Sziasztok! :) Meghoztam nektek az 5. részt. Jó olvasást. :)
Catherine*
Miután meghallottuk a csengőt, rögtön szétrebbentünk Luke-kal.
Hirtelen az egész folyosót betöltötte a sok diák, akik épp elhagyták a termeket.- Nos, Tanárnő, még most is be kell mennem az igazgatói irodába? - kérdezi tőlem Luke, egy csábos mosollyal az arcán.
- Nem Luke, már nem kell bemenned - feleltem neki mosolyogva.
- Oh, ezt nagy örömmel hallom - mondta nekem vigyorogva, és közelebb lépett hozzám, kezeit pedig a derekamra helyezte.
- Luke, ne csináld, még a végén meglátnak minket - dörrentem rá egy kicsit és a kezeit lelöktem a derekamról.
Miután ezt megtettem, elléptem Luke- tól és visszamentem a hármas terembe összeszedni a cuccaimat. A cuccaim összeszedése után, bezártam termet és a tanári szobához igyekeztem.
Beérve, a kulcsot a falon lévő egyik szögre akasztottam. Az asztalomhoz mentem, ahol belepakoltam a táskámba.
Elköszöntem a bent lévőktől és kiléptem a tanári szobából.Lefelé lépkedtem a lépcsőn és a kijárat felé vettem az irányt.
Gyalog indultam hazafelé, hisz egy kis séta nem árthat.Már egy ideje sétáltam, amikor egy ismerős hang utánam kiáltott.
- Catherine! - kiabálta az illető, én pedig hátrafordultam, hogy megtudjam ki az.Egyre közelebb ért és végre rá jöttem, hogy ki is kiabált utánam.
- Madison! - mondtam boldogan, amikor oda ért hozzám és szorosan megöleltem.- Mi újság veled? Olyan rég beszélgettünk - mondta nekem mosolyogva.
Madison, a legjobb barátnőm, de azóta, mióta mindkettőnknek állása lett, nem nagyon tudtunk találkozni sajnos.- Kaptam egy nagyon jó énektanári állast, Sydney legjobb Gimnáziumába - feleltem neki boldogan. - És veled mi újság? - kérdeztem Mad-től.
- Képzeld, állást kaptam egy nagyon jól menő vállalatnál, mint a főnök aszisztense - mondta nekem és szemei eközben csak úgy csillogtak.
- Na és mondd Cathy, mi van a pasikkal? - kérdezte tőlem mosolyogva.
- Hát...ami azt illeti... - dadogtam neki elpirulva.- Na lám lám a kis Catherine Monsen-nek tetszik valaki - kiáltott fel örömében.
- Hé! Halkabban Madison - mondtam neki nevetve.- Na és ki a szerencsés? Talán egy gazdag ember vagy talán egy tanár? - tette fel nekem a kérdéseket.
- Nem Mad, hanem az egyik diákom - halkultam el a mondat végén.- Hogy micsoda?? - kérdezte tőlem döbbent arckifejezéssel.
- Hát..tudod, van egy tanítványom, a neve Luke Hemmings. Magas, szőke haj, gyönyörű kék szemek, piercing a szája sarkában, az illata egyenesen bódító. És amikor csókolóztunk, mintha megállt volna körülöttünk az idő. - soroltam neki ábrándozva.- Cathy! Te szerelmes vagy belé! - kiáltott fel.
- De hogy is Madison, Ő csak a diákom és ennyi, amúgy sem működne ez köztünk, túl fiatal hozzám. - mondtam neki csalódottan.- Na és mióta számit a kor a szerelemben? Neki is tetszel nem?? - bólintottam. - Akkor meg mire vársz Catherine, légy vele boldog - mondta nekem.
- De ez nem ilyen egyszerű, értsd meg, nem lehet - mondtam neki.
- Nézd, mint legjobb barátnőd, azt javaslom, adj egy esélyt magatoknak. Ne lökd el magadtól, csak azért mert fiatal hozzád, mindenki megérdemel egy esélyt - mondta nekem őszintén.- Talán igazad lehet. De nem szeretném kockáztatni az állásom - feleltem neki.
- Hallgass a szívedre Cathy - mondta nekem mosolyogva és megölelt.- Köszönöm Mad, hogy segítettél. - mondtam neki hálásan.
- Nincs mit, Catherine. Örömmel tettem. - mondta. - Na, jól van Cathy, ideje mennem, örülök hogy beszélgettünk, és sok szerencsét a szőke hercegedhez - mondta nevetve nekem és kacsintott egyet. - Szia Catherine!- Szia és köszönöm Mad! - mondtam neki, Ő pedig intett egyet és tovább ment.
A beszélgetésünk után, haza féle indultam.Miután az épülethez értem, a kaput kinyitottam és a bejárati ajtóhoz mentem.
Kinyitottam, majd beléptem rajt és a lépcső felé vettem az utamat.Felmentem a 2. emeletre ahol a lakásom van. Az ajtó előtt állva a táskámból elővettem a kulcsomat és kinyitottam az ajtót.
A kulcsot az egyik szekrényre helyeztem, a cipőmet levettem.
A konyhába mentem, ahol összedobtam magamnak egy gyors ennivalót, amit az egyik székre leülve el is fogyasztottam.
Miután végeztem az evéssel a zuhanyzóba indultam és egy gyors zuhanyt vettem.
A zuhanyzás végeztével, megtöröltem a testem, felvettem a gumis papucsomat és a szobámba mentem.Kerestem magamnak valami hálóruhát és felvettem.
Mivel még egy kicsit korán volt a lefekvéshez, úgy döntöttem, hogy megnézek egy filmet.
Előkotorásztam a DVD-s dobozomat és kerestem valami jó filmet.Miután kiválasztottam, beraktam a filmet a lejátszóba és elindítottam.
Az ágyon fekve, betakarózva néztem, a kiválasztott romantikus filmet. A szerelmünk lapjait választottam.Miután vége lett, kikeltem az ágyból és kivettem a DVD-t a lejátszóból.
Beletettem a tartójába, majd visszahelyeztem a dobozba és a polcra lettem.Ezután kimentem a szobámból és a konyha felé indultam.
A hűtőhöz mentem, ahol kivettem egy ásványvizes üveget és az egyik pohárba öntöttem magamnak majd megittam.A vizes üveget visszatettem a hűtőbe, és visszafelé indultam a szobámba, amikor a csengő hirtelen megszólalt.
Az ajtóhoz sétáltam, hogy megnézzem, ki keres ilyenkor.Miután kinyitottam megláttam, hogy ki is áll az ajtóm előtt. Ő meg mit keres itt?
- Szia Cathy! Bemehetek? - kérdezte tőlem mosolyogva Luke.
- Szia! Igen, persze, gyere csak be - válaszoltam neki.
Beljebb jött, és szétnézett a lakásban.
- Szép lakás - mondta nekem.- Igen, az. De mégis miért jöttél? - kérdeztem tőle kíváncsian és felé fordultam.
- Cathy, azért jöttem, hogy kérdezzek tőled valamit - mondta nekem a szemembe nézve. Uram Isten, már megint kezdek elveszni a szemeiben.
- Igen és mi lenne az? - kérdeztem Luke- tól, Ő pedig szólásra nyitotta a száját...
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)