Μια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»Δέκα μέρες πέρασαν και δεν είχε ακούσει ακόμα από τον Στέφανο. Βασανίζονταν κάθε μέρα και περισσότερο. Δεν έτρωγε, δεν κοιμόταν καλά. Μόνο περίμενε. Δεν ήξερε τι σκεφτόταν εκείνος, πως ένιωθε. Τη βασάνιζε και το θέμα του ποτού. Δεν ήταν νηφάλιος όταν συνέβη αυτό που συνέβη μεταξύ τους. Ίσως να ξύπνησε την επόμενη μέρα και να το μετάνιωσε. Ίσως να θεωρεί πως ήταν λάθος. Αυτό ήταν που τη σκότωνε. Αυτή η σκέψη, ότι μπορεί να θεωρεί τη σχέση τους λάθος.
Πως μπορούσε να είναι λάθος; Πως μπορεί η αγάπη μεταξύ δύο βασανισμένων ανθρώπων να είναι λάθος; Λάθος ήταν που χώρισαν τότε. Λάθος ήταν που δεν του είπε για τον Ιάσωνα. Λάθος ήταν που υπέκυψε στον εκβιασμό του πατέρα της. Λάθος ήταν που δεν ήρθε να τον κλέψει τότε και να ζήσουν μαζί με το παιδί τους κάπου μακριά. Αυτά ήταν τα λάθη. Όχι η αγάπη τους. Η αγάπη τους ήταν το απόλυτο. Η αγάπη τους ήταν ευτυχία. Η αγάπη τους έδινε ζωή.
Έπρεπε να τον δει . Δεν άντεχε άλλο. Δεν μπορούσε να συνεχίσει έτσι. Δεν μπορούσε όμως και να τον πιέσει. Δεν ήθελε να τον κάνει να υποφέρει περισσότερο τραβώντας τον κοντά της για άλλη μια φορά. Κάνοντας τον να αμαρτήσει ξανά. Οχι αυτή τη φορά εκείνος έπρεπε να έρθει κοντά της. Νηφάλιος αυτή τη φορά και απόλυτα συνειδητοποιημένος για αυτό που έκανε.
Όσο κι αν πονούσε η καρδιά της.
...
Δέκα μέρες είχε να τη δει. Την έβλεπε συνέχεια στον ύπνο του. Όσο και να προσευχόταν η εικόνα της ήταν συνέχεια μπροστά του. Τα βράδια είχε ακόμα την αίσθηση του κορμιού της πάνω του. Ηταν μαρτύριο να είναι μακριά της. Έπρεπε να κάνει κάτι. Δεν είχε νόημα να φύγει. Δεν θα άλλαζε τίποτα. Θα συνέχιζε να ζει ακόμα με τη σκέψη της, θα συνέχιζε ακόμα να την κουβαλάει στη καρδιά και στο μυαλό του, αυτή η φορά ως γυναίκα πια, όχι σαν το νέο κορίτσι που γνώρισε κάποτε.
«Αν ο Θεός σε ήθελε κοντά Του δεν θα σου έβαζε αυτό το δίλημμα.» Έτσι του είπε ο πνευματικό του που του τηλεφώνησε της προάλλες «Είναι αγάπη και όχι μόνο σαρκική επιθυμία Ιωάννη. Αυτή τη γυναίκα σου την πήραν μέσα από την αγκαλιά σου και σε οδήγησαν σε ένα δρόμο θεάρεστο. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να μείνει σε αυτό τον δρόμο μόνο από υποχρέωση στον Κύριο ή επειδή φοβάσαι τι θα πει ο κόσμο.» Τον έβαλαν σε βαθιά σκέψη τα λόγια του. «Ο Θεός, Ιωάννη, είναι αγάπη. Ο Χριστός είναι αγάπη. Η πίστη μας είναι αγάπη. Και εσύ βρήκες την αγάπη. Στη Μαριέτα βρήκες την αγάπη που κηρύττουμε τόσα χρόνια. Θα είναι μεγαλύτερη αμαρτία να της γυρίσεις την πλάτη από το να την ακολουθήσεις.»
YOU ARE READING
Εγώ μιλώ με προσευχές, για σένα μάγισσα μου...
FanfictionΜια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»