-8-

614 43 13
                                    

Alarm sesiyle uyandığımda saatin 08.15 olduğunu farketmiştim. Her zamanki gibi homurdanarak kalkıp banyoya gittim.

Ilık bir duş, diş fırçalama ve kişisel bakımımı yaptım. Sonra dünkü kıyafetlerimi giydim.

(Hatırlamayan olursa diye)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hatırlamayan olursa diye)

Odamızın mini bar kısmına gidip minik dolabı açtım. İçinde spicy ramen vardı. Aklıma vlive eşliğinde yemek geldi. Odada sıcak su vardı. Saat erkendi ama illaki erken kalkan insanlar vardır.

Karar verdikten sonra dolaptan rameni alıp açtım. Üstüne biraz sıcak su doldurdum. Bir kaç dakika bekledikten sonra suyunu döktüm. Rameni susuz seviyorum.

Önce sıvı kıvamlı sosunu, sonra da toz baharatını koydum. Tek kullanımlık çöp stiğimide alarak odama gittim.

So-ya: Selam STA! Yayınıma hoş geldiniz. Bu genel bir sohbet yayınıdır. Biliyorsunuz ki yarın konserimiz var. Bende heyecanlandığım için sizinle sohbet etmek istedim. Ve, ramenim var.

Rameni kadraja soktum. Biraz alarak yemeye başladım.

So-ya: Yaşım kaç? Hmm, araştırsanız bulursunuz ama söyleyeyim yine de. 20 yaşındayım.

Kötü yorumlar çoğunluklu olsa bile arada güzel yorumlarda görüyordum.

So-ya: Yüzümde estetik var mı? Bunu I. N. de sordu. Hayır, yok.

Arada bir fanımı görünce ağzım kulaklarıma varmıştı. Ne güzel bir histi?

So-ya: Yarınki konserde ne giyeceğimi hiç bilmiyorum. Yarın öğreneceğiz.

Bu şekilde sohbetime devam ederken kapım tıklatıldı. Gel komutu verdim.

Hyunjin: Ne yapıyorsun?

So-ya: Yayınıma bir konuk geldi. Hyunjin-ah yayınıma katılmak ister misin?

Önce bir gülümsedi. Sonra da kadraja girerek yanıma oturdu.

Hyunjin: Elbette isterim. Ramen ha? Demek kahvaltıyı beklemedin?

Ona kaş göz yapsamda beni anlamadı.

So-ya: STAY'e merhaba demeyecek misin?

Önce biraz mahcup oldu gibi geldi, sonra cool bir ifade takınarak selam verdi.

Hyunjin: Merhaba STA, ben Hwang Hyun-jin

So-ya: Net boyum kaç mı? 1 metre 65 santimetre boyundayım.

STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin