Ne kadar ağladığımı bilmiyorum. Şirketten çıkıp bir kafeye girdim. Kendime ice latte söyledim ve telefonumu açtım. Yeni İnstagram hesabıma bir fotoğraf yükledim.
@SoyalıSüt
Merhaba STAY! #STRAY KİDS
Yorumlar
@So-yaanti: ıyy yeni kız bu mu çok çirkinmiş
@best_stay: Fazlalıksın grupta ölürsen sevinirim.
@hyunjininsaçbandı: 8 erkeği idare etmek nasıl bir duygu?+289217
Lattemi alıp cafeden çıktım. Yürümeye başladım. Kulaklığımda silent cry açıktı. Ağlamamak mümkün değil.
~
Bang Chan'dan
So-ya hala gelmemişti. Akşam olmaya yakın kapı çaldı. Kapıyı açtığımda karşımda 1 adet gözleri kan çanağına dönmüş So-ya vardı.
Bang Chan: Bu halin ne So-ya!
Ona bağırmak hataydı. Ağlamaya başladı. İçeri girip tuvalete girdi. Kapıyı kapatıp hemen peşinden gittim. Diğerleri salondaydı. Hyunjin, Han ve Felix'te benimle geldi.
Felix: So-ya kapıyı açar mısın lütfen?
Han: So-ya sakin olmalısın. Derin nefes al ve ver.
Hyunjin: Ne ima etmeye çalışıyorsum Han? Nefes ne alaka?
Han: Şu an bunun sırası değil.
Bang Chan: Kapıyı açmazsan kırmak zorunda kalırız.
İçerden pıt pıt adım sesleri geldi. Kapıyı açtı. Hala ağlıyordu.
Bang Chan: Niye ağlıyorsun güzelim?
Ona neden güzelim dedim bilmiyorum. Fakat ona alışmıştım. Artık 7 değil 8 kişinin abisiydim sanırım.
Telefonunu açıp bana verdi. Bu onun instagram hesabıydı. Yorumları açtım.
Nasıl yorumlar bunlar? Bizim fandomumuz böyle miydi? O benden 7 yaş küçük ve benimle birlikte olduğunu... Niye ağlıyordu anlamıştım. Telefonu kapatıp ona verdim. Sonra içten bir şekilde sarıldım.
Ağlamaya devam etti.So-ya: neden beni sevmiyorlar Chan?
Bu soruya kimse cevap veremezdi.
Hiç Kimse.
~
So-ya'dan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYE
Fanfiction"Şu şaheseri Seul'un en güzel restoranı yerine pizzacıya mı götüreceksin? Tch, şaka yapma lütfen."