İkilem

1.1K 92 54
                                    

İyi okumalar delilerim❤️

Adal'ın ağzından~

Deran gitmişti ve ben kendimi boşlukta hissediyordum. Ne kadar sarılsam ya da ne kadar hissetsem de ona olan özlemim geçmeyecekti. Eğer günlerimizi birlikte geçirmeseydik kesinlikle rüya sanardım.

Gittikten sonra bir sürü şey düşündüm. Kafamın en büyük köşesinde 'Erasmus projesini ne yapacaktım?' sorusu vardı. Kabul edilmiştim ve gelecekte ki kariyerim için en büyük adımlardan biriydi. Bu projelere herkesi kabul etmiyorlardı. Benim gibi bir üniversite'de okuyan kişiler için bu büyük bir fırsattı.

Deran bana gitme derken nasıl gidecektim. Ben ona engel olamamıştım ama şuan o bana oluyordu. Gitmeme izin vermiyordu ama ne yapacağımı bilmiyordum.

Onunla kalmak, onunla daha çok vakit geçirmek ve onu daha çok öpmek istiyordum. Ona olan aşkım her şeyden fazlaydı ama bir yanda geleceğim vardı.

Eğer sakince konuşursak kabul edeceğini düşünüyordum. Bana engel olmuştu çünkü tamamen gideceğimi düşünüyordu. Ben ise sadece 6 veya 12 aylığına gidecektim. Gideceğim ülkenin Hollanda olması ayrı bir konuydu.

Daha önce İngiltere'ye gidip gelmiştim ama Hollanda çok başka bir ülkeydi. Her açıdan dünyanın en güzel ülkeleri arasındaydı. Düşünmekten başım ağrımaya başlamıştı.

Bu bir seçim değildi ama Deran'a anlattığımda kırılmasından, incinmesinden korkuyordum. Beni yanlış anlamasını istemiyordum. İkilemde kalmıştım ve kendimi bir çıkmazda hissediyordum.

Evin içinde dört dönerken çalan telefon ile koltuğa ilerledim. Telefonu elime aldığımda kimin aradığına baktım. Gördüğüm isim ile yüzümde kocaman bir gülümseme oluştu.

'Sevgilim❤️'

Bu kelime, kulağa klişe geliyordu ama ona bu şekilde hitap etmeyi seviyordum.

'Efendim sevgilim?'

'Sevgilim diyen ağzını yerim. Nasılsın ne yapıyorsun bensiz?'

Oldukça üzgün bir ses tonuyla sormuştu bu soruyu.

'Ne yapayım evde TEK başıma takılıyorum. Bende geçmiş konulara şöyle bir göz atacaktım.'

'Çok meşgulsün bakıyorum. Bende heyecanlıyım...'

'Neden heyecanlısın bakayım?'

'Eee sevgilim burada ilk üniversite günüm olacak. Ayrıca bir yandan da seni özledim. Bir an kaydımı İzmir'e aldırmayı bile düşündüm.'

'Saçmalama İngiltere'den büyük hedeflerle geldin buraya, derslerine odaklan. Seni gelecekte doktor olarak görmek istiyorum.'

Dediğim şeye kocaman bir kahkaha atmıştı.

'Tamam öyle olsun sevgilim. Sende derslerine odaklan. Bu kadar ders hakkında konuşmamız yeter. Ben cidden seni çok özledimmm.'

Nazlanması bile ayrı tatlıydı.

'Bende özledim, senin gitmen ile büyük bir boşluğa düştüm. Galiba her gidişinde kalbimde böyle boşluk olacak.'

'Ağlarım deme öyle yaaa. Seni çok seviyorum Adal, biricik sevgilim benim.'

'Oyyy ağzını yerim senin.'

'Yesseeenneeee'

Kahkahama engel olamamıştım. Bu çocuk hep böyle miydi?

'Bak yerim şaşırırsın. Bu arada babamlar bu hafta sonu bana gelecekler. Burada küçük bir işleri varmış.'

'Hmm Yaren'de gelecek mi? Miniğimi çok özledimmm'

'Büyük ihtimalle gelecek, biliyorsun babamlar kızı bir yere bırakmıyor. Bu arada ben onlara söylemek istiyorum.'

Bir sessizlik oluşmuştu. Babamlar öğrensin istemiyor olabilirdi?

'Hmmm.... bunu bence birlikte söylemeliyiz. Bende bir şeyler ayarlamaya çalışac-'

"DERANNN!!! BURADA BİR ÇOCUK SENİ SORUYOR!!"

Merve'nin böğürmesi taaa bana kadar gelmişti. İstemsizce kaşlarımı çatmıştım. İstanbul'da ve Deran'ı soran birisi? İstanbul'da arkadaşı olduğunu düşünmüyordum.

'Sevgilim ben birazdan yeniden arayacağım seni. Seviyorum kendine iyi bakk... muaahhh.'

Kocaman bir öpücük sonrası telefonu kapattı. Kesinlikle, beni aramasını bekleyecektim.

....

Bir kaç saat geçmişti ama Deran beni hâlâ aramamıştı. Onu bunaltan biri  olmak istemiyordum ama aklımda ki düşüncelere ve merakım engel olamıyordum.

Daha fazla düşünmeyi bırakıp ders kitaplarına gömüldüm. Beş on dakika sonra çalışmadığımı anlayınca bıraktım. O sırada çalan telefonum ile adına bakmadan, fişek gibi hızlı bir şekilde açtım.

'Sevgilimmmm, kusura bakma çookk güzel bir olay oldu. Unuttum yeniden sana dönmeyi, tam seni konuşuyorduk ve dedim aaa ben sevgilimi aramadım.'

'Yok sorun değil, eğer mutluysan önemi yok. Bende bir şey oldu sandım ama şuan güldüğüne göre güzel şeyler olmuş.'

'EVEETTT!!! ÇOK GÜZEL ŞEYLER OLDU!!!'

Kahkası ile benimde yüzümde gülümseme oluştu. O mutluysa bende mutluydum, işte sevmek bu kadar basitti.

'Ne oldu bakayım, sevgiline de anlat. Seni bu kadar mutlu eden şeyi bilmek isterim.'

'Ayy hemen anlatayım. Ege vardıya, hani lisedeyken okula beni ziyarete gelmişti. Amerika'ya falan gitmiş, cinsiyet değiştirme ameliyatı olmuştu. OO ŞİMDİ BURADA İSTANBUL'DA!!'

Biraz düşündükten sonra kimden bahsettiğini anlamıştım. Yüzümde bir gülümseme oluştu ve anlattıklarına odaklandım.

(Ege 3. Bölüm Şok Haber bölümünde geçiyor. Hatırlamak isteyen bakabilir.)

'Merve ile her şeyi ayarlamışlar. Biraz uzun süre ortada olmadığım için dayak falan yedim ama iyiyim endişelenme. Zaten fazla sert vurmadı. Ayy çok mutluyumm!'

'Oy kurban olurum ben sana. Hep mutlu ol sevgilim. Ayrıca benden de selam söyle Ege'ye, pek konuşma geçmedi aramızda ama seni bu kadar mutlu ettiğine göre senin için çok değerli. Senin için değerliyse benim içinde değerli.'

'Sen aşk adam mısın nesin yaaa, senin o yanaklarını kıtlarım olummm.'

'Sevgilim mümkünse sen romantikleşmeye falan çalışma, Hahahaha.'

'Yürek yedin herhalde yemekte. Neyse babamlar için bir şeyler ayarlamaya çalışacağım. Bende hafta sonu gelmeye çalışırım. Birlikte söyleriz hem onların karşı çıkacağını düşünmüyorum.'

Haklıydı bende karşı çıkacaklarını düşünmüyordum. Zaten benim Deran'ı sevdiğimi babam biliyordu. Bence böyle bir durumu her ebeveyn anlardı. Yine de tepkilerinden korkmuyor değildim.

'Tamam sevgilim, yeniden konuşuruz daha zaman var. Sen, Ege ile biraz vakit geçir. Bende şu derslerime bakayım. Çokça öptüm o bal dudaklarından.'

'Tamamdır, seviyorum seni. Bende boooolllccaaa öptüm dudaklarından.'

'Bende seni seviyorum, baybay. Muaah'

Telefonu kapattıktan sonra, sonunda önümde ki kitaplara odaklandım. Hafta sonu buraya geldiğinde Erasmus projesini de anlatırdım.

Düşüncelerimi bir kenara süpürüp test çözmeye başladım. Hayalim vardı ve bu hayalin içinde, Deran ile birlikte gelecekte ki ben vardı.

Bu hayalin içinde Deran kadar, bende önemli bir rol oynuyordum. Bu yüzden ne ondan ne de geleceğimdeki benden vazgeçemezdim.

Umarım çok üzülmezdi meleğim...

Bölüm sonu :)

Adal'da bir farklılık hissediyor musunuz? Yaşadığı bu ufak çaplı değişimi size güzel bir şekilde aktarabilmişimdir?

Umarım okurken yüzünde kocaman bir tebessüm oluşturmuşumdur🏳️‍🌈

İMKANSIZIM •bxbHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin