Και έγινε αγέρας...

368 22 7
                                    


Μια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»

Είχε φροντίσει να κάνεις της δουλειές του όσο πιο αθόρυβα γινόταν. Δεν ήθελε αν μαθευτεί πως επέστρεψε. Βέβαια, πέρα από τη Μαριέτα και τη μητέρα της, κανείς δεν ήξερε πως ο παλιός συντοπίτης τους Στέφανος Παράσχος και ο πατήρ Ιωάννης συνδέονται με τον οποιονδήποτε τρόπο. Είχε φροντίσει να ξυρίσει τα γένια του και να μην θυμίζει σε τίποτα το ιερέα που ήταν κάποτε.

Αγόρασε το παλιό αρχοντικό του Ηλιόπουλου και το είχε ανακαινίσει πλήρως. Ήταν κοντά στο αρχοντικό των Δεμερτζίδων αλλά και σχετικά κοντά με το νέο του εργοστάσιο.

Τα είχε καταφέρει. Επέστρεφε στον τόπο του και στην οικογένεια του σωστός άρχοντας. Ηταν περήφανος για τον εαυτό του και που θα μπορούσε να γνωρίσει τον γιο του χωρίς να ντρέπεται. Μπορεί σε κάποιους να ακούγεται χαζό αλλά εκείνος ήθελε ο γιος του να καμαρώνει για τον πατέρα του.

Πάντα στο μυαλό και στη καρδιά του όμως ήταν καρφωμένη η Μαριέτα του. Το πανέμορφο αυτό πλάσμα, με τα τεράστια καστανά μάτια, που λάτρευε από νεαρό παλικάρι. Ο ένας και μοναδικός έρωτας της ζωής του. Η γυναίκα του. Πάντα για 'κείνον γυναίκα του θα είναι. Πόσο του είχε λείψει! Αχ και να 'ξερε πόσο! Θα τον συγχωρούσε άραγε; Θα καταλάβαινε τους λόγους που την άφησε πάλι ή μήπως αυτή τη φορά τον είχε μισήσει που την πλήγωσε ξανά;

Πολλά τα ερωτηματικά που τον βασάνιζαν καθώς έπινε το πρώτο του ουίσκι μπροστά στο τζάκι του στο νέο του σπίτι. Μια ανάσα μόνο μακριά από την οικογένεια του.

...

Η Μαριέτα ένιωθε περίεργα από το πρωί. Είχε ένα περίεργο προαίσθημα από την ώρα που άνοιξε τα μάτια της. Ήταν ανήσυχη όλη μέρα και πολύ σκεπτική.

«Μαμά, μαμααα...» την φώναζε η Φανή από την απέναντι θέση ,καθώς έπαιρναν πρωινό. «Μαμά σου μιλάω!» Είπε αγανακτισμένο πια το παιδί προσπαθώντας να της τραβήξει την προσοχή. Η Μαριέτα σαν να ξύπνησε από τις σκέψεις της, γύρισε προς τη μικρή.

«Ναι μωρό μου, συγγνώμη κάτι σκεφτόμουν. Πες μου τι με ήθελες;» Της χαμογέλασε.

«Ρώτησα αν μπορείς σε παρακαλώ να μου δώσεις τη μαρμελάδα.» Ζήτησε πάλι η Φανή και φαινόταν πως ήθελε και κάτι άλλο. Η Μαριέτα της έδωσε το πιατάκι.
«Ρώτα τώρα και αυτό που θέλεις...» την κοίταξε με νόημα η μητέρα της και η μικρή πήρε μια ανάσα.

Εγώ μιλώ με προσευχές, για σένα μάγισσα μου...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora