Μια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»Γύρισαν σπίτι και ο Ιάσωνας ήταν ήδη εκει. Η Φανή έτρεξε κατευθείαν κοντά του με την κούκλα της στην αγκαλιά.
«Ιάσωνα, Ιάσωνα κοιτά τι μου έδωσε ο μπαμπάς μου! Είναι η πιο ωραία κούκλα που είχα ποτε και μου την έφερε ο μπαμπάς μου! Το πιστεύεις;» Ήταν τόσο ενθουσιασμένη. Τόσο χαρούμενη στο παιδικό της μυαλουδάκι.
Ο Ιάσωνας την κοίταξε σοβαρός. «Φανή, δεν θέλω να συνηθίζεις πολύ αυτόν τον άνθρωπο. Άλλωστε θα φύγει πάλι και δεν θέλω να στεναχωρηθείς μετά. Δεν πρόκριτε να μείνει για πολύ στις ζωές μας. Εντάξει;» Είπε στο παιδί ψυχρά.
«Ιάσωνα τι λες στο παιδί;» Επενέβη η Μαριέτα.
Το χαμόγελο της μικρής έσβησε. Τα ματάκια της βούρκωσαν.
«Ψέματα μου λες! Είσαι ψεύτης!» Φώναξε το παιδί και τα δάκρυα άρχισαν να βρέχουν το προσωπάκι του «Ο μπαμπάς μου δεν θα ξαναφύγει! Μου το υποσχέθηκε και εσύ είσαι κακός!» Είπε η μικρή και έτρεξε στο δωμάτιο της χτυπώντας την πόρτα πίσω της.
Η Μαριέτα είχε κοκκινίσει από τα νεύρα της! «Συγγνώμη τώρα αυτό το θεώρησες απαραίτητο;» Το αγριοκοίταξε «Κακοκαρδιδες ένα πεντάχρονο κοριτσάκι που απλά ήθελε να σου δείξει την κούκλα του! Ειλικρινά Ιάσωνα σύνελθε με το θέμα αυτό! Το ότι δεν θελεις τον πατέρα της δεν σου δίνει το δικαίωμα να την πληγώνεις.»
Ο Ιάσωνας άκουγε τα λόγια της μητέρας του και ντράπηκε που στεναχώρησε τη μικρή.
«Απλώς δεν θέλω να πληγωθεί όπως εσύ. Δεν θέλω αυτός ο άνθρωπος να αφήσει πάλι συντρίμμια πίσω του. Δεν θυμάσαι πως ήσουν εσύ όταν σε παράτησε;»
Η Μαριέτα κοίταζε στο πάτωμα πια και όχι τον γιο της.
«Δεν ξεχνάω αλλά ξέρω τον Στέφανο.» Είπε σιγανά «Δεν λέω πως τον συγχωρώ αλλά δεν θα έκανε ποτέ κάτι που θα πλήγωνε τη Φανή.»
«Μην επηρεάζεσαι απο τα ωραία λόγια μάνα. Εδώ πλήγωσε εσένα, που έλεγε πως σ' αγαπάει, ποιος μας λέει ότι δεν θα κάνει το ίδιο και στο παιδί;»
Επιτέλους τον κοίταξε «Ιάσωνα, ξέρεις τι του είπε η γιαγιά σου. Έφυγε για να μπορέσει να σταθεί στα πόδια του, για να μπορέσει να σταθεί αντάξιος μου, πέρα απο την εκκλησία τόσα χρόνια δεν είχε τίποτα άλλο. Άσχετο αν εμένα δεν με ενδιέφεραν ποτέ τα χρήματα και οι ανέσεις.»
ESTÁS LEYENDO
Εγώ μιλώ με προσευχές, για σένα μάγισσα μου...
FanficΜια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»