Andy
S kluky jsme se dohodli, že si dáme měsíc pauzu. Máme za sebou turné a jsme vážně unavení.
Celý šťastný, že budu mít spousty času na Juliet, se vrátím domů. Odemknu dveře, ale vevnitř je ticho a ani se tam nesvítí. Vejdu dovnitř a zuju si boty. Rozsvítím v kuchyni a na stole najdu lísteček.
Až se vrátíš, zavolej. Juliet
Popadnu mobil a hned vytočím číslo Jul. Chvilku vyzvání a pak to konečně zvedne.
„Ahoj, Jul. Lásko, už jsem se na tebe hrozně těšil, kde jsi?'' řeknu a celý nedočkavý se směju jako vyšinutý.
„Ehm...Ahoj Andy. Prosím tě, mohl bys za mnou přijít do parku? Potřebovala bych s tebou mluvit,'' řekne zvláštním hlasem. Hned poznám, že se něco děje a úsměv mi okamžitě zmizí z tváře.
„Jul, děje se něco?'' zeptám se opatrně. Nechci jí naštvat hned, co jsem přijel domů.
„Andy nechci o tom mluvit po telefonu. Mohl by si sakra přijít do toho parku!'' odpoví a zní trochu nabručeně. Co se jí zase stalo?
„Dobře, za chvíli jsem tam,'' odpovím a hovor típnu. Mám takový pocit, že nejde o nic dobrého.
Jdu rychle zpátky do předsíně, obuju si boty a z věšáku strhnu bundu. Popadnu klíče od dveří, zamknu a vydám se rychlým krokem do parku. Přesněji na místo, kde si často dáváme s Jul sraz.
V dáli uvidím obrys postavy. Přidám ještě do kroku, ať jsem tam co nejdřív.
Juliet stojí zády, tak jí chytnu kolem pasu a dám jí pusu na tvář. Lekne se a začne nadávat. ,,Sakra Andy, můžeš s tím dát aspoň na chvíli pokoj. Chci s tebou mluvit o něčem důležitém a ty tu budeš blbnout.''
Sklopím pohled k zemi a šeptnu: „Promiň Jul, mám jenom radost, že se zase vidíme.''
Juliet něco sykne a skoro bych přísahal, že to bylo Ale já ne!
„Tak o čem jsi chtěla mluvit?'' zeptám se, i když bych to radši nechtěl vůbec řešit a nejradši bych s ní někam šel.
„Ehm...Jak bych začala,'' řekne a na chvíli se zamyslí. „No...ehm...říká se mi to těžko Andy, ale rozcházím se s tebou.''
Zůstanu na ní civět neschopen slova. Tohle musí být hodně špatný vtip.
„Andy promiň, ale sám víš, že nám to poslední dobou moc neklapalo a jak jste odjeli na turné, tak jsem si někoho našla,'' řekne. Vytřeštím na ní oči a ona ještě dodá: „Nic jsme spolu neměli. Neboj. Nechtěla jsem tě podvádět a taky jsem se a tebou nechtěla rozejít po telefonu.''
„Neboj? Děláš si srandu?" rozkřičím se. Cítím, jak mi po tvářích začínají stékat slzy. Po tom všem co jsme spolu prožili mi dá košem. To je od ní tak hnusný! Ke všemu si najde někoho, když jsem pryč. Já jí byl celou dobu věrný a ona mi dělá tohle?
Otočím se a jdu pryč. Neotočím se, ani když na mě Juliet začne něco volat. Přes hukot v uších jí ani pořádně neslyším.
Vlezu do prvního baru co najdu a hned si nechám nalít panáka. Zapálím si cigaretu a koukám do prázdna. Jak mi to mohla udělat?
Když už do sebe leju třetí skleničku, rozhodnu se zavolat Ashovi.
„Čau Andy, to už se ti po mně tak stýská, že otravuješ tak brzo?''
„N-ee,'' dostanu ze sebe těžko. Nevím, jak to mám Ashovi říct. Sám tomu nemůžu pořádně uvěřit.
„Stalo se něco?'' zeptá se ustaraně Ashley. Je fajn mít kamaráda, který vždycky pozná, když vám něco je.
ČTEŠ
Neznámý svět (BVB)
FanfictionMelissa žije celý život se svou matkou ve srubu v lese. Nikdy nepoznala svět mimo les a vesnici, kam chodí nakupovat. Doma nemají elektřinu ani auto... Nic jim nechybí, než se stane neštěstí, co všechno zničí. Andy je zpěvák Black Veil Brides. Žije...