°°°
Gözlerimi açtım.
Bedenim ter içerisinde kalmıştı. Elim gözüme gelirken yavaşça kaşımaya başladım. Görüş açım düzeldiğinde etrafımı izledim. Evimde değildim anlamıştım. Üzerimdeki yorganı sessizce kenara itip yatakta oturur hale gelirken çıplak ayaklarımı parkeye sürttüm.
Güneş odayı aydınlatırken gözlerimi odada gezdirdim. Duvarlar kırık beyaza boyanmış. Üzerinde birkaç tablo. Ellerimi iki yanımdan yatağa bastırıp odayı oturduğum yerden incelemeye devam ettim.
Ahşap küçük bir dolap onun yanında ise çalışma masası. Üzerinde eskiden kalma olduğu belli olan test kitapları.
Yavaşça oturduğum yerden kalktım. Pek huzurlu hissetmiyordum. Adımlarımı masaya yöneltip önüne geldiğimde elimi Taehyung'un olduğunu düşündüğüm test kitabına attım.
Liseden kalma fazlasıyla yıpranmış, kapağı karalanmış bir şekilde duran matematik test kitabı.
Yıpranmış kapağı açıp içindeki sayfalara bakıyor neredeyse tamamı çözülmüş test kitabını incelemeye başladığımda içinden çıkan fotoğarla tüm dikkatim dağıldı.
Hızla elime aldım,
gözlerimin parıldadığına yemin edebilirdim.
Kıpkırmızı saçlarıyla ışık saçan bir Taehyung,
hayal bile edemezdim.
Eskimiş, yıpranmış. Hatta dokunsam yıtılacakmış gibi duran bir fotoğrafta nasıl olurda bu şekilde parıldardı?
O muazzam, kusursuz bir insandı.
Şimdiki yumuşacık gözüken o kahverengi saçları bu fotoğrafta böylesine güzel kırmızıyla süslenmişken nasıl olurda bu şekilde hissettirebilirdi.
Sadece bi fotoğrafına bakmak bile böyle heyecanlanmama neden olurken, onu tanımamam nasıl bir engel olabilirdi?
İki yanında arkadaşı duruyor üçü beraber gülümsüyordu. Üzerinde ise sanırsam okul uniforması vardı.
Çok eski bir fotoğraf. Çevirdim kağıdı. O kadar nazik bir şekilde dokunuyordum ki, aman bir şey olmasın diye fazlasıyla özen gösteriyordum.
Arkasında yazılı tarihe baktım.
30 Aralık 2002
Kim Taehyung 18. Yaş günüÜzerinden yıllar geçen bir fotoğraf.
Hızla parmaklarıma bakarak saymaya başladım.
"Hmm biz şuan 2014 yılındayasak o zaman..."
12 yıl.
12 yıl önce çekilmiş bir fotoğraf, ve Taehyung'un her haliyle kusursuz olduğunun kanıtı.
Elimdeki fotoğrafla sessizce kıkırdadım.
Fakat bu uzun sürmemiş aklıma gelen şeyle hızla şaşkınlığımı belli edecek bir ses çıkardım.
Bugün ayın 21'i
Yani 21 Aralık 2014
9 gün sonra Taehyung'un doğum günü.
Taehyung 30 yaşında olacaktı!
Elimi şaşkınlıkla açılmış ağzıma götürdüm. Taehyung'un doğum gününe çok az kalmıştı. Heyecanlanmama engel olamadan elimde dikkatla tuttuğum fotoğrafa bakarak etrafımda döndüm. Hem bu kadar güzel bir fotoğrafı görebilmiş hem de onun doğum gününü öğrenmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hüznün otuzuncu günü
Fanfiction° Sana beslediğim güzel duygular tarafından terk edildiğim bu an, içimdeki çaresizlik ve hüzün. Mutlu olmak isterken kalbimde hissettiğim kırıklık, üzerime yağan kar ve ben. Birde duvardaki senin hüzünlü çiziklerin. "Acısını hissetmiyorum. Elimden a...