Çok mutluydu Felix ve annesi. Mutluluğun, saflığın ve iyiliğin olduğu güzel iki kişilik bir aileydiler. Küçükken boşanmıştı annesi ve babası. Felix 2 yaşındaydı o gittiğinde. Babasız büyümüştü ama annesi hak ettiği bütün değeri ve ilgi vermişti felix'e.
Annesinin mal varlığı fazlaydı kocaman evleri ve güzel bir bahçeleri vardı. Babası buna rağmen çok açgözlü biriydi. Ne kadar malı varsa hep daha fazlasını isterdi. Bu yüzden kumara başladı. Kadın öğrendiği an karşı çıktı. Kavga ettiler, araları açıldı, adam geceleri sarhoş gelmeye başladı, kadının ise artık tahammülü kalmadı.
Babası bir gece tekrar eve sarhoş geldi bu seferki kavgaları daha büyük ve daha uzundu en sonunda adam kadına vurdu ve evden çıkıp gitti.
Kadın şoka uğradı böyle bir şey yapacağını beklemiyordu. Felix daha küçüktü böyle berbat biriyle büyümemeliydi. Sabah olduğunda adam geri geldi ama bu sefer sarhoş değildi. Kadın adamın karşısına geçti ve boşanmak istediğini söyledi.
Bağırışlar, kırılma sesleri, ağlama sesleri derken bir şekilde boşandılar. Her gece odasında ağlardı kadın felix'te her gece annesinin hıçkırıklarını dinleyerek uyurdu. Başka birini sevemiyordu kadın çok bağlanmıştı o adama. Çocuğu için dayanmak zorundaydı.Yıllar geçti çok uzun yıllar 18 yaşına gelmişti Felix. Hala her şey güzeldi ki o geceye kadar...
Akşama doğru çaldı kapı. Annesi kapıyı açtığında hala özlem duyduğu o adamı gördü. Onu görmeyi hiç beklemiyordu şaşırmıştı. Adam her şeyini kaybettiğini söyledi yalvardı özürler diledi. Kadının kalbi ne kadar acısa da hala seviyordu onu.
Dayanamadı bu haline ve kalmasına izin verdi. Bütün her şey o gecenin suçuydu...
Felix o geceden beri kırgındı annesine ama anlayış göstermişti, kendisinin yetmediğinin farkındaydı çünkü. İlk başta her şey çok iyiydi. Adam değişmiş gibiydi. Sadece bir süre sonra yavaş yavaş her şeyini elinden almaya başladı kadının. Eskisinden daha kötüydü artık. Bıraktığını söylediği kumara tekrar başladı.
Bir gün yine bu yüzden ettiği kavgada adam kadını itmiş ve kadın merdivenlerden düşmüştü. O günden sonra bir daha yürüyemedi. Felix'in hala Babasına karşı çıkacak gücü yoktu. Nefret ediyordu ondan hatta öldürmek istiyordu.
Adam yavaş yavaş tekrardan her şeyini kaybetmeye başladı her seferinde yeniliyordu. Kadın bakım evine yatırılmıştı, Felix artık tekti. Haftada iki kez annesini görmeye giderdi. Her zaman çok iyi olduğunu söylerdi ama asla iyi değildi.
Babası alkole tekrar başladı bazen hiç bazen haftada bir gelirdi. Eve hiç gelmemesi Felix için daha iyiydi aslında. Annesinin varlığından sadece evleri kaldı onun dışındaki her şeyi kaybetti babası. Buna rağmen oynamaktan vazgeçmiyordu. En sonunda tekrar kaybetti. Evi satması gerekiyordu kaybettiği parayı karşılamak için. Yaptı da. Tek sorun evin parasını alıp kaçmıştı borcunu ödemeden.
Evin satıldığından bile haberi olmayan Felix, okul çıkışı eve doğru ilerlerken evinin önündeki siyah uzun arabayı gördü. Adımları yavaşladı evinin önünde kapıya şiddetle vuran adamları gördü. İlk defa gördüğü biri ona baktı ve "İŞTE ORADA!" Diye bağırdı. O anda Felix olabildiğince hızlı koşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hyunlix~Orenda
ActionHala dudaklarıma bakarken refleksle dudaklarını yaladı ve bunun yüzünden benimde bakışlarım onun dudaklarına kaymıştı. Daha önce bakmadığım için kendime lanet ediyordum. Hayatımda gördüğüm en iyi dudaklara sahipti. Tanrı özenle yaratmış gibiydi. AN...