Hyunjin'den
Ne arıyordu burada? Ne işi vardı? Onu öldürmek mi istiyordu?Hyunjin: Hyung o adamı götürdüler değil mi?
Chan: Hayır.. Kaçmış.
Nasıl bir hataydı bu? Şu güzel, masum kıza nasıl yapabilmişti bunu?
So-ya önümüzde uzanıyordu. Konseri acil bitirerek eve gelmiştik. Onu odasındaydık.
Changbin: Hepsi o şerefsiz yüzünden.
Felix: Elimde olsada ağzını yüzünü dağıtsam.
Jeongin: Pd-nim çok kızacak.
Seungmin: Kızması çok saçma. Bu So-ya'nın suçu değil ki.
Lee Know: Bir sürü nefret yorumu geldi. Sahnede ki performansı olağanüstüydü. Buna rağmen "en tembel dansçı" ünvanını almış.
Hyunjin: Hiç birini hak etmiyor. O muazzam bir insan. Kalbinde hiç kötülük bulunmayan biri.
Seungmin: Aşık mı oldun yoksa?
Bunu hafif alayla söylemişti ama oradakilerin bakışı bunu sorgular gibiydi. Bende sorguluyorsun aslında.
Felix: Ona aşık değilsin herhalde.
Ona baktım. Bakışlarımda ne hissettiğini bilmiyorum ama birden efkârlanmıştı.
Felix: Siz ikiniz mümkün değilsiniz. Çok linç alırsınız.
Hyunjin: Neyden bahsediyorsun dostum?
Susup kaldı.
Felix: Ama çok yakışırsınız be kankam. Şirket izin verse.
Hyunjin: Ona aşık değilim. Tipim değil.
Odada ki herkes bana hadi oradan der gibi bakınca tereddüt ettim.
Çok mu belli ediyorduk? Ben hoşlanıyorum diyelim, peki ya o? Beni sevmiyorsa ne yapacağım? Ya ona açılırsam ve benden soğursa? Bu riski göze alamazdım.
Hyunjin: Ona söylemeyin yeter.
Chan: Seni tanıyorum Hyunjin. En fazla bir ay dayanır çatlarsın. Bizde öyle.
Hyunjin: En azından benden duysun. Bir süre beklememiz gerekiyor.
Herkes onay vererek odadan çıktı. Sadece So-ya ve ben kalmıştık odada.
Hyunjin: Niye bu kadar güzelsin? Beni etkilemeyi nasıl başardın?
Yanaklarını ellerim arasına aldım. Çok sevimli uyuyordu.
Ve birden gözlerini açtı.
~
Bu bölümü burada kestiğim ve sözümü tutamadığım için çok üzgünüm. Bir bölüm daha atacağım ve uzun yapmaya çalışacağım ama bölüm kısa oldu. Lütfen beni anlayın. Yarına da bölüm hazırlamaya çalışacağım. Sizi seviyorum. Hikayem 400 okunmayı geçmiş. Ne kadar mutluyum anlatamam. Emeğimin karşılığını almak müthiş. Tekrar sizleri seviyorum. Sevincim sizin sayenizde <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYE
Fanfiction"Şu şaheseri Seul'un en güzel restoranı yerine pizzacıya mı götüreceksin? Tch, şaka yapma lütfen."