3 tahun kemudian
'emm' Aeryss menggeliat kecil. Dia membuka Mata sedikit Dan mengerling ke arah jam. Jam sudah menunjjukkan pukul 8 pagi. Masih awal lagi boleh la tidur lagi muahahahah.
" Wehhh Aeryss zaphyra bangunnn " pintu bilik dikuak Dari luar. Lantas aisya Naik Di atas katil Aeryss lalu mengoncang bahu Aeryss Yang sedang mahu sambung tidur.
"Hishh apeee Kan awal lagi" Aeryss menarik selimut untuk menutup kepalanya.
" Noooo Ryss kau kene BANGUNN kau kene tolong Aku rysss" lagi kuat goncangan Di bahu aeryss.
" Hish apaaa" Aeryss bangun Dan mendengus geram. Gila kau tak geram tengah cuti ni elok bangun lewat sikit tak kan?
" Teman Aku dating ryss but don't worry kau pun ade partner kat Sana jugak pleaseee" aisya mencebikkan mulutnya.
"What? Tu je? bazir masa Aku je la aisy Aku ngantuk" dia kembali menarik selimutnya.
" Please RYSS HIKS" harap drama air Mata ni menjadi la ya. Bukan niat ingin memaksa tapi tengok kawannya ini tidak suka keluar rumah umur Pula dah masuk 26 tapi still nak menyingle.
" Erghh ye la Sana orang nak Mandi" aeryss membuka matanya kembali. Kau tunggu nanti Aku dah siap Mandi Aku sumbat stoking wangi Aku Dalam mulut kau.
" Ryss cepat la nanti lama Pula cinta Hati Aku tunggu hehehe" aisya menutup mulutnya ala ala wanita melayu terakhir. Cover ayu betul.
"Hish sabar" pakaiannya cuma simple baju blouse Yang berwarna putih , seluar slack berwarna khaki Dan tudung shawl berwarna senada seperti seluarnya.
" Jangan la marah ryss pagi pagi ni.. nanti muka jadi Tua Baru tahu " aisya tergelak dengan kata katanya.
Pappp!!!
Kasut Yang dibaling oleh Aeryss tepat kene dekat mulut aisya. Yesss headshot hahahhahaha.
" AERYSS ZAPHYRA BINTI AHMAD ZULKARNAIN" rumah itu digegarkan dengan jeritan aisya.
" Hahahahahha sorry sengaja hahahahah Tu la cakap lagi macam tuuu pfftt sedap tak??" Aeryss memegang perutnya Yang sakit akibat terlalu banyak ketawa. Aisya membuat muka masam hiks tak syantik dah kite..
YOU ARE READING
Bidadari milik harith (Slow Update SPM)
Romance𝒏𝒐 𝒎𝒂𝒕𝒕𝒆𝒓 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒉𝒂𝒑𝒑𝒆𝒏𝒔, 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒔𝒕𝒊𝒍𝒍 𝒍𝒐𝒗𝒆 𝒚𝒐𝒖 𝒖𝒏𝒕𝒊𝒍 𝒎𝒚 𝒍𝒂𝒔𝒕 𝒃𝒓𝒆𝒂𝒕𝒉 - Aeryss zaphyra 𝑰 𝒘𝒊𝒍𝒍 𝒘𝒂𝒊𝒕 𝒇𝒐𝒓 𝒚𝒐𝒖 𝒆𝒗𝒆𝒏 𝒊𝒇 𝒚𝒐𝒖 𝒂𝒓𝒆 𝒏𝒐𝒕 𝒃𝒚 𝒎𝒚 𝒔𝒊𝒅𝒆 - Harith hashriq