5.

1.5K 128 6
                                    

Předem bych se chtěla omluvit těm, kterým bude vadit, že je písnička přeložená do češtiny. Text je zkopírovaný z karaoke textů, takže kdyby tam byla chyba, tak se moc omlouvám. Jo a budeme dělat, že písnička Walk Away ještě není. (Vím, že to tak měla udělané i Mia_Moon v Černé ovci, takže se omlouvám, že je to podobné)

-----------------

Melissa

Začnu korálky a drátky skládat do krabice a pak jí šoupnu do skříně. Vrátím se ke stolu a vezmu do ruky papíry, na které Andy čmáral. Podívám se na ně a čtu slova, co tam psal.

Zní to jako by skládal písničku. Slova si čtu pořád dokola, až mi k nim naskočí i melodie. Vykouknu ven a zjistím, že je Andy natažený na zemi a vypadá to, že spí.

Sednu si za klavír a začnu hrát. Nejdřív melodii a pak začnu do toho potichu zpívat. Když už jsem si melodií jistá, tak začnu zpívat normálně.

Nyní se naše životy změnili, Přeji si abych mohl léčit.

Čas si vzal lásku, temnější strana odhalena.

Za každou lží začíná, s tím, co jsme cítili.

Obviňován se, vázán v těchto řetězech, život v bolesti.

Všechny tvé slzy, všechno je pryč, je příliš pozdě?

Odejdi!

Andy napsal jen dvě sloky a hrozně rychle to skončí. Vezmu si čistý papír a hned začnu vymýšlet další kousek. Chvíli si s tím pohraju, dokud nejsem spokojená. Pak to všechno zkusím zazpívat dohromady, ale ještě mi tam něco chybí, tak ještě trochu předělám. Sednu si za klavír a začnu hrát a zpívat.

Andy

Když se probudím, tak uslyším jak někdo hraje na klavír. Přiblížím se ke dveřím a zaposlouchám se. Melissa hraje písničku, co jsem začal skládat a ta melodie je k ní úžasná. Počkat, tohle už jsem nepsal já!

Melissa začala zpívat další část, ale tu nepoznávám. Vejdu opatrně dovnitř a stoupnu si za ní a poslouchám. Má úžasný hlas.

Osamělé srdce se napraví, dokud známe pravdu.

A jestli to zůstane stejné, můžeme to přesto dělat?

Život bez bolesti, život bez tebe.

Obviňován se, vázán v těchto řetězech, život v bolesti.

Všechny tvé slzy, všechno je pryč, je příliš pozdě?

Odejdi

Všechno je pryč

Všechno je pryč

Obviňován se, vázán v těchto řetězech, život v bolesti.

Všechny tvé slzy, všechno je pryč, je příliš pozdě?

Odejdi (všechno je pryč)

Odejdi (všechno je pryč)

Odejdi

Život bez tebe.

Všechno je pryč.

Život bez tebe.

Všechno je pryč.

Když dohraje, tak se na otočí a jen co mě uvidí, tak nadskočí. Možná nebyl nejlepší nápad si za ní stoupat, když nevěděla, že tu jsem.

„Promiň, nechtěl jsem tě vylekat," řeknu omluvně a trochu se usměju.

„Spíš já promiň. Neměla jsem na to vůbec šahat, ale jak jsem uklízela, tak jsem to našla a líbilo se mi to. Promiň, že jsem si vůbec dovolila..." Nenechám jí to doříct a skočím jí do řeči: „To je v pohodě. Náhodou se mi to líbí a jestli ti to nevadí, tak bych tam nechal, to co si napsala,"

Neznámý svět (BVB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat