"Oyun."
Bakışlarını dudaklarından çekip gözlerine baktığımda gözlerindeki o şehveti görmüştüm. Muhtaç bir şekilde bakıyordu. İstediğini vermeliydim.
O da gözlerimdeki kabul edişimi görmüş olmalıydı. Sırıttığı gibi yapışmıştım dudaklarına. Sen inanılmaz bir şeysin Felix.
-yazar-
Hyunjin dudaklarına kapandığı gibi Felix gözlerini kapatmış karşılık vermeye başlamıştı. İkisininde vücutlarını kaplayan ısı onları daha da hareketlendiriyordu.
Hyunjin tezgahın üstündeki her şeyi düşüncesizce itmiş ve Felix için yer açmıştı. Anında felixi belinden tutup kaldırmış ve tezgaha oturtmuştu. Büyük bir arzuyla birbirlerini öperken hyunjin ellerini felixin kıyafetinin altından sokmuş ve ince belini okşamıştı.
Felix için bu bile fazla yoğundu. Ellerini hyunjinin saçlarına götürdü ve çekiştirdi onları. Hyunjin kapattığı gözlerini açmış ve karşısındaki bu inanılmaz eseri izlemişti. O şuan inanılmaz gözüküyordu her zamankindende fazla.
Hyunjin felixin dudaklarından ayrılmış ve boynuna yönelmişti. İlk önce öpücükler kondurmuş ardından küçük ısırıklar bırakmıştı. Geri çekilip bıraktığı izlere baktı. Felixin gözlerinin içine bakarak gülümsemiş ve yaptığı şeye devam etmişti.
"Tanrım... hyunjin."
Felix kafasını eğmiş ve biraz daha alan tanımıştı hyunjin'e. Hyunjin bundan memnun olmuş ve son kez öpüp tekrar dudaklarına kapanmıştı felixin. Felix muhtaç bir şekilde öpüyor ama daha fazlasını istediğini de belli ediyordu.
Hyunjin dayanamamış dudaklarını ayırmadan felixi kucağına almıştı. Felix anında kollarını hyunjinin boynuna dolamış ve gözlerini tekrar kapatmıştı.
Hyunjin merdivenleri dikkatlice çıkmış ve odalarına girmişti. Kucağındaki bu minik bedeni yavaşça yatağa bırakmış ve bacaklarını vücudunun iki yanına sabitleyip altına almıştı.
Eğilip dudaklarına minik öpücükler konduruyordu. Felix bundan hoşlanmamış daha fazlası için yalvarıyordu. Hyunjin yavaş hareketlerle felixin t-shirt ünü çıkarmıştı.
T-shirtü odanın bir kenarına fırlatıp devam etti. Göğüsüne yaklaşıp öpücükler kondurmaya devam etti. Aşağıya indikçe felixin karnı havaya kalkıyor, kasıyordu kendisini. Felix adeta hyunjinin öpücükleri altında çırpınıyordu.
Hyunjin öpme işlemini bitirdikten sonra vücudunu dikleştirmis ve altındaki bu dağılmış bedene bakmıştı. Baştan sona onu süzerken bile içindeki bu iştah artıyordu.
Felix dayanamamış kendisini dikleştirip hyunjinin boynuna asıldığı gibi çekmişti onu. Hemen dudaklarına kapanmış delicesine öpmeye başlamıştı. Bir süre öptükten sonra sesli bir şekilde ayrıldı ondan ve dudaklarına fısıldadı.
"Daha fazlasını yapacak mısın yoksa bana yardım edecek başka birini mi bulmalıyım?"
Hyunjinin göz bebekleri bu iğrenç şeyin düşüncesiyle bile titremeye başlamıştı. Felixe başka birinin dokunma düşüncesi onu deli etmişti bile. Felixin de amacı buydu zaten. Onu hırçınlaştırmaktı.
Başarmıştı da.Hyunjin hızlıca felixin alt tarafına yöneldi . Pantolonunu çıkarttı ve onu da odanın herhangi bir köşesine fırlattı. Felix sadece boxerla duruyordu karşısında. Hyunjin boxerin içindeki bu dikleşmiş aleti gördüğünde felixe bakarak sırıttı.
Felix ise hiçbir şekilde utanmıyor sadece devam etmesi için kendisini ona sürtüyordu.
"Fazla acelecisin."
"Böylesi daha sağlıklı çünkü benim için."
"Daha önümüzde uzun bir gece var bebeğim."
-----------
Hyunjin kucağında uyuyan bu minik bebeğine baktı. O harika gözüküyordu. Çokta iyi dayanmıştı.
Saçlarını okşadı ve küçük küçük öpücükler kondurdu.
"Sen hayatımda başıma gelen en güzel şeysin."
Kulağına mırıldandığında Felix yarım bilinciyle gülümsemiş ve biraz daha sokulmuştu ona. Hyunjin onun bu sokulmasıyla daha sıkı sarılmıştı.
-hyunjin-
Benim kollarımın arasında minnacık kalıyor. Odaya yayılan kokusu bile inanılmaz kokuyordu.
Yüzümü saçlarına gömdüm ve bu olağanüstü kokuyu tekrar içime çektim. Saat 6 olmalıydı. İşimiz bittikten sonra gözüme hiç uyku girmemiş, yaşadıklarımızın heyecanı uyumamı engelliyordu.
O benim her şeyimdi.
Gerçekten o benim yaşama isteğim,yaşama nedenimdi. Mutluysam, gülüyorsam bunu ona borçluydum. Her şey için teşekkürler Felix.
Artık ben seni mutlu edeceğim güzelim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix~Orenda
ActionHala dudaklarıma bakarken refleksle dudaklarını yaladı ve bunun yüzünden benimde bakışlarım onun dudaklarına kaymıştı. Daha önce bakmadığım için kendime lanet ediyordum. Hayatımda gördüğüm en iyi dudaklara sahipti. Tanrı özenle yaratmış gibiydi. AN...