14. angel_2

85 9 4
                                    

-felix-

Hyunjin'e sarılıp çıktım evden. Kulaklıklarımı takıp yürümeye başladım. Marketi gördüğümde hızlıca içeri girdim ve cips içecek olmak üzere birkaç bir şey daha alıp çıktım.

Şarkıya eşlik ederek yürürken yanlışlıkla elimdeki poşetlerden birini düşürdüm. Toplamak için eğildim ve hepsini geri koyunca ayağa kalktım.

Karşımda bir beden bana dönük bir şekilde duruyordu ama yüzünü şapkası kapattığı için göremiyordum. Dikkatlice bakarken kafasını kaldırdı. Gözlerim sonuna kadar açılırken elimdeki poşetler refleksle yere düştü.

"Baba!"

-----------

-hyunjin-

"Lanet olsun Chan hala nasıl bulamıyorsunuz. Kulaklığını bile bulduk. Kafayı yicem kameralardan bulmak çok mu zor?"

"Hyunjin sence oynuyor muyum ben? Uğraşıyorum ya işte. Stresini anlayabiliyorum ama biraz da olsa yerinde durur musun? Böyle devam edersen felixi bulmamız zorlaşacak."

Ben odayı turlarken minho ve Chan da bilgisayardan sokak kameralarına girmeye çalışıyorlardı. Minho uzun bir süre bunun eğitimini almıştı ve bunu yapabilirdi.

"Sakin olamıyorum Chan. Ciddi anlamda delirebilirim. Hayır benim hatam onunla gitmeliydim. Lanet olsun niye onu tek başına yolladım ki?"

Chan minhonun yanından kalkmış ve yanıma gelip kollarımı tutmuştu. Beni birkaç kez sarstı.

"Hyunjin. Felix olgun ve yeterince büyük biri. Yani bu senin suçun değil. Anlıyor musun? Sen olmasan da Felix ne zaman dışarı çıkarsa çıksın bu durum yaşanacaktır. Çünkü planlanmıştı. Anlıyor musun?"

Beynim hala benim suçum olduğunu söylüyordu ve bense ona hak veriyordum.

"BULDUM!"

İkimizde hızlıca minhonun yanına koştuk. Chan yanındaki sandalyeye oturmuş bende hemen arkalarından bilgisayara bakıyordum.

"Girmeyi başardım direkt o tarafı gösteren bir kamera buldum. Bakın Felix burada."

İşaret ettiği kısma dikkatlice bakıyorduk. Felix kafasına geçirdikleri bez torba yüzünden çırpınıyor ve siyah buyum bir arabaya götürülüyordu.

"Siktir! Siktirr!!"

Arkamı dönüp saçlarımı karıştırdım. Bu orospu çocukları da kimdi şimdi?

"Hyunjin şuna bak."

Chanin seslenmesiyle hızlıca tekrar baktım bilgisayara. Bir adamı işaret ediyordu. En başta felixin önünde duran bir adam. Onlardan biri olduğu kesindi. Minho hızlıca adamın yüzünü büyültü.

"Hyunjin bu adam tanıdık geliyor."

Dikkatlice bakarken hatırladığım yüzle kaşlarım çatılmıştı.

"Bu felixin babası. Babam bulmamız için fotoğrafını göstermişti hatırlıyor musun?"

Minho hızlıca kafasını salladı.

"Evet evet hatırladım bu o. "

"Plakanın yerini bulun ve hazırlanın. Hızlı olun."

İkiside hemen onaylamış minho plakayı ararken chanda bodrumda duran birkaç silahı çantaya attı. Bir tanesini de bana uzattı . Hızlıca alıp belime yerleştirdim.

Felixe bu travmayı tekrar yaşatamam. Asla.

Minho elinde bir kağıtla yanımıza geldi ve havaya kaldırıp

"Hadi gidelim!"

Dedi hevesli bir şekilde. Kağıdı alıp hızlıca arabaya bindik.

"Geliyorum meleğim."

Hyunlix~OrendaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin