S klukama jsme koukali na pohádky měla jsem hlavu opřenou o Billovo rameno.
Billa beru jako bráchu, ale s Tomem mám jiný vztah. Někdy po něm toužím, že ho chci. Moje tělo po něm šílí a chce ho, ale jsem zmatená. Moje hlava je zmatená.
Už mi padali víčka, ale rozhodně nespím na gauči moje záda protrpěla dost.L - Kluci už půjdu spát..spím u sebe je mi jedno kdo tam bude se mnou spát.
B - Budu spát s tebou.Zvedl se Bill a vystřelil rychle do ložnice aby ho Tom nepřeběhl. Nad tím jsme se s Tomem zasmáli.
L - Přinesu ti deku a polštář.
T - Děkuju kotě.Zvedla jsem se a on mě plácl přes zadek. Otočila jsem se na něj a nadzvedla jsem obočí a dívala se na něj.
T - Otoč se.
L - Proč?Řekla jsem trošku s flirtovacím tónem. On jen nic neřekl..kousl se do rtu a prohlížel si mě. Otočila jsem se a on mi vyhrnul šaty aby mi byl vidět zadek.
T - Chtěl jsem ho vidět v reálu...ne na fotce.
Kousla jsem se do rtu..najednou mi dal pusu na zadek a ušklíbl se na mě. Stáhl mi šaty a plácl přes zadek.
Přinesla jsem jsem mu deku a polštář, on se mezitím šel převlíc do koupelny.
Během chvilky přišel, chytl mě za boky a přitáhl si mě k sobě.T - Ještě pusa na dobrou noc.
Nenamítala jsem, spojila jsem naše rty, jemně jsem ho kousla do rtu a oddělili jsme se. Šla jsem do ložnice, tam už ležel Bill odlíčnej a převlečenej.
B - Co jste tam dělali.
T - Nic, jen jsme se trošku dýl obejmuli otočíš se? Chci se převléct a už nechci cestovat sem tam abych Toma nevzbudila.
B - JasněBill se otočil a já se převlíkla do pyžama a rychle se odlíčila. A šla jsem si lehnout, lehla jsem si k Billovi zády a on si mě k sobě přitáhl. To mi od něj nevadí..prostě je to Bill od něj si člověk nechal hrozně věcí líbit. Během chvilky jsem usnula.
Probudila jsem se v 8:35 Bill měl tvrdý spánek, opatrně jsem stala a šla do kuchyně. Vešla jsem do obýváku kde spal Tom, koukla jsem se na něj. Je roztomilej otočila jsem si k němu a chtěla jsem jít do kuchyně ale chytl mě za ruku a přitáhl k sobě.
T - Se na mě hezký kouká co?
L - Tome ty jsi ošklivej když spíš.
T - Cos to řekl?Přitáhl si mě k sobě víc, že jsem ve finále spadla na gauč a Tom byl nade mnou a držel mi ruce. Nemohla jsem se hýbat.
T - Cos to řekla?
L - Pravdu.Naklonil se ke mně a kousl mě do ušního lalůčku. Moje ruce držel najednou jen jednou rukou a druhou dal pod moje tričko. A pomálu tu ruku dával k mému prsu.
Začal mi svíma rtama přejíždět po mém krku, ucítila jsem jak mi celkem silně zmáčkl prso. Trošku jsem zalapala po dechu.L - Tome..
T - Jsem podle tebe ošklivej?Cítila jsem jeho teplý dech na svém krku, cítila jsem jak jednou rukou je na mém prsu a prstem krouží po bradavce. To se nedá vydržet!
L - Ne...nejsi.
Políbil mě a pustil...kdyby mě dýl držel tak bych to nedala..už bych ho chtěla cítit v sobě. Stala jsem a šla jsem udělat vajíčka ke snídani, udělala jsem ještě Tomovi kafe. Ten si sedl ke stolu.
T - Budeš s náma slavit Silvestr ? Budem u nás a můžeš vzít Lukáše.
L - Jo to by bylo fajn.Podala jsem mu kafe a sobě jsem si udělala čaj a dál pokračovala ve vaření vajíček. Po chvilce přišel Bill..popřála jsem mu dobré ráno a ten mi dal pusu na tvář. Podala jsem mu kafe a ten mi úsměvem poděkoval.
ČTEŠ
Dva rebelové
Romance,,co chceš? Už se rozhodni! Chvilku děláš že mě nevidíš. Pak se na mně vrhneš..Lilith co chceš?!"