Μια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»Η Μαριέτα τον κοίταζε σαστισμένη, δεν ήξερε τι να πει. «Δεν το εννοείς αυτό;»
«Φυσικά και το εννοώ αγάπη μου, εικοσιπέντε χρόνια τώρα με αυτό το όνειρο ζω. Να σε κάνω γυναίκα μου.» Της απάντησε.
«Στέφανε, ακόμα ο Ιάσωνας δεν ξέρει για σένα. Θα είναι τρομερά δύσκολο να το ανακοινώσουμε στον κύκλο μας δεν ξέρω αν πρέπει τώρα...» προσπαθούσε να το αποφύγει. Την κατάλαβε. Κάτι άλλο την απασχολούσε.
«Μαριέτα τι συμβαίνει; Σε ξέρω πολύ καλά, κάτι άλλο σκέφτεσαι.» Τη διάκοψε για να μπορέσει να την κάνει να του μιλήσει.
«Στέφανε...» είπε και άφησε μια ανάσα να φύγει από το στήθος της, που μάλλον κρατούσε ώρα «...αν δεν είχε γίνει το περιστατικό με τη Φανή σήμερα δεν θα μου ζητούσες να κάνουμε κάτι τέτοιο.» είπε μια κι έξω για να φύγει από μέσα της η σκέψη.
Ο Στέφανος της χαμογέλασε και χάιδεψε το πρόσωπο της με το δεξί του χέρι. Τελικά κι εκείνη τον ήξερε πολύ καλά.
«Ωραία θα σου μιλήσω ανοιχτά...» ξεκίνησε να λέει «...για μένα ήσουν, είσαι και πάντα θα είσαι γυναίκα μου. Δεν με νοιάζει ο γάμος γιατί κάτω από τα μάτια του θεού είμαστε ήδη εις σάρκαν μιαν...» γύρισε και κοίταξε την κόρη του να κάνει κούνια. «...να τη! Κάνει κούνια η αιώνια ένωση μας...» γύρισε πάλι να την κοιτάξει «... και η άλλη μας αιώνια ένωση μάλλον δουλεύει στο γραφείο.» Αυτό την έκανε να χαμογελάσει πλατιά «Όμως πιστεύω πως για τα παιδιά μας είναι απαραίτητο. Δεν θέλω να τους φέρονται άσχημα ή διαφορετικά εξαιτίας μας. Αν πάλι δεν θέλεις, μπορούμε να πάρουμε τη Φανή και τον Ιάσωνα και να φύγουμε από δω. Αν και δεν νομίζω ο γιος μας να χαρεί με αυτό.»
Η Μαριέτα έπιασε το πρόσωπο του μέσα στα χέρια της. «Αχ βρε Στέφανε, είσαι τόσο υπέροχος!»
Γυρισε και φίλησε την παλάμη της. «Δεν σε φτάνω ούτε στο μικρό σου δαχτυλάκι αγάπη μου.»
Την έκανε να γελάσει και την τον τράβηξε κοντά της να του δώσει ένα φιλί, χωρίς να την νοιάζει πια αν θα τους δει κανείς. Ήταν τόσο απορροφημένοι και οι δυο που δεν κατάλαβαν ότι το μικρό τους πλασματάκι είχε σταματήσει να κάνει κούνια και τους πλησίασε αθόρυβα. Πήγε και στάθηκε μπροστά τους. Τους μίλησε αλλά δεν την άκουσαν. Έβαλε τα χεράκια της στους ώμους για να τους χωρίσει. Μόνο τότε την κατάλαβαν «Εεεε σας μιλάω δεν ακούτε;» Είπε αγανακτισμένη.
YOU ARE READING
Εγώ μιλώ με προσευχές, για σένα μάγισσα μου...
FanfictionΜια ιδέα της @adraxetim3ra - La Artista (Twitter - X) βασισμένη στο «Άγγιγμα Ψυχής»