6.

1.5K 123 7
                                    

Melissa

Když se ráno probudím cítím, jak je něco přes mně hozené. Otevřu oči a uvidím dvě ruce na kterých je plno obrázků. Jak jen říkal, že se to jmenuje...jo tetování!

Otočím hlavu na spícího Andyho a prohlížím si jeho obličej. Vypadá spokojeně a když takhle spí, tak mi připadá v obličeji ještě mladší, než doopravdy je. Vytáhnu jednu ruku, že mu dám na stranu vlasy, co má spadlé do obličeje, když promluví: „Co je na mně tak zajímavýho, že si mě, tak prohlížíš?''

Začnou mi hořet tváře, už je to podruhé, co mě načapal, jak na něj koukám, ale i tak od něj neodtáhnu hlavu a odpovím mu: „Jen jsem přemýšlela o včerejšku a chtěla jsem ti poděkovat za to, že jsi tu se mnou ty dva dny byl. Dneska už tě nebudu nutit tu zůstat.''

„Prosím tě, k ničemu mě nenutíš a navíc jsem ti snad řekl, že tu s tebou zůstanu, dokud budu moc,'' řekne a usměje se.

„To vážně nemusíš, i když bych byla ráda. Máš svůj život...'' nenechal mě to doříct a řekl: „Jednou jsem řekl, že tu zůstanu a tak to taky bude a nechci slyšet žádné odmlouvání. Teda pokud ti nevadí, že tu zůstanu."

„Mně to vadit nebude, ale jak říkám, je to na tobě," odpovím a v duchu si přeju, aby tu opravdu pár dní zůstal, protože se cítím lépe, když tu nejsem sama.

„Tak fajn zůstávám dokud se nebudu muset vrátit nebo do té doby, než mě budeš mít plné zuby," řekne a já se dám do smíchu. „Ale měl bych se vrátit pro auto. Neměl bych ho tam jen tak nechat."

„Tak až se nasnídáme a převlečeme, tak tam můžeš zajít," odpovím a usměju se na něj.

„To bych vážně rád, ale já si nepamatuju cestu odsud k jezeru," řekne a pokrčí rameny. Zakroutím očima a řeknu: „To jsi pořád takový?"

„Jaký mám být?" řekne s přivřenýma očima a vražedným pohledem, kterým mě bedlivě sleduje a pak se usměje.

„Já nevím...třeba neschopný," řeknu a dám se do smíchu, když se jeho pohled změní z usměvavého zpátky na vražedný.

„Tak tohle jsi trochu přehnala mladá dámo," zašeptá trochu naštvaně a pak mě začne lechtat. Vyprsknu smíchy a začnu sebou házet, protože jsem hrozně lechtivá. Když toho konečně nechá, tak bych se vsadila, že mám obličej jako rajče.

„Tak teď na mě musí být pohled," řeknu, když se vyškrábu z postele a jdu ke dveřím, abych si šla do pokoje pro oblečení.

„Je to celkem v pohodě, jen ti trčí vlasy na všechny strany a jsi rudá, jinak je to normální," řekne a mrkne na mě. 

Vypláznu na něj jazyk a řeknu: „Tak to ti teda pěkně děkuju." Otevřu dveře k sobě do pokoje a hned je za sebou zavřu dveře. Svléknu se z kraťasů a trička, co mám na spaní a vezmu si světle modré šaty. Mám hrozně ráda modrou a taky to jde vidět na mém oblečení. Vezmu si k tomu ty samé šperky, co včera a sejdu dolu ze schodů a otevřu dveře do koupelny.

Andy

Když Melissa odešla z pokoje, tak jsem se taky vyškrábal z postele a zamířil do koupelny. Kotník mě ještě trochu bolí, ale už se to dá vydržet. Do vany jsem napustil trochu vody a bylo mi jedno, že je studená, protože bylo nesnesitelné vedro. Svléknu si kalhoty a trenky, chytnu si spodní lem trička, když se za mnou ozve výkřik. 

„Promiň nevěděla jsem, že tu jsi," řekne Melissa rychle a práskne dveřmi. Dám se do smíchu, když si sundavám tričko a sedám si do vany. Voda je opravdu studená, ale vůbec mi to nevadí. Opláchnu se a vylezu. Ve skřínce najdu nějaký ručník do kterého se utřu a setřu i ťápoty z podlahy, co jsem tam nadělal. Obleču si zpátky oblečení, co jsem měl a musím říct, že se těším, až si budu moc vzít něco čistého.

Neznámý svět (BVB)Kde žijí příběhy. Začni objevovat