Herkes yataklarına dağılmıştı. Bir tek ben ve Cengiz kalmıştı. Cengiz'in burda kalmasının başlıca sebebi erkek arkadaşım olmasıydı.
Salonda ikimizin arasında tedirgin edici bir sessizlik vardı. En sonunda sessizliği bozup, patavatsız gibi "birlikte uyuyalım mı?" Dedim. Tamam yüzüm kızardı ama ne diyebilirdim ki? Telefonuma gelen bildirim sesi Cengiz'in lafını ağzına tıkmaya yetmişti.
Bildirim iki yabancı numaradan gelmişti. En son mesaj gelen numaraya tıkladım.
456*: Eğer birlikte uyursanız, yemin ederim hemen yan odadan sizi ayırırım.
Cengiz'in kolunu dürtüp mesajı sırıtarak gösterdim. "Burak'ın attığı mesaj." Gülerek yanağımı öptü. Gözlerim fal taşı gibi açıldı. Yanağımı öpmüştü! Kalbimin ritmi bozulurken mesaja cevap verdim.
Asena: Ya sen büyüdünde kardeşini mı kıskanıyorsum çen agucuk bugucuk KJDJDJD
Vırak: Ya ne alaka ne alaka!
Vırak: Hem sen benden daha küçüksün!
Asena: Yaşlıların elinden, çocukların gözünden öperim dedecim 😘😘😘😘😘
Vırak: Seninle sabah olunca hesaplaşıcaz
Vırak: Çok büyük bir yanlış yaptın!
Asena: Yanlış yaptıysam, doğrusu hoşuma gitmemiştir aslanım.
Vırak: İnternetten bulduğun lafları bana mı söylüyorsun¿ Ezik!
Asena: Anlamamandan korktum.
"Vırak" adlı kişiyi engellediğiniz.
Hemen diğer gelen mesajlaşmaya girdim.
893*: Onunla gitmekle çok büyük hata yaptın! Sen benimsin, başka birisinin asla!
Asena: Büyüde gel.
Hayranım 💅: Seni ölene kadar bırakmıcam
Hayranım 💅: Ya benimsin ya da kara toprağın!
Asena: Ya aramızda 7 yaş var, neyden bahsediyon???!!?!?!?!?
Hayranım 💅: Aşkın yaşı olmaz
Asena: Dedi daha önce 7 yaşındaki çocuğu taciz eden pis şapık!
Asena: Ya sana Selen nasıl düştü anlamıyorum
Hayranım 💅: senin aşiretin en iyi hanım ağlarından yapıcam kabul etmiyor musun
Asena: Dünyanın en iyi tasarımcısı olmak varken beni bu bataklığa mı düşüreceksin¿
Hayranım 💅: Asena seni bir güzel severim!
Asena: Severim demişken aklıma şey geldi
Hayranım 💅: ne geldi¿
Asena: Ben ve Cengiz birbirimizi çooooooooook seviyoruz. Ve şimdi defol git.
Hayranım 💅: Peki selenin yanımda esir olduğunu söylesem?
Asena: Ne
Hayranım 💅: Ya benimsin ya da gerisini sen düşün.
Asena: zaman ver
Hayranım 💅: Hay hay
Hay hayına tükürdüğüm herif. Cengiz mesajlarıma bakmamak için neredeyse bütün salonu 20. Kez baştan aşağı tarıyordu. "Hadi gel uyuyalım"dedim ve gülerek ayağa kalktım. O da elimden tuttu ve birbirimize sarılarak benim Ayaz'ın odasına girdik. Benim için o Emre'nin odasına birlikte Emre ile yatıcaklardı
Birlikte ilk uyumamızdı. Kalbim sızladı. Çünkü bu ilk ve son uyumamızdı. Büyük ihtimalle Selen'i seçicektim. Çünkü aşk gelir geçer ama vicdan azabı? Geçmezdi. Vicdan azabı, beyaz tişörte dökülmüş kahve gibiydi. Aşk ise beyaz tişörte dökülmüş süt gibiydi. Dökülse de dökülmese de belli olmazdı.
Telefonumun notlar kısmına girip aynen şu cümleleri yazdım:
"Sevdim seni ama aşk beyaz tişörte dökülmüş süt gibidir. Olsa da olur olmasa da. Ben gücünü kaldıramıcağım bir yola çıktım. Bu benim hatam. Her şey için hepinizden teker teker teşekkür ederim. Cengiz Bey, benim için okul kaydımı silebilir misin?
Cengiz Bey, ben sizin gibi güzel kalbi heba ettim. Gözlerinin içi bana her baktığında parıldıyordu. O kadar çok parlıyordu ki arkamdaki güneşten dolayı oldu sandım. Şimdi o gözündeki ışığı güneş doldursun. Çünkü ben gidiyorum.
Senden gidiceğimi sakladım, çünkü ben saifi seviyorum. Evet, seni aldattım. Beni sevme, çünkü ben senin o güzel kalbini heba edicek kadar kötü bir insanım, hayvanım.
Bu ihanetimin nedeni hanım ağa olmak. Çünkü tasarımlarım iyi değil. En iyisi iyi bir hanım ağa olmak. Daha fazla yazıp, senin gibi boş bir insanla vakit kaybetmek istemiyorum."
Yazdıklarımın hepsi yalandı sadece bir kısmı doğruydu. Onu sevmiştim. Her şeyden çok sevmiştim. Ben aşka inanıcak kadar salaktım. Hatalarla dolu bir hayata yeni bir hata eklemiştim ama aşk bu hataların arasında çok tatlı gelmişti. Sanki vişne dolu bir tabakta kiraz bulmuşum gibi sevinmiştim. Ama bilmiyordum ki kiraz bittikten sonra geriye vişne kalıcaktı.
Sövmekte serbestsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sevimli Tasarımcı
Literatura FemininaAşiret ailesi yüzünden zorla evlendirilmek üzereyken evden kaçan bir kız, aslında gerçek ailesi olmadığını öğrenirse ne olur? Çünkü gerçek bir aile bunu yapmazdı. Aşiret bir tasarımcı kulağa biraz garip geliyor değil mi?