☆1

252 14 41
                                    

☆☆☆

tatevnie

@tatevnie Seni sevmek bazen acı verici oluyor fakat bir gün karşılık bulacağı umuduyla yaşıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@tatevnie Seni sevmek bazen acı verici oluyor fakat bir gün karşılık bulacağı umuduyla yaşıyorum.

@hhseoki ve 7 diğer kişi beğendi

Bu gönderi yoruma kapatılmıştır.
2 dakika önce

•••

Geceyi çok severdim ve çoğu zaman bana anlatmak istediği bir şeyler varmış gibi gelirdi, belki de kendime benzettiğim içindi.

Gönderiyi paylaşmış balkonumda oturuyordum. Evimiz 3 katlıydı ve yatak odamın önündeki balkonda zarif geceyi ve beyazlığı ile parıldayan ayı izliyordum. Sigaramın son demlerini içime çekiyordum ve bir yandan ise düşünüyordum bazı tuhaf şeyleri. Duygularımı, hayatımı ve arkadaşlarımı düşünüyor, zifiri ve zarif karanlığı yarıp geçiyordu düşüncelerim. Hoşlanmıyordum bu konulardan fakat şuan zaten kimse bana bunu sormuyordu.

Sigaramdan bir iç daha çektim ve ani bir serin rüzgar ile sigaramın dumanının sönmesi bir oldu. Rüzgarın tenimi sarması beni titretti. Sigaramın sönmesi işime gelmişti çünkü zaten  bitmişti.

Bu zifiri karanlıkta balkonda oturuyor ve üşüyordum fakat şuan gidip uyumam gerekiyordu. Saat gece yarısını geçmişti ve sokağı sadece küçük sarı bir sokak lambası aydınlatıyordu. Gözlerim o sarı ışığa dalıyor ve uzun uzun düşünüyordum. Bazen havayı içime çekiyor, karanlığı hissetmek için gözlerimi kapatıyordum. Tuhaftı ama hiç yabancılık çekmiyordum, alışmıştım karanlığa. En kötüsü ise buydu.

Gerçekten daha fazla düşünürsem kafayı yiyecektim. Bilmiyorum fakat düşünmeden kendimi alıkoyamıyordum. Bu benim en kötü özelliğimdi. Öyle ki bazen delirecek kadar oluyordum. Düşünmek ve karanlık beni içine çeken iki şeydi.

Ah! Unuttum... Beni içine çeken bir şey daha vardı. Jeon Jungkook! Bu adam da beni içine çekiyordu. Büyük bir ıstıraptı ona aşık olmak fakat kendimi alıkoyamıyordum bundan. Çok zor birisiydi, ben de çok kolay sayılmazdım zaten.


Jeon Jungkook... muhteşem ve gizemliydi. Gözleri beni içine çeken karanlığa benziyor, şekilli dudakları yakıcı ve tutkuluydu. Gözlerine bakamıyor, içine daha fazla batmaktan ve en kötüsü kendimi o bataklıktan kurtaramamaktan korkuyordum. Çünkü biliyordum ki beni ondan başka kimse kurtaramazdı kendisinden. O da kurtaramazdı beni artık. Nefes alamıyordum orada. Büyük bir ıstıraptı Jeon Jungkook.

Siyah deri ceketi, büyük botları, şapkası, motoru, sigarası, hatta bizzat kendisine aşıktım. Her zerresine tapacak kadardı ona olan aşkım fakat bunun da her şeyde olduğu gibi kötü bir tarafı vardı. Kötü yanı aşkımın karşılıksız olmasıydı... Gerçi karşılıklı olsaydı içim rahat eder miydi orasını bilmiyordum. Pek bilmek de istemiyordum.

No time to die | TkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin