20.rész

1.3K 94 29
                                    

Sziasztok! :) Itt a blog utólsó része vagyis a 20. rész. Már csak az Epilógus van hátra és vége a történetnek. Jó olvasást a részhez. :)

Catherine*

Jesszus. Megkérte a kezem. LUKE HEMMINGS MEGKÉRTE A KEZEM. Ezt el sem hiszem. Épp terhes vagyok a kisbabánkkal erre megkéri a kezem? Nem szeretném, ha csak azért kérné meg, mert kötelességének érzi. Anélkül is vele leszek, ha nem kérné meg. De most meg kérte és én, igen fogok neki mondani.

Luke, immáron ijedt tekintettel bámult engem, mert már egy ideje nem szólaltam meg.

Biztos azt hiszi, hogy nemet mondok neki. Hát téved.

- IGEN, igen, igen, és ezerszer is igen - szólaltam meg boldogan, és amilyen szenvedélyesen csak tudtam, megcsókoltam Őt.

- Akkora kő esett le most a szívemről. Nagyon szeretlek Cathy - mondta nekem miután elváltunk egymástól, majd az ujjamra húzta a gyönyörű ezüst gyűrűt.

- Én is szeretlek Luke, annyira boldog vagyok - mondtam neki lelkesen.

- El sem tudod képzelni, hogy mennyit jelentesz nekem - mondta mélyen a szemembe nézve, amitől totál elolvadtam.

- Mégis mennyit? - kérdeztem tőle kíváncsian.

- A világot jelented számomra Cathy - válaszolta és hosszasan megcsókolt.

Még egy ideig az ágyban feküdtünk, majd elmentünk együtt zuhanyozni.

Miután végeztünk felvettem egy hálóruhát Ő is a boxerét és egymást szorosan ölelve aludtunk el.

5 hónappal később*

Már a 6. hónapban vagyok és elég nagy már a hasam.

Mint kiderült kisfiúnk lesz, aminek Luke nagyon örült.

Nem rég összeköltöztünk, így most Luke-nál lakom, az én lakásomat pedig eladtam egy nem rég összeházasodott fiatal párnak.

Most épp egyedül vagyok itthon, mert Luke a suliban van.

Hát igen, a suli. Miután kiderült, hogy terhes vagyok elmentem a suliba és közöltem az igazgató nővel, így most gyesen vagyok.

Nem árultam el, hogy ki az apja, mert akkor rögtön kirúgtak volna engem is, és Luke-ot is, azt pedig nem hagyhatom.

Úgy döntöttem, hogy addig míg Luke nem ér haza, nézek egy kis tévét, és nutellát eszem.

Hát igen, elég sok édességet felfalok, mióta terhes lettem.

Félóra tévénézés után hallottam a bejárati ajtót kinyílni és lassan felálltam a kanapéról.

- Megjöttem, szívem. Hol vagy? - hallottam meg Luke hangját a bejárati ajtónál.

- A nappaliban vagyok - szóltam neki, és hallottam a lépteit, ahogy közelít.

- Szia - köszönt nekem, miután odaért hozzám, és lágyan megcsókolt.

- Milyen volt a suliban? - kérdeztem tőle.

- Semmi érdekes unalmas volt. Alig vártam már, hogy hazaérjek és veletek legyek - simított végig a hasamon és legugolt és gügyögni kezdett a hasamnál.

Én erre csak egy kisebb kuncogást hallattam.

- Na gyere menjünk el vásárolni - emlékeztetett Luke.

- Ja, igen, hogy is felejthettem el. Ma veszünk pár holmit a kicsinek.

- Szedelőzködj össze és indulhatunk - mondta én pedig úgy tettem, ahogy kért.

Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now