Zelený paprsek zasáhl cíl který se rozhodl neohlášeně projít jejich ochranou, neuběhla ani vteřina a Bellatrix špičkou své boty znechuceně převrátila sovu kterou neznala na stranu, takového zvířete žádná škoda nebude.
Malá hnědá obálka pod jejím křídlem jí skončila v ruce, pobaveně se ušklíbla nad divoce přeškrtaným slovem, které doufala že nikdy ve svém životě neuvidí, a ani neuslyší.
Skoro až znuděně otevřela dopis a přečetla si rychle naškrábaný obsah, bylo vidět že ho psala ve vzteku, jak málo stačilo k tomu aby její malá lvice vytasila své drápky."Můžeš mě připravit o všechny mé přátele, a udělat můj život stokrát mrzutější než už je, ale já Harryho nikdy nezradím! Možná sis měla své malé špinavé tajemství o své dceři vzít sebou do hrobu, ani ty a ani Voldemort nedostanete to co chcete!"
Zaskřípala zuby tak silně až ji z toho rozboleli uši, dopis v její ruce vzplanul, a prach který z něho zbil sevřela pevně v dlani, než ho hodila na zem.
"Ten nevděčný malý spratek, jak se vůbec opovažuje semnou takhle mluvit?!" Vyštěkla do prázdna kolem sebe, krev se jí vařila v žilách, jen tak tak se držela aby nepodpálila první strom ve svém zorném poli.
Narcissa jí už posledně dala dost za vyučenou, a poslouchat znovu o tom jak jim neustale ničí jejich majetek, nebo pozemky jí dost unavovalo.
Obrátila se na podpatku a vydala zpět k jejich temnému sídlu, tohle si s ní ještě vyřídí.~~~~~~
Její scéna ve velké síni byla menší začátek, skoro až zapomněla jaké to je být studentem.
Tentokrát byl ale rozdíl v tom, že nemohla ubližovat ostatním tak jako kdysi, přeci jenom všichni byli v přesvědčení, že jde o jejich bývalou zlatou dívku.
Sledovat toho malého tupce, který by nutně potřeboval nové brýle bylo snad nejtěžší, kdyby jen mohla smetla by celou jeho existenci ze stolu. A tak náramně by si to užila, bohužel tohle není její práce, a ona se ho nemůže k její smůle ani dotknout, navíc tu teď je z jiného důvodu.Neplánovala se zdržet nijak dlouho, přesto ale její mnoholičný lektvar nebyl bezedný, a ona se ocitla se Snapeově smradlavém kabinetu rychleji než čekala.
Dvě lahvičky mnoholičného lektvaru postavil před ní, přestala zkoumat nehty které musela té holce opravit a zvědavě se na něho podívala. Nohu si dala přes nohu, úplně ignorujíc fakt, že se její školní sukně vyhrnula výš než by měla, a než bylo pro mladou ženu vhodné."Tohle mi nezaručí zábavu na moc dlouho." Našpulila maličko své plné rty, černé oči se zadívali do jejích, očividně ho rozčilovala její přítomnost v jeho kabinetu, zvlášť v těle co nebylo ani její.
"Možná proto by jsi měla přestat ztrácet svůj čas tady, a jít dělat to pro co jsi sem přišla, ta holka nebude spát věcně." Zasyčel skrz své zuby, pobaveně se zasmála nad jeho reakcí, a seskočila ze stolu na kterém celou tu dobu seděla.
Maličko ztuhnul když ho obešla a dlaní přejela po jeho rameni, jeho tělo se automaticky celé napnulo zatím co se na něho zezadu natiskla."Jsi nějaký až moc napnutý Severusi, potřeboval by jsi se uvolnit." Zašeptala mu mrazivě do ucha, její hlas zněl až moc divně jejím uším, nehodil se na slova která vypustila z pusy, ale stále měl v sobě ten její typický dráždivý podtón.
"Jestli chceš znám skvělý podnik, ve kterém ženy nedbají moc na vzhled když dobře zaplatíš. A nebo můžeš svést jednu z těch slepiček co tu studují, to ti určitě pomůže máš přeci rád šprtky že ano?" Zaslechla jak pevně stiskl zuby k sobě, tiše zuřil ale nedal na na sobě víc znát, musela se pro sebe potěšeně usmát.
"Možná že zabití jedné otravné mouchy, by mi pomohlo mnohem víc." Otočil se směrem k ní, vždycky byla menší než on, ale v tomhle těle to bylo znát ještě víc.
"Všichni jsme si vědomi, že by jsi ojela vše na co sáhneš, hraješ si se vším co je ti v cestě Bello. Ale na vzdory mému postavení u temného pána, tohle jsou moji studenti a jsou to všechno mladý děcka." Skoro si až odplivl jen při tom pomyšlení, že by na někoho takového sáhl, sledoval jí s naprostým znechucením.
"Takové věci mě zrovna nevzrušují, nejsem ty." Pronesl ledově, znudeně zvedla oči v sloup nebyla s ním vůbec žádná zábava.
ČTEŠ
Kdo jsem?
FanfictionKdyž nečekané tajemství vypluje na povrch, je velmi snadné zapomenout na to kdo je váš přítel a co vše jste spolu prožili. Volání krve a touha po vědění dokáže být velice silná, pro mladou čarodějku s jejím potenciálem i nebezpečná. Hermiona bude t...