-15-

509 32 36
                                    

Hyunjin'den

Sanırım artık So-ya'yı uyurken izlemek benim için bir alışkanlık olacak. Uyurken öyle güzel oluyor ki ona bakmamak mümkün değil. So-ya uyuduğunda Han onun yanından kalktığı için şuan yanında ben vardım. Saat sabah 07.38 di. Herkes uyumaktaydı, ben hariç. Şuraya, So-ya'nın yanına kıvrılmayı, ona sarılarak uyumayı çok isterdim fakat ya o istemezse? Onun isteği dışında onu rahatsız edecek bir şey yapmayı hiç istemiyordum. Fakat o gözlerini aralayınca panik olmuştum.

So-ya: Günaydın canım.

Ne demişti o? Bana canım mı demişti?

Hyunjin: Anlayamadım?

Sanırım uyku sersemiydi, sarhoş gibi olmuştu.

So-ya: Kahvaltı hazır mı kocacım?

Bu kız saçmalamaya başlamıştı. Yine de bana kocam demesi hoşuma gitmedi değil.

Hyunjin: So-ya kalk bir elini yüzünü yıka, hadi.

Onu ellerinden tutup kaldırararak banyoya götürdüm. Ayakta bile duramıyordu nerdeyse. O yüzden onun yüzünü ben yıkadım. Yüzüne dokunmak bana kendimi iyi hissettirmişti. Yine de garipti.

So-ya: Günaydın. Bizim ne işimiz var burada?

Hyunjin: Sen biraz sersemdin, saçmaladın.

So-ya: Yanlış bir şey söylediysem özür dilerim. Olabiliyor bazen.

Hyunjin: Yanlış bir şey söylemedin, merak etme. Gayet hoş şeyler söyledin.

Hafif sırıtmam ile So-ya bana anlamsızca bakmaya başlamıştı.

So-ya: Peki o zaman ben hazırlanıp şirkete geçiyorum.

So-ya'dan

Hyunjin'in bu tuhaf davranışları beni şaşırtmıyordu. Ne de olsa Stray Kids üyesiydi.

Hyunjin: Kahvaltı yapsaydın.

So-ya: Aç değilim ben, acıkırsam şirkette yerim.

Hyunjin: Nasıl gideceksin? Yalnız gidemezsin. Sen bekle bende hazırlanıyım beraber gidelim.

Onu reddetmenin anlamı yoktu. Hem onun bu beni korumaya çabası nedense hoşuma gitmeye başlamıştı. Chan ya da Lee Know böyle davranınca bu şekilde hissetmiyordum.

Hyunjin beni özel hissettiriyordu.

So-ya: Peki o zaman odama çıkıyorum.

Hyunjin: Bende.

Beraber merdivenlerden çıkarak odalarımıza gittik.

Odama girmek hataydı aslında, şık giyinmek istemiştim. Programımda dans yoktu bugün. Bende tekrar merdivenlerden inerek giyinme odasına gittim. Dolaptan güzel bir kıyafet alarak giyinmeye başladım.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin