-17-

478 28 22
                                    

Tam o anda, başıma öylesine bir ağrı saplandı ki hafif bir inilti çıkardım. Regl döneminde olurdu böyle şeyler ama hiç bu şekilde olmamıştı.

Hyunjin: İyi misin?

So-ya: Sen kalk istersen, ben şuan pek iyi değilim. Hem yatak küçük. Sen rahat etmiyorsundur.

Hyunjin: Kalkarım ama senin için. Ben gayet rahatım.

So-ya: Hyun, başım çok ağrıyor. Evde ağrı kesici var mı?

Hyunjin: Reçetesiz ilaç kullanman doğru olmaz. Başın ağrımaya devam ederse Chan Hyung seni hastaneye götürebilir.

O sırada içeriye elinde atıştırmalıklar ile Felix ve Seungmin girdi.

Seungmin: Ne yapıyorsunuz?

Felix: Bizsiz pijama partisi mi yapıyorsunuz? Çok ayıp ettiniz.

So-ya: Gelin beraber yapalım. Ama diğer hyunglarımı da çağırın.

Seungmin: Koş Lix!

~

Bir süre sonra benim odamda beraberdik. Changbin doğruluk mu cesaretlilik mi oyununu oynamak için yalvarmıştı. Binnie'nin tatlı halleri karşı konulamazdır.

Jeongin: İlk çevirme benden.

Jeongin şişeyi ortaya koyarak çevirdi, şişenin kararı Seungmin'in sorması Chan'ın cevaplamasıydı.

Seungmin: Doğruluk mu cesaretlilik mi?

Chan: Doğruluk.

Seungmin: Neden bu kadar yaşlısın?

Chan: Sizin yüzünüzden.

Bu sohbetler ben eve geldiğimden beri sürüyordu. Oysa ki Chan daha 26 yaşına yeni basmış sayılırdı, 26 çokta yaşlı değil ne de olsa.

Felix: Hadi ama Seung, Chan Hyung o kadar yaşlı değil.

Han: Sende yakında onun yaşına gireceksin diye mi öyle söylüyorsun?

Felix: Sen benden daha yaşlısın!

Han: Yalnızca bir gün!

Lee Know: Rahatlayın biraz. Hadi ben çeviriyorum.

Şişe bu sefer Lee Know ve Jeongin'i seçmişti. Jeongin cevaplıyordu.

Lee Know: Doğruluk mu cesaretlilik mi?

Jeongin: Cesaretlilik.

Lee Know: Noodle ve çikolatayı karıştır.

Jeongin hemen yanındaki noodledan aldı, Changbin'den de çikolata istedi. Hepsini tekte yemesine karşılık verdiğim tepkiyle ise ağzı dolu dolu dalga geçti.

Jeongin: Gayet lezzetliydi Hyung. Teşekkür ederim.

Lee Know ölümcül bakışkar atmaya başlayınca şişeyi çevirmeye karar verdim. Changbin bana sorucaktı.

Changbin: Doğru mu cesaretlilik mi?

So-ya: Cesaretlilik.

Changbin hiç düşünmedi.

Changbin: Hyunjin'i öp.

Ne demişti o?

~

Çok gıcığım biliyorum, hem geç bölüm atıyorum hemde en heyecanlı yerinde kesiyorum. Fakat benim sınav haftam başladı, oldukça zor diyebilirim. Ailesel sıkıntılarım, akadaşlık sorunlarım ve ödevlerim yüzünden de hiç yazasım kalmıyor. Ben yine de uğraşıyorum. Çünkü sizin oy ve yorumlarınız iyi geliyor insana <3


STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin