Sziasztok meghoztam az első részt.:) Jó olvasást:)
Catherine*
Végig néztem az osztályon és csak mosolyogva figyeltek engem, de egy emberen megakadt a tekintetem...
Az egyik hátsó padsorban foglalt helyet, szőke haja fel volt zselézve, ami tökéletesen állt neki. Tengerkék szemei kíváncsian pillantottak rám és miközben figyelt, az ajkában lévő piercinggel játszott. Meg kellett hagynom, nagyon helyes srác. Miket beszélek itt, hisz ő csak egy diák, én pedig a tanára vagyok. Nem szabadna ilyeneket gondolnom.
- Nos, a mai órán még tanulni nem fogunk, hanem szeretném, ha bemutatkoznátok - mondtam nekik mosolyogva.
Ahogy mindenki egyesével bemutatkozott, beigazolódott az a feltevés, hogy senki sem egyforma. Mindegyik diák máshogy mutatkozott be. Volt, aki kedvesen, voltak félénkebbek és egészen bunkók. Ő volt az utolsó, aki felállt, majd maga elé nézve elmormolta nevét.
- Luke Hemmings - mondta, majd azzal vissza is ült a helyére.
- Rendben, akkor a következő feladat az lenne, hogy meghallgassalak titeket egyesével énekelni, hogy tisztában legyek az ének tudásotokkal.
- Ez egy zeneiskola, semmi szükség nincs rá, hiszen itt mindenki tud énekelni - mondja - azt hiszem George - olyan hangot megütve, amit én nem tudok tolerálni.
- Kettőnk közül én vagyok a tanár, szóval jobban tennéd, ha a felesleges energiádat a hajad rendbetételére fordítanád, ugyanis kiáll belőle egy tincs - kacsintok rá és látom, hogy az osztály meglepődik beszólásomon. Luke eltakarja száját kezével és úgy mosolyog.
Miután mindenki bemutatkozott, pont kicsengettek az óráról, A diákok sietettek is kifelé az ajtón. Luke volt az utolsó, aki elment, de mielőtt végleg elhagyta volna a termet, visszanézett rám és így szólt;
-Nagyon örülök, hogy maga az új tanárnő. Öröm volt nézni, ahogy órát tart. Mellesleg ez a fekete miniszoknya nagyon jól áll - mondta, majd kacsintott és elhagyta a termet.
Ezek hallatán fülig pirultam. Nem értem, hogy ez a srác, hogy képes ezt kiváltani belőlem, hisz még csak ma láttam először...Különben is ő az egyik diákom, szóval nem szabadna, hogy bármi is történjen kettőnk között. De annyira jól néz ki! Ahogy beszél, meg az a piercing a szája szélén és ahogy beharapja...Vadítóan szexi látványt nyújt számomra.
- Elég! - mondtam ki hangosan és homlokon csaptam magam, amiért így vélekedek egy srácról, aki nem mellesleg a tanítványom és ma ismertem meg.
Miközben lerendeztem ezt magammal, összeszedtem a cuccaimat és elhagytam a termet, majd az ajtót kulcsra zártam.
Ezek után a tanári szobához vezetett az utam, ahol az egyik falon lévő szegre felakasztottam a kulcsot. Miután mindezt megtettem, elköszöntem a bent lévő kollégáimtól, majd lementem a lépcsőn majd a bejárati ajtó felé mentem és elhagytam az iskola épületét.
Hazafelé vezető úton, elő vettem a fülesemet, majd azt a telefonomba dugva zenét hallgattam. Mint egy húsz perc gyaloglás után, a lakásomhoz értem, majd elővettem a kulcsomat és kinyitottam az ajtót. Beléptem a lakásomba és a kulcsot a bejárati ajtó mellett lévő kis szekrényre raktam.
Ez után a konyhába vezetett utam, ahol a hűtőhöz léptem, majd az ajtaját kinyitottam és enni való után kutattam. Miután kiválasztottam, hogy mit szeretnék enni, az egyik székre leültem és elfogyasztottam.
Ezután a fürdőbe mentem, levetettem a ruháimat és beálltam a zuhany alá és zuhanyoztam. Mint egy tizenöt perc zuhanyzás után, szárazra töröltem magam, majd a törölközőt magam köré csavartam és a szobámba mentem. A szekrényemhez léptem, hogy keressek egy nagyon szexi, de mégsem ribancos vörös, mini koktélruhát, amit a Disco-ba fogok viselni, ahová épp készülődök.
A hajamat megszárítottam, kifésültem majd hagytam, hogy a vállamra omoljon dús, szőke, hosszú hajkoronám. Felvettem a ruhámat és a kiválasztott cipőmet, majd elkészítettem egy nagyon szép füstös sminket és késznek nyilvánítottam magam.
Még utolsó lépésként, fújtam magamra a kedvenc parfümömből, majd felkaptam a kis táskámat ezzel elhagyva a szobámat. Lakásom ajtajához érkezve, kiléptem rajta majd kulcsra zártam és már indultam is szórakozni.
Gyalog indultam el a szórakozó helyre és kb harminc perc séta után oda is értem a célomhoz, ahol már rengetegen álltak. Egy kisebb nagyobb várakozás után, én is bejutottam a Disco-ba, ahol már rengeteg fiatal és középkorú ember táncolt a táncparketten.
Miután jól körbenéztem, az italos pulthoz mentem, ahol kértem magamnak egy vodka narancsot.
Miután elfogyasztottam még jó pár pohár alkoholos italt, a táncparkettre mentem és elkezdtem ritmusosan táncolni. Hirtelen erős alkohol szagra lettem figyelmes, majd valaki a nyakamba szuszogott. A kezét végig simítja a vállamtól egészen a derekamig, majd hirtelen megragadja a csuklómat és kifelé kezd húzni a tömegből.
Elvezetett egy félreeső helyre és csókolgatni kezdte a nyakamat, én pedig próbáltam eltolni magamtól, de túl erősnek bizonyult velem szemben.
- Ne!! Elég! Hagyd abba kérlek! - már sírva könyörögtem neki, hogy hagyja abba, amit művelt. De mit sem törődve ezzel tovább folytatta, amit elkezdett.
- Ne mocorogj cica, élvezni fogod - mondta nekem az alkoholtól bűzlő részeg pasas, aki már a ruhámat kezdte el felfelé húzni.
-Neeeee!! Segítség!! - már szinte zokogva kiabáltam, hogy eresszen el.
Ekkor hirtelen egy mély rekedtes hang ütötte meg a fülem...
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)