Keyifle okuyacağınız bir sezon finali bırakmak istiyorum çünkü Kalp Zanlısı uzun bir süre bizimle olmayacak. YKS sürecime kadar kurguma ara vermekte olacağım. Merak etmeyin bu bölüm sizi baya tatmin edecek. 😋 İyi okumalar kdcldşdşsldşwşs
Bölümü okumadan önce okuduğunuz yerlerin akışına göre aşağıda ki şarkıları açabilirsiniz.
Şarkılar
Sinan Yılmaz-Lingo Lingo Şişeler
Sinan Yılmaz-Çekirge
İbrahim Tatlıses-Kara Üzüm Habbesi
Cem Adrian-Derinlerde
Cem Adrian-Sarı GelinYaklaşık yarım saat sonunda nefes almaya başlamıştım.
"Bu ne, ülkenin başına geçme planı mı? Ne ayrıntılıymış, ben yoruldum dinlerken." Can söylenirken sevimli bir şekilde gülümsüyordum.
"Hadi bakalım kalkın. Marş, marş! Daha çok işimiz var. Kıyafet ayarlanacak, saçlar yapılacak, havaalanı gidelecek, Diyarbakır'a indikten sonra konum bulunacak. Umarım geç kalmayız." diyerek ayaklandım.
"Ee, dağılalım mı?" dedi Enis.
"Evet siz ikiniz gidin, iki üç mağaza dolaşır bulursunuz zaten aradığınızı. Biz Afu'yla baya dolanırız. Kufaöre gideceğimiz sıra arar, haber veririz. Alırsınız bizi." dedim, Afu'nun koluna girerek.
"Emredersiniz matmazel." Enis'in dediğine kıkırdadığımda, hepimiz çoktan arabalarımıza geçmiş kıyafet arayışı için istikamet oluşturmuştuk. Afu, benimle geldiği için yol boyu sohbet etmiştik.
"Yalnız Can'ın dört bilet alması iyi denk geldi." dedim. Arabayı hızlandırmak için gaza yüklendim.
"Sadece şans." dedi Afu.
Klasik, hoş bir şarkı eşliğinde giderken bulunduğumuz yerde olan birçok mağazaya denk gelince durduk. Arabayı müsait bir yere çektikten sonra Afu'nun sola dönmesiyle, şık görünen bir mağazaya girdiğini gördüm. Hemen peşinden giderek ona yetiştim. Vitrinde turuncu ve yeşilin hakim olduğu konsept, cansız mankenleri adeta canlı bir havaya sokmuştu.
İçeriden gelen serin esinti vücudumdaki gerginliği biraz da olsa almıştı.
"Beyazlar içinde olacağımız bir gece olacak, hazır mısın?" Afu, heyecanlı gülümsemesiyle sorusunu sorunca aynı heyecanla bende başımı salladım.
Mağazada renk renk bir yığın elbise olsa da ne yazık ki istediğimiz türden bir elbise bulamamıştık. Diğer bir mağazaya girdiğimizde adım atar atmaz görevli bir kadın yanımıza yaklaştı. Böyle insanlara kıl olurdum genelde.
"Hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim bu güzel hanımefendilere?" dedi, üç kuruş para için yağ çeken genç kadın. Siyah saçlarının arasına mavi renk attırmış, dudaklarını botoksla balon haline getirmiş vaziyetteydi.
"Teşekkürler. İhtiyaç olursa sesleniriz." diyerek tebessüm ettim ve başını eğerek beni onayladıktan sonra Afu ile birlikte elbise bölümüne gidip beyaz ne tür elbise varsa elimize doluşturup kabinlere yöneldik. Elimdeki V yaka, karpuz kollu, dizlerimin bir tık üstüne gelen bembeyaz elbiseye baktım ve hemen aceleyle giyerek kabinden çıktığımda kendimi alıcı gözle süzdüm. Her konuda muhteşem görünüyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZANLISI
ActionCinayet ve icra suçlarından dolayı her yerde adı geçen ve aranan adam ile polis merkezi amirliğinde özel ajanlık yapan bir kadının aksiyon ve nefes kesici karşılaşmasına şahitlik etmek ister misiniz?