14. rész (+18)

2K 90 9
                                    

Sziasztok! :) Meghoztam a 14.részt. Jó olvasást. :)

Catherine*

A tegnapi napon, nem is kicsit meglepődtem, amikor Luke előadta, azt a csodálatos dalt.

Annyira tetszett, hogy be is könnyeztem tőle. Nagyon meghatódtam annyira szép volt.

Nem tudom, hogy miért pont azt a dalt választotta, de van egy olyan érzésem, hogy nekem szánta. De édes.

Tegnapi nap folyamán, nem is voltam együtt Luke-kal, ami miatt kicsit szomorú is voltam. Már nagyon hiányzik a csókja.

De, talán majd ma.

Ismét, egy újabb nap kezdődött és éppen a reggeli rutinomat végeztem el.

Miután, végeztem elindultam a suliba.

...

A mai nap is csak átlagos volt mint a többi, semmi érdekes nem történt.

Bementem a suliba és órát tartottam.

Néha-néha Luke-kal egymásra pillantottunk, de ezen kívül, semmi érdekes nem történt.

Kifelé indultam a Gimiből és mielőtt haza mentem volna elmentem még boltba pár dolgot venni, ami elfogyott otthon.

A boltban éppen a tejtermékeknél jártam, amikor hirtelen egy kész simult a vállamra.

Ettől, én nagyon megijedtem, így ugrottam egy jó nagyot.

Majd, megfordultam, hogy lássam kis is volt az, és Mad vigyorgó fejével találtam szembe magam.

- Sziaaa Cathy. Mi újság? - kérdezte tőlem, még mindig vigyorogva.

- Szia Mad, nagyon megijesztettél. Amúgy, jobb is, hogy így egymásba botlottunk, rengeted mesélnivalóm van számodra.

- No csak, nem a kis szőke hercegedről van szó? - kérdezte majd kacsintott egyet.

- De, igen róla van szó - feleltem neki izgatottsággal a hangomban.

- Mesélj csak.

- Hát egyre közelebb kerültünk egymáshoz. Elhívott randizni is, ami nagyon jól sikerült. Sőt...túlságosan is jól - kuncogtam egyet.

- Csak nem? - kérdezte izgatottan.

- De, igen lefeküdtem vele és annyira jó volt. Teljesen más, mint Austin-nal volt. Luke, olyan gyengéd volt velem és mégis olyan szenvedélyes - teljesen beleéltem magam a mondandómba és biztos vagyok benne, hogy az arcom lángokban áll.

- Cathy...te beleszerettél Luke-ba - állapította meg Mad hüledezve.

- Igen, ez pontosan így van. Beleszerettem, és most már nem tagadom. Folyton csak rá gondolok. Ennyire boldog, még soha nem voltam azelőtt, mint ebben az egy hónapban mióta megismertem. - mondtam neki boldogan. - Ja és ez még nem minden, össze is jöttünk.

- Cathy... - sikított fel Mad. - Ez kurva jó, gratulálok - ölet meg boldogan Mad.

- De, persze titokban járunk, ha megtudná bárki is, főleg a suliban, akkor kirúgnának és azt nem akarom.

- Nyugodj meg, Catherine, nem tudja meg senki, ha elég óvatosak vagytok - mondta nekem.

- Na, és veled mi a helyzet Madison? - kérdeztem tőle mosolyogva.

- Hát... pirult el. - Ami azt illeti én is találtam magamnak valakit - mondta izgatottan. - De, még semmi komoly, csak randizgatunk egymással, de nagyon jó vele lenni. És, ahogy csókol, hát az valami isteni - felelte nekem ámulattal.

Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now