15.rész

1.5K 78 16
                                    

Sziasztok! :) Itt a 15.rész. Jó olvasást :)

Catherine*

Reggel a szobába beszűrődő napfény sugaraira keltem.

Megfordultam az ágyamon és szomorúan vettem észre, hogy Luke nem fekszik mellettem.

Biztos már készülődik a suliba. Gondoltam magamban.

Kikászálódtam az ágyamból, majd elhagytam a szobámat és a fürdő felé mentem.

Beérve levettem a hálóruhámat és beálltam a zuhany alá.

Kedvenc tusfürdőmmel alaposan megmostam a testem, majd leöblítettem magam és kiszálltam a zuhanyzóból.

Szárazra töröltem magam és kimentem a fürdőszobából.

Visszamentem a szobámba, majd a szekrényemhez érve elővettem a mai ruhámat.

Magamra vettem őket, majd a cipőmet és a tükrömhöz mentem.

Kifésültem a hosszú hajamat, tettem fel egy natúr sminket, majd fújtam magamra egy kis parfümöt.

A táskámba bepakoltam a holmimat és késznek nyilvánítottam magam.

Kiléptem a lakásom ajtaján, majd kulcsra zártam azt.

Szép lassan elindultam a suli felé.

Miután beértem, felmentem az emeletre és a tanári szoba felé mentem.

Bementem, köszöntem a kollégáimnak, majd az ajtó melletti egyik szegről leakasztottam a hármas terem kulcsát.

Éppen becsengettek, így már mentem is a terem felé.

Mikor odaértem, benyitottam és a diákok, már bent voltak a teremben.

A tanári asztalhoz mentem, majd feléjük fordulva köszöntem nekik, amit viszonoztak is.

...

Hamar eltelt ez a nap is. A suli végeztével hazafelé indultam.

A telefonomat előhalásztam a zsebemből a fülesem egyik felét bedugtam a telómba, a hangszórókat pedig a fülembe és zenét hallgattam.

Egyszer csak azt vettem észre, hogy nem egyedül sétálok a járdán, hanem valaki lépked mellettem.

Oldalra néztem és Luke mosolygós arcával találtam szembe magam.

Én pedig illő módon a fülesemet kihúztam a fülemből.

- Szia - köszönt mosolyogva.

- Szia - viszonoztam gesztusát.

- Haza kísérhetem a gyönyörű barátnőmet? - kérdezte, majd egyik kezével átkarolta a vállamat.

- Természetesen - mosolyogtam fel rá.

Az utunk további részében csak pár szót váltottunk egymással.

A lakásom ajtajához érve felé fordultam és így szóltam hozzá:

- Köszönöm, hogy hazakísértél - mondtam neki, majd odaléptem hozzá és lágyan megcsókoltam, de Ő egy kicsit elmélyítette.

Utána elváltunk egymástól és rám mosolygott.

- Igazán nincs mit Cathy. Ja és még valami este 8-ra legyél kész elviszlek valahová - szólt nekem és kacsintott egyet.

Még adott egy gyors csókot a számra és már indult is a saját lakásába.

Elővettem a táskámból a lakáskulcsomat és kinyitottam az ajtót.

Beléptem rajta, majd a cuccaimat lepakoltam.

Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now