" Yaaa ahjumma bangun la" aisya menepuk bahu aeryss Yang sedap sahaja terlena Di Dalam bas tersebut.
" Ishh bising la " Aeryss hanya menggeliat kecil.
" Tak senonoh betul la pompuan ni , ramai orang tengok kau tak malu ke dah bangun" bebel aisya lalu bergerak meninggalkan Aeryss Yang Masih mamai.
" Pergi lantak la orang nak cakap apa " Aeryss muka berdiri bangun lalu entah bagaimana dia tersadung Di hadapan pintu bas tersebut. Lalu Ada tangan kekar Yang sempat menahannya Dari jatuh.
" Are you okay sweetheart?" Tanya suara garau tersebut. Tangganya Masih Di pinggang wanita itu.
" Err ish lepas la" marah Aeryss. Lelaki itu segera melepaskan tangannya Dari pinggang gadis itu.
" Sorry sweetheart" kata lelaki itu tanpa memandang ke Arah Aeryss lalu memberi ruang untuk Aeryss turun Dari bas.
" Weh okay tak" Tanya aisya pucat.
" Hmm" Aeryss hanya membuat tak tahu sahaja.
" Gosh- asal kau marah si Harith Tu dia Yang tolong selamatkan kau , dah Tu kene marah pulak" marah aisya. Aeryss hanya menjulingkan matanya ke atas .
" So geng , Hari ni tak da apa-apa aktiviti disebabkan Aku tahu ramai Yang penat Kan? So rehatlah sepuasnya esok kite Akan buat antiviti menarik sikit" kata nadhim sebagai ketua disitu. Semua peserta disitu hanya mengangguk dan balik ke bilik masing-masing." Erghh sedapnyaa" Aeryss melompat ke atas tilam. Rasa lega apabila hampir satu jam berada Di Dalam bas. Aeryss ingin melelapkan matanya tetapi Ada satu tepukkan dibahunya Yang membuat dia mengerang kesakitan.
" Aduhhh sakit la bodoh" aisya hanya menayang muka selamba.
" Tidur je kerja kau , apa kata kau pergi Mandi pastu pergi solat asar sana" Aeryss hanya memandang ke Arah aisya dengan riak Yang tidak puas Hati.
" Kau malas la solat , nanti kene azab kubur baru kau tau" aisya segera berlalu ke bilik air.
" Minah ni suka buat orang senyap hish" Aeryss bangun Dari baringanya lalu beg luggage ditarik Dan segera mengeluarkan pakaiannya dan Kain telekung.
Tbc.
Author mmg suke buat short ye -_-
YOU ARE READING
Bidadari milik harith (Slow Update SPM)
Roman d'amour𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔, 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒎𝒚 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 - Aeryss zaphyra 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒚 𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒅𝒆 - Harith hashriq