✯••✯
Numara kaydedildi*
Başyapıt Jk
Taehyung
Müsaitsindir umarımGüzel Kim
Tabii ki müsaitim Jungkook
Söyle lütfenBaşyapıt Jk
Geçenlerde bir şey gördüm
Arkadaşlar sinemaya giriyordu
Bowling oynuyorlardı
Veya kahve içiyorlardı
Biz de arkadaş olduğumuz için
Böyle yapalım mı
Hem birbirimizi daha iyi tanırızGüzel Kim
Koskoca adam benden ne rica ediyor/
Yerim bwn bunuuuuuu/
Tabii ki yapabiliriz Jungkook
Çok iyi olur hatta
Ben de seni tanımak istiyorum
Hangi gün uygunsunBaşyapıt Jk
Senin için her daim uygunum Taehyung/
Ama sen bunu şimdilik boşver/
Herhangi bir gün olabilir
Perşembe daha iyi olur
O günler benim için uzun geçiyor
Daha iyi olurGüzel Kim
Yani bu daha uzun zaman geçirelim anlamına mı geliyooooo/
Tabii ki geçiririz uzun günler aylar yıllar/
Tamamdır o zaman
Benim için uygun
O günkü bir kaç işimi ertelerim
Sıkıntı olmazBaşyapıt Jk
Peki
Görüşmek üzere öyleyse
İyi günler Taehyung---
Bu mesaj bütün gün sırıtmasına sebep olacağı için mutlu mutlu kapıyı kapattı ve ayaklarını yere pat pat vurarak sevinçle aşağı indi. Yüzünde çiçek bahçeleri açıyor o çiçeklere rengarenk kelebekler konuyordu.
Jimin ise onun mutlu hâline göz altı torbaları ile eşlik ediyordu. Tabii buna eşlik denilirse çünkü vücudunun dörtte üç buçuğu sinir krizi geçiriyordu. Diğer buçukluk kısım ise henüz ayılamamış gibi görünüyordu anlaşılan.
Taehyung üstünü düzeltti, lavaboya gitti elini yıkayıp dişlerini fırçalamak üzere hazırlandı ve şarkı eşliğinde vücudunu kıvırtmaya başladı. O kadar sevinçliydi ki yerinde duramıyordu ve bu durum onu rahatsız etmiyordu.
Kaç yıldır hayalini kurduğu şeyin yavaş yavaş gerçekleştiğini görmek çok sevindirmiş ve onu tatlı bir telaşa bırakmıştı.
Yüzünü yıkadı güzelce ve kişisel bakımını yaptı. Odasına gitti ve gardrobunu açıp parlayan gözlerle kıyafet aramaya başladı. Bugün boştu. İşine yani kafesine gitmeyecekti. İstemiyor değildi fakat bugün hava hoştu ve biraz kendine zaman ayırmak istiyordu. Uzun zamandır buna ihtiyacı vardı.
Gardrobundan gri kısa kollu bir tişört ve koyu mavi bol bir pantolon tarzı bir kaç şey çıkardı. Gözlük ve şapkasını da unutmadı tabii. Takıları ise zaten cabasıydı. Takıları her şeyi tamamlayacak olan bir yapboz parçasıydı ve bu parçayı doğru yerleştirirse mükemmel bir kombin olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No time to die | Tk
FanfictionKüçükken uğradığı saldırı yüzünden hatıralarını kaybeden Taehyung bir gün çocukluk arkadaşı ve aşkı olduğunu bilmeden aynı kişiye yani Jungkook'a hisler beslemeye başlar. "Sigaran olmak, o güzel dudaklarına değmek varken ben sadece sana uzaktan bakm...