nejsem jejich sestra.
P - Co? Tak sestřenice?
T - Ne ta nádherná holka je moje snoubenka idiote. Už používá moje příjmení debile.
P - Aha..no jal neviděl prstýnek tak..
L - Nechceme aby o tom lidi věděli tak doufám že budeš mlčet jasný?
P - A-ano

Zvedl se a odešel, s Tomem jsme se na sebe koukli a začali jsme se smát.

L - Tak paní Kaulitzová budu jo?
T - Kaulitz to tvoje ová nebude.
L - A kde je prstýnek hm?

Začala jsem mu ukazovat prsteníček, a nadzvedla jsem obočí. Ale on najednou něco lovil v kapse. Vyndal malou krabičku..neříkejte mi že byl připravenej? A že věděl na co se bude ptát? Otevřel jí a v ní byl prstýnek.

T - Viděl jsem jo v obchodu, a věděl jsem že by se ti líbil chtěl jsem ti ho dát jindy nebo na Vánoce. Ale když peskuješ paní Kaulitz.

Vzal mi levou ruku a nasadil mi prsten na prsteníček

A měl pravdu, líbí se mi! Není jako každej druhej prsten

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



A měl pravdu, líbí se mi! Není jako každej druhej prsten.

L - Děkuju Tome..to si nemusel.
T - Neděkuj kotě.

Ještě tam byl Tom a povídali jsme si, pak přišel šéf a řekl že můžu domů že to tu zvládne sám. Tak jsem si šla vzít bundu, sundala jsem zástěru a šla s Tomem. Ten si mně ještě před Petrem přitáhl k sobě a držel za bok. Dokud jsme nedošli k jeho autu. Sedli jsme si dovnitř

T - Tak dneska si v práci byla hodinu a půl, nepodniknem spolu něco?
L - A co bys chtěl?
T - Nevím..tak můžem jen tak jezdit.
L - Tak jo.

Usmáli jsme se na sebe, a Tom nastartoval. Řekl mi ať pustím písničky, pustila jsem Eminema bo oba ho rádi posloucháme. Jezdili jsme přes různý města vesnice až jsme zastavili u nějaké vyhlídky. Tom vylezl z auta a já taky.

T - Pojď.

Vylezl na střechu auta a sedl si, tak jsem se k němu taky sedla. Byla mi tričku zima upřímně. Tu a tam jsem se klepala ale Tom si toho všiml, tak si mně k sobě vzal a zachumlal.

T - Lepší?
L - Jo.

Oba jsme mlčeli a koukali se na noční oblohu. Byli vidět hvězdy, jak tu nebyli lampy a bylo to tu daleko od města a vesnic. Tak jediné světlo co jsme měli byli hvězdy a měsíc

 Tak jediné světlo co jsme měli byli hvězdy a měsíc

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Přišlo mi že se zastavil čas a byli tu jen my dva. Tom si mně k sobě víc přitiskl a volnou ruku co měl. Chytl tu mojí a propletl prsty, chtěla jsem ho pustit...ale nechtěla jsem bylo to krásný.

Dva rebelovéKde žijí příběhy. Začni objevovat