İYİ OKUMALAR🥂
Uyandığım da saat 12.03 tü. Saçım başım dağılmıştı. Büroda kimse kalmamıştı, büyük ihtimalle Clive'in dün araştırdığı vaka için olay yerine gitmişlerdi. Saçlarıma çeki düzen verdikten sonra dışarı çıktım ve arabamı çalıştırıp eve doğru yol aldım.Eve geldiğimde köpeğim Zeus kapının ardında bekliyordu. Hemen üzerime koşup yanağımı salyalar bırakarak yaladı. Başını okşayıp onu öpücüklere boğduktan sonra hızlıca duşa girdim ve üzerimdekilerden kurtuldum. Duştan çıktıktan sonra üzerime siyah, geniş kolları olan bir kazak ve altına da siyah dar bir pantolon giydim. Saçlarımı kuruttuktan sonra serbest bıraktım. Telefonumu açtığımda ekranıma bir mesaj düştü.
Enis KORALP(Ellis):Dosyaları dün anlattığın yerde bulamadık.
Enis KORALP: Modá House da buluşalım detayları orada konuşuruz.
Cansın ŞAHİNBEY:Bir saate ordayım.
Zeus'a mamasını verdikten sonra bir şeyler atıştırdım ve telefonumu alıp çıktım. Siyah Land Rover'ıma binip mekanın yolunu tuttum. Nasıl olurdu da dosyalar bıraktığım yerde olmazdı? Birinin bulup ele geçirmesine imkan yoktu çünkü karanlık ve biraz da çökük bir yere indirmiştim, hatırlıyordum.
Arabayı park ettikten sonra anahtarları görevliye teslim edip her zaman ki yere giriş yaptım. Burası bizim tek rahat davrandığımız yerdi. Dışardan bakıldığında clup gibi bir yeri andırıyordu ama aslında buraya her türden insan geliyordu. Mekanın iç kısmı büyükçe koltuklardan ve masalardan oluşuyordu ve içerde genelde disco havası katan şarkılar tercih ediliyordu. Sabahları restorant olarak kullanılan yer akşamları eğlence için hizmet veriyordu ve genelde geceleri alkol tüketmekten çakırkeyf insanlar buraya doluşurdu.
Bizimkileri gördükten sonra elimi salladım ve yanlarına geçtim. Herkes öğle yemeği yerken ben daha düzgünce kahvaltı bile yapmamıştım. Enis'in yanına geçtim ve benim karşımda Manolya onun yanında ise Can Tamer oturuyordu.
"Buraya girdiğim an Maya olduğumu unutuyorum iyi ki Modá House var." dedi Manolya.
"Daha sonra sohbet ederiz şuan vaktimiz yok. Cansın kendine bir şeyler söyle sonra şu malum dosyayı nereye ışınladığını bulalım."dedi Enis.
Kendime yiyecek bir şey söylediğim de konuya dahil oldum."Daha bir dosyayı bile elimde tutmayı beceremezken beni özel ajan yapmaları çok saçma değil mi?!" dedim.
"O anın stresiyle aklından çıkmış olabilir daha kötüsü de olabilirdi. Dosya tekrardan onların eline geçmiş olabilir ama en azından polisler bulamadı." Can bu konuda haklıydı.
"Var mı aklınızda bir plan?" dedim.
"Olmaz olur mu güzelim? Bu akşam resim heykel müzesi için sanatçıların yeni tabloları gelecekmiş. Anıl Barlas Beylerde orada olacaklarmış. Büyük ihtimalle adamları ile birlikte yeni gelen açık arttırmaya sunulacak tabloları çalacaklar sen de dikkatini dağıtmak için onun yanında olacaksın. Seni seçtik çünkü Manolya dış görünüş olarak bu adi herifin dikkatini çekecek kriter kısmına girmiyor. Biz de erkek olduğumuz için onu baştan çıkaramayacağımıza göre geriye bir tek sen kalıyorsun." Enis'in dedikleri sinirlerimi germişti. Beni bir erkek bozuntusu için kullanacaklar mıydı? Saçmalama istersen Cansın görev yapıyorsunuz şurda ne kullanması.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALP ZANLISI
ActionCinayet ve icra suçlarından dolayı her yerde adı geçen ve aranan adam ile polis merkezi amirliğinde özel ajanlık yapan bir kadının aksiyon ve nefes kesici karşılaşmasına şahitlik etmek ister misiniz?