-9. Bölüm-

232 25 181
                                    

Sabahtan beri herkes sessizdi, kimse boş boş konuşmuyordu. Yeji başını Lisa'nın omzuna koymuş uyuyorken, Lisa'da başını onun başına yaslayarak ona eşlik ediyordu. Onlar uyurken ben oturduğum yerden yavaşça kalktım ve yatakhaneden çıktım.

Aşağıya indiğimde Minho, Minho'nun sevgilisi, Felix, Hyunjin, Jungkook, Jungkook'un yakın arkadaşı olduğunu bildiğim bir çocuk, Jin ve adını bilmediğim bir çocuk daha vardı. Beni görünce hepsi başıyla selam verdi.

"Gelsene Yujin."

Beni çağıran Felix'in yanına gittim ama oturmadım.

"Ne yapıyorsunuz burada?"

"Ne yapıyor gibi görünüyoruz?"

"Haklısın biraz mantıksız bir soru oldu."

Felix oturduğu yerden kalktı ve beni omuzlarımdan tutarak kalktığı yere oturttu.

"Sen otur ben kendime sandalye alayım."

"Abi, kız geri uyumaya gidecek belki."

Felix yandan bir sandalye çekti ve Hyunjin'e döndü.

"Onu en iyi ben tanırım tamam mı? Yüzüme bak bakayim Yujin."

Yüzümü ona çevirdiğimde parmağı ile yüzümü gösterdi.

"Bak uykusu yok bu kızın."

Sonra bir anda eli ile yüzümü kapattı. Ben ufak bir çığlık atıp ellerini yüzümden çekmeye çalışırken yanaklarımı sıktı.

"Özlemişim kız seni."

"Bende seni özledim, özledim de böyle mi sevilir insan ya! Yanaklarımı hissetmiyorum."

"Ben böyle seviyorum!"

Sandalyemi Felix'in yanına çektim ve başımı omzuna koydum. Diğerleri bir şeyler konuşuyorlardı.

"Aman konuyu değiştirelim ne olur. Herkes sabahtan beri bunu konuşuyor."

"Hoseok haklı, gerçekten daha fazla can sıkmaya gerek yok."

Çocuklar ile yarım saat gibi bir süre konuştuktan sonra Jin, Jungkook ve isimlerini yeni öğrendiğim Taehyung ve Hoseok yatmaya gitmişlerdi. Felix, Hyujin, Minho ve Minho'nun sevgilisi bir arada kalmıştık.

"Kusuruma bakmazsan bir şey sorabilir miyim?"

"Tabiki sorabilirsin ne kusuru."

"Adın neydi acaba? Arkadaşım söylemişti ama ben unuttum... Hafızam biraz kötüdür de."

Kocaman gülümsedi ve başını iki yana salladı

"Hiç problem değil! Adım Yeon-ah ve sende... Yujin'di değil mi?"

"Doğru hatırlıyorsun!"

"Araya giriyorum ama saat geç oldu güzelim."

Yeon-ah, Minho'nun elindeki saate baktı ardından bize döndü.

"Bence hepimiz için uyuma vakti gelmiştir. Yatakhaneye beraber gidelim mi Yujin?"

"Galiba biraz daha oturacağım ben."

"Sen bilirsin tabii."

Minho ve Yeon-ah'ta aramızdan ayrılmıştı.

"Bende gideceğim ya. Erken kalktım bugün, toplanmak için bu günü seçtiniz var ya!"

"Felix bizi buraya sen topladın-"

"O zaman... O zaman... Benim sözümü dinleyecek bu günü mü buldunuz?"

Killer | Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin