Chapter 20

33 3 0
                                    

" Ha turun pun ingat kau dah tak nak makan dah, kenapa nak tunggu Aku panggil kau macam Aku ni bibik ke?" ujar puan athalia geram melihat pasangan suami isteri tersebut.

" Ibu dah la Ibu , korang duduk la dulu akak hidangkan nasi jap" kata Ariana lalu menuangkan nasi ke Dalam setiap pinggan..

" Sorry Ibu, tadi kiteorang solat dulu tu yang lambat" Balas Harith lembut. Puan athalia hanya memekakkan telinganya.

" Sayang nak lauk ape? abang ambilkan" Tanya Harith pada Aeryss.

" Halah kau biar je la dia ambil sendiri bukannya kudung pun Kan" sinis puan athalia. Geli la nak bermanja.

" Tak pe lah Ibu , rith boleh tolong" Harith segera meletakkan seketul Ayam goreng Dan kuah lemak itu kedalam pinggan isterinya.

" Kau orang  berapa lama lagi nak duduk sini?" Tanya puan athalia. Walaupun baru sehari tapi dia sudah tidak tahan melihat muka anaknya itu.

" Ish Ibu ni apa cakap macam tu, baru sehari diorang dekat sini biarlah lama sikit boleh akak luangkan masa dengan adik" balas Ariana sambil tersenyum ke Arah Harith Dan Aeryss.

Manakala Aeryss Masih mendiamkan diri. Malas mahu membalas buat sakit hati je.


" Tak sejuk ke duduk luar ni " Tanya Harith lembut lalu memeluk pinggang isterinya.

"Astaghfirullahalazimm ,"  Balas Aeryss terkejut .

" Sorry hehehehe dah la jom masuk , demam nanti" ujar Harith . Aeryss mengangguk lalu mereka segera masuk ke Dalam bilik.

" Sayang okay tak ni? Dari tadi senyap je abang tengok, Is there something bothering you?" Tanya Harith lembut lalu memandang ke wajah gadis yang dicintainya.

" Tak Ada apa " Balas Aeryss tenang.

" Sayang, tell me. Abang tahu sayang Ada masalah right? jangan sorok I'm your husband" Balas Harith lembut  lalu memegang kedua dua tangan Aeryss.

" Don't worry la abang, tak Ada apa pun" Aeryss segera tersenyum memandang Harith

" Okay fine, if sayang Ada masalah please bagitau abang, abang tak suka tengok sayang macam ni diam, kalau Ada masalah or benda tak kena bagitau abang please" Harith segera membawa gadis itu kedalam pelukkanya.

"Okay " aeryss segera membalas pelukan itu.

" Erm abang jom la tidur " Aeryss menguap.

"Alright good night treasure"  hanya beberapa minit sahaja terdengar dengkuran halus Aeryss.

" Love you my little angel" ucao Harith perlahan lalu segera memejamkan matanya.

" Love you my little angel" ucao Harith perlahan lalu segera memejamkan matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Bidadari milik harith (Slow Update SPM)Where stories live. Discover now