Sziasztok! :) Itt a 11.rész. Jó olvasást. :)
Catherine*
Hétfő reggel van, ami azt jelenti, hogy megint tanítanom kell.
De a legfontosabb talán az, hogy látni fogom Luke-ot. Már annyira hiányzik.
Miket beszélek itt? Hisz tegnap este láttam őt.
Azt hiszem tényleg elvette az eszem ez a srác.
Kimászok az ágyamból, majd a fürdő felé veszem az irányt.
Levetem a hálóruhámat és be álok a zuhany alá.
Megengedem magamra a meleg vizet és hagyom, hogy végig folyjon a testemen.
A kis polcról leveszem a kedvenc tusfürdőmet és jól bekenem magam vele.
Miután megtettem, jól leöblítettem magam és még egy kicsit áztattam a testem.
Ezután kimásztam a zuhanykabinból és szárazra töröltem magam.
Visszamentem a szobámba és a szekrényemhez lépve, kiválasztottam, hogy melyik ruhát veszem ma fel.
Miután kiválasztottam felvettem, majd a cipőmet is és a tükrömhöz sétáltam.
Tettem fel egy enyhe kis sminket a szememre, majd megfésültem hosszú szőke hajam.
Majd fújtam magamra egy kis parfümöt, a táskámba pedig bepakoltam a szükséges cuccaimat.
Kiléptem a szobámból és a bejárat felé lépkedtem.
Kinyitottam majd utána a lakás kulcsommal be is zártam.
Lefelé haladtam a lépcsőn, ki a nyílt utcára és Gimi felé vettem az utamat.
Mintegy 25 perc kényelmes séta után, meg is érkeztem a célomhoz.
A bejárathoz mentem és bementem a nagy épületbe.
Már jó sok diák tartózkodott bent, akik csak lézengtek a folyosón.
Én a lépcső felé lépkedtem és felmentem az emeletre.
A tanári szobához mentem és beköszöntem a bent lévőknek.
Ezután az ajtó melletti falról leakasztottam a hármas terem kulcsát, majd a terem felé mentem.
Be vallom kicsit most izgulok,hogy mi lesz órán.
Hiszen, hogy nézzek így most Luke-ra? Teljesen másképp viszonyulok hozzá most, hogy lefeküdtem vele.
De, nem érdekel, próbálok a legtermészetesebben viselkedni, úgy ahogy eddig is tettem.
A nagy gondolkodásomba, azt vettem észre, hogy már a terem előtt állok.
Semmi baj, csak természetesen. Nyugtattam magam, mielőtt a kilincse helyeztem volna a kezem.
Mély levegőt vettem és benyitottam a terembe.
A tanulók már a helyükön voltak és úgy vártak engem.
A tanári asztalhoz sétáltam, lepakoltam a cuccomat, majd feléjük fordultam és úgy köszöntöttem Őket.
- Jó reggelt mindenkinek! - mondtam nekik mosolyogva.
- Magának is Tanárnő! - viszonozták gesztusomat.
- Szóval, a mai órán, 4 fős csoportokat fogtok alkotni és mindegyik csoport elő fog adni egy általa kiválasztott dalt - vázoltam fel nekik, a mai óra menetét.
- Lássatok hozzá. 10 percetek van rá, mielőtt előadjátok.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)