-11-

583 42 21
                                    

So-ya'dan

Sabah kalktığımda üstümde hala geceki elbisemin olduğunu farketmiştim. Oysa ben değiştirdiğimi hatırlıyordum. Yataktan kalkarak dolabıma doğru ilerledim. Sonra aklım başıma geldi.

Bugün ilk konserime çıkacaktım. Vücudumun her tarafına heyecan yayılmıştı.

Üstüme şık ama sade bir şeyler giymek istedim.

Makyajımı yapıp saçımı hazırladım, topuz yapıp odamdan çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Makyajımı yapıp saçımı hazırladım, topuz yapıp odamdan çıktım. Merdivenlerden zemin kata inerek mutfağa girdim. Saat sabah 07.00 olduğu için herkes uyuyordu. Konser akşam 18.00'da olacaktı. Kahvaltı hazırlamaya karar verdim. Kollarımı sıyırıp önlüğümü taktım.

Hyunjin'den

Uyandığımda saatin 07.43 olduğunu görünce yatağımdan hızlı bir şekilde kalkmıştım. Konser günleri hep böyle olurdu. Saat 14.00 da kuaföre gitmemiz gerekiyordu. Daha vardı. Bende aşağıya inmeye karar vermiştim. Üstüme herhangi bir kıyafetimi geçirdikten sonra odamdan çıktım. Sanırım herkes uyuyordu, yoksa ev bu kadar sessiz olmazdı.

Merdivenlerden inerek aşağıya vardım. O an çok susamıştım olduğumu farkettim. Mutfağa girdiğimde karşımda biri vardı:

So-ya.

Açıkçası önlük ve kulaklığı ile çok çekici gözüküyordu, neyseki beni fark etmemişti. Bu sayede onu bir süre süzebilmiştim. Mırıldanarak yemek yapıyordu. Mırıldandığı şarkı Topline'dı. Sesi çok hoşuma gitmişti. Sonra onun yemek yapmasına yardım etme gereği duydum.

Hyunjin: Günaydın Süt. Yardım edeyim mi?

Beni farketmişti. Kulaklığını çıkararak bana yanıt verdi.

So-ya: Günaydın Hyun, ve evet yardım isterim.

Hyunjin: Ne yapmamı istersin?

So-ya: Sofrayı kurabilirsin.

Hyunjin: Peki hazırlıyorum.

Çekmeceden  örtü ve tabakları aldım. Yemek odasına giderek masayı kurdum. Ardından çatal-bıçak almak için mutfağa döndüğümde karşımda elleri kanayan bir So-ya vardı.

Hyunjin: Nasıl becerdin?

Gidip ellerini tuttum, yarık büyüktü. Ona temas ediyor olmak kalp atışlarımı arttırıyordu ve buna şaşırıyordum.

Neydi bu duygu?

So-ya: Şunları doğrarken..

Hyunjin: Sen salona geç. Ben bitiririm yemeği. Ben yanına gelince de pansuman yaparız. Olur mu?

Kafasıyla onay verdi. O mutfaktan çıkınca bende yemeği yapmaya devam ettim, 15 dakika kadar sonra bitirmiştim. Hemen salona ilerledim.

So-ya salondaki koltukta oturur vaziyette tavanı izlemek ile meşguldü. Yanına oturdum. Eli daha çok kanıyordu şimdi. Yakındım ona, kalbim hızlı ritimde atıyordu. Bu kız garipti.

STRAY KİDS İLE HAYAL ET/ İLK KIZ ÜYEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin