Μια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»
Η Μαριέτα άνοιξε τα μάτια της με ένα ζεστό χέρι να καλύπτει το δικό της. Θυμήθηκε τι είχε συμβεί μέσα στη μέρα. Η Φανή κοιμόταν στην αγκαλιά του μπαμπά της, και Στέφανος κοιμόταν κρατώντας στην αγκαλιά του το μικρό του παιδάκι. Τα μάτια της βούρκωσαν από συγκίνηση. Δεν περίμενα ποτέ να δει αυτή την εικόνα. Πήρε μια βαθιά ανάσα και έφερε το χέρι της στο μέτωπο της Φάνης. Ήταν δροσερή, ευτυχώς είχε πέσει ο πυρετός.
Όταν τράβηξε το χέρι της από το δικό του, ο Στέφανος το κατάλαβα αμέσως και ξύπνησε. Δεν άνοιξε όμως τα μάτια του, περιμένει να δει την αντίδραση της. Την ένιωσε να αγγίζει το παιδί, να παίρνει το βιβλίο από πάνω του και μετά πολύ δειλά ένιωσε το χέρι της και του χαϊδεύει τα γένια.
Όταν ένιωσα το χέρι της να απομακρύνεται, σαν να τρομάξει ψυχή του, ανέβασε το δικό του χέρι και πιάσε το χεράκι της. Θα την ένιωσε να σφίγγεται, να ταράζεται, άνοιξε τα μάτια του και την κοίταξε. Δεν είπαν τίποτα, δεν μπορούσα να πουν. Έφερε το χέρι της στα χείλια του και φίλησε την παλάμη της.
Πάλι βράχηκαν τα αστέρια της. Πάλι καθρέφτιζαν τον πόνο. Μέσα της το θέλω και το δεν πρέπει πάλευαν και μάτωναν το ένα το άλλο. Ένας μικρός ήχος που ξέφυγε από τα χειλάκια της Φάνης σταματήσει την σκέψη της. Φοβήθηκε μήπως ξυπνήσουν το παιδί και τράβηξε αργά το χέρι της από το δικό του. Ο Στέφανος την κοίταζε με ελπίδα μέχρι που κατέβασε το βλέμμα της, γύρισε το κορμί της και σηκώθηκε αργά. Δεν ήθελα να ξυπνήσουμε το παιδί. Πήρε μια βαθιά ανάσα και βγήκε απ'το δωμάτιο. Δεν μπορούσε να την ακολουθήσει, η μικρή κοιμόταν ακόμα στην αγκαλιά του και δεν μπορούσε να σηκωθεί.
Χάιδεψε το προσωπάκι του παιδιού και της έδωσε ένα φιλί στο μέτωπο. Βεβαιώθηκε και εκείνος πως δεν έχει πια πυρετό. Θα είμαι εκεί μέχρι να ξυπνήσει κόρη τους.
...
Η Μαριέττα βγήκε στο σαλόνι, βρήκε τον Ιάσωνα να κάθεται στο γραφείο του και την Γεωργία να στρώνει τραπέζι. Πήγε και κάθισε στο μικρό καναπέ. Ζήτησα από την Γεωργία έναν καφέ. Όταν η κοπέλα έφυγε ο Ιάσωνας απόφαση να πας στην σιωπή της.
« Πως είναι το παιδί;» Την ρώτησα.
« Απύρετή προς το παρόν, κοιμάται.» Του απάντησε χωρίς να θέλει να δώσει συνέχεια στην οποιαδήποτε συζήτηση, δεν ήθελε να τσακωθεί μαζί του.
YOU ARE READING
Εγώ μιλώ με προσευχές, για σένα μάγισσα μου...
FanfictionΜια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»