-18-

476 34 14
                                    

So-ya: Yapamam.

Changbin: Yapmak zorundasın.

Kimse konuşmuyordu fakat herkesin yüzünde hafif bir sırıtma vardı, Hyunjin hariç. O direkt bana bakarak sırıtıyordu. Sanki içimi görmüştü. Yoksa?

So-ya: Ceza alsam?

Changbin: Hayır, ceza falan yok.

So-ya: Yasak değil mi Hyung?

Chan'a bakarak sormuştum, başını hayır anlamında sallamıştı.

So-ya: Aman iyi.

Yerimden kalkarak Hyunjin'in yanına çömeldim, ben tam onu yanağından öpecekken başını yana çevirdi ve dudak dudağa geldik. Bozuntuya vermedim. Hemen öpüp geri çekildim.

So-ya: Oldu mu Binnie?

Changbin: Oldu.

Yerime oturarak bir şeyler yemeye başladım. Ona bakmasam bile Hyunjin bakışlarıyla beni de ilk deşik etmişti. Artık iyice uykum gelmeye başlıyordu, sohbetleri çok anlamsızdı. Sanırım en son Felix'in sesi konuşuluyordu. Ben ise Lee Know'un omzunda uykudaydım.

~


Sabah gözümü açtığımda karşımda yine Hyunjin vardı. Onu bir kaç kere daha bu pozisyonda yakalamıştım ama hep kaçmıştı. Şimdi ise doğrudan yavaş yavaş açılan gözlerime bakıyordu.

So-ya: Günaydın Hyun.

Hyunjin: Günaydın.

Bakışları derinleştikçe kendimi rahatsız hissetmeye başlamıştım.

So-ya: Niye öyle bakıyorsun, saçım mı dağılmış?

Hyunjin: Öylesine.

Gözlerini gözlerimden ayırınca bende kalkmaya yeltendim, o ise bu eylemimi durdurdu.

Hyunjin: Şarkın bugün yayınlanıyormuş.

So-ya: Evet, kareografisi ile beraber.

Hyunjin: Ne ara çektiniz onu?

So-ya: Becerikliyimdir.

Hyunjin: Her konuda.

So-ya: Diğerleri uyandı mı?

Tam o sırada içeri Seungmin daldı.

Seungmin: Artık sal biraz kızı, kanksım ile vakit geçirmeyi özledim.

Hyunjin Seungmin'e bakışlarıyla ateş ediyordu.

So-ya: Hadi sen çık Hyun, sonra gelirsin.

Odadan çıktı.

Seungmin: Bu Hwang var ya, kesin sana aşık.

So-ya: Ne saçmaladığının farkında mısın?

Seungmin: Saçmalamıyorum.

So-ya: O Hwang Hyunjin, ben kimim ki?

Seungmin : Sen varya benim gördüğüm en güzel ve yetenekli ve nazik kızsın kanka. Kim So-ya'nın yanında Hwang Hyunjin kimmiş?

So-ya: Başka dedikodu yok mu?

Seungmin: Olmaz mı?

Onunla dedikodu yapmak bana iyi geliyordu, karnım öylesine ağrımaktaydı ki neredeyse kusacaktım.

~

İyi geceler <3

STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin