Bundan böyle Bang Chan için sadece Chan kısmını kullanacağım. Öbür türlü uzuyor.Neyse hadi okuyun siz.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
So-ya anlatmaya devam ettikçe göz yaşları artıyordu, acı verici bir manzaraydı.
Chan: Ben üzgünüm. Seni kırdıysam..
So-ya: Senin bir suçun yok. Hepsi o şerefsiz yüzünden.
So-ya' dan
Göz yaşlarıma hakim olamamıştım. Onların karşısında ağlamanın utancını yaşarken aklıma provamız gelmişti.
So-ya: Ben hazırlanayım, sonra şirkete geçelim. Ne de olsa provamız var.
Changbin: Daha erken.
Seungmin: Kaçma kanks. Hatta buraya gel. Sana sarılmaya ihtiyacım var.
Buna benimde ihtiyacım vardı. Gidip kendimi Seungmin'in kollarına bıraraktım. Oda benden epey uzundu.
Felix: Gel otur yanımıza.
Seungminden ayrılıp koltuğa geçtim. Onlar ile birlikte hoş bir sohbete daldık.
~
Chan: Hadi hazırlanın. On dakikanız var.
Herkes ayaklandı ve kendi odasına yöneldi. Bende en üst kata çıkmaya yeltenirken bil el beni omzumdan yakaladı.
Han: İlaçlarını içtin mi?
İçmemiştim. Ona ne demeliydim?
So-ya: İçerim birazdan..
Aslında bir gündür su dışında hiç bir şey tüketmemiştim. Yemek içimden gelmiyordu. Ölmemek için eczaneden vitamin almıştım.
Han: Unutma sakın.
Onun ellerinden kurtulduktan sonra odama girdim. Üstüme kıyafetlerimi giydim.
Çok hafif makyajımı yaparak saçıma baktım. Epey uzamıştı. Son bir gözden geçirmeden sonra odamdan çıkıp aşağı indim. Jeongin, Changbin ve Chan aşağıdaydı.
Bir süre sonra tamamlanmıştık. Hep beraber arabaya bindiğimizde Hyunjin'e ilk defa dikkatli bakmıştım. Başım ağrıyordu.
Kalbim eriyor dostum, yapma...
~
Şirkete vardığımızda herkes görev yerlerine dağılmıştı. Ben Han ve Chan ile record kısmındaydım. Yeni şarkım için kayıt alacaktık. Açıkçası heyecanlıydım. İlk şarkımın solo olması beni geriyordu.
Chan: Yapabilirsin So-ya. Çok zor değil, inan.
Han: Çabuk kaydette yarınki konser için daha çok çalışabilelim.
Bu bölümü burda kesmek istememin sebebi bugün zaten bölüm atmış olmam. Bu bölümü öbür bölümü kısa bulduğum için attım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYE
Фанфик"Şu şaheseri Seul'un en güzel restoranı yerine pizzacıya mı götüreceksin? Tch, şaka yapma lütfen."