Sziasztok! Meghoztam a 6. részt nektek. Jó olvasást. :)
Catherine*
- Cathy, eljönnél velem randizni? - kérdezte tőlem Luke bátortalanul.
Ezt most komolyan megkérdezte? Randira hívott? Mégis mit mondjak neki? Ha igent mondok, akkor kiderülne, hogy van valami köztünk és elveszíteném az állásom, vagy talán titokban tudnánk tartani, bár az is elég rizikós lenne. De, ha nemet mondok neki, az sem lenne jó, mert tuti, hogy megbánnám hisz tetszik nekem Luke és kedvelem is. Hallgass a szívedre Cathy – víz hangzanak a fejemben Mad szavai.
- Igen, Luke, szívesen elmegyek veled randizni - feleltem neki mosolyogva.
Ezek hallatán Luke megkönnyebbülten sóhajtott egyet.
- Igazán? Most nagyon boldoggá tettél ezzel Cathy - mondta Luke mosollyal az arcán. - Akkor, holnap este 8-ra legyél kész - kacsintott.
- Mégis hová szeretnél vinni? - kérdeztem tőle kacéran.
- Mindent a maga idejében Catherine - mondta nekem és rám kacsintott.
Ezek hallatán én fülig pirultam. - Még ebben a ruhában is gyönyörű vagy - mondta nekem és közelebb jött.Azt hittem, hogy meg akar csókolni, de nem ezt tette, csak közel hajolt hozzám és egy puszit nyomott az arcomra.
- Jó éjt, Catherine! - mondta Luke majd az ajtó felé fordult.
- Jó éjt, Luke! - feleltem neki halkan. Ő pedig az ajtóhoz ment, kinyitotta, majd kilépett rajta és elment.
El sem hiszem, hogy tényleg elhívott randizni. Nem hiszem el, hogy ez történt velem. De nem is érdekel, végre boldog lehetek, és csak ez számít.
Miután Luke elment, én bementem a szobámba és bebújtam az ágyamba aludni.
Bár, kissé nehezen ment, mert egyfolytában csak Luke-on járt az agyam és a holnap esti randinkon.
Luke*
Miután elhagytam Catherine lakását, nagyon boldog lettem. Nem hittem volna, hogy tényleg igent mondd nekem.
Elhívtam randizni Őt, amit bevallok, még most sem hiszem el, hogy volt hozzá elég bátorságom hogy megtegyem.
De, megtettem és nagy örömömre, igent is mondott. Amit nagyon csodáltam, hisz nem vitás, hogy én egy különc vagyok.
Bár, a lányok körében, mindig is jeleskedtem, mindig tudtam mit kell tennem, hogy akár már egy pillantásomból elérjem, hogy a bugyijukban legyek.
De, amióta Cathy-t megismertem egy lánnyal sem voltam. Nagyon tetszik nekem és Ő tényleg nem csak egy kaland lenne számomra.
Megbecsülném Őt, hiszen csak rá kell nézni és már abból látja az ember, hogy milyen bájos és kedves személyiség.
Ez alatt a pár nap alatt, mióta megismertem, csak rá tudok gondolni.
Egész nap Cathy jár a fejemben, nem tudom, hogy Ő miként vélekedik rólam, de abból ítélve, ahogy rám néz és ahogy elpirul, ha olyat mondok neki, abból az következik, hogy neki sem vagyok közömbös a számára. És amikor csókolózunk, az valami leírhatatlan érzés számomra.
Nem szeretném elsietni vele, ezt az egészet, mert Ő tényleg nem csak egy egy éjszakás kaland lenne számomra. Cathy fontos nekem és vele szeretnék lenni. Kerül, amibe kerül.
Miután végeztem a gondolataim elmerengésében, a fürdőszobába mentem ahol egy gyors zuhanyt vettem.
A zuhanyzás után, a szobámba indultam, ahol a szekrényemhez érve, előhalásztam magamnak egy boxert és felvettem.
Megágyaztam magamnak, a villanyt lekapcsoltam és bebújtam az ágyamba, hogy aludjak.
De, nehezen ment, mert csak Cathy-n járt az eszem.
Catherine*
Hamar reggel lett. Miután az órám ébresztett, a konyhába mentem és csináltam magamnak reggelit.
A megevése után, a fürdőbe mentem, ahol lezuhanyoztam.
A zuhanyzás után, a szobámba mentem, ahol előkotorásztam a szekrényemből az az napi ruhám.
Felvettem, majd a hajamat megfésültem, tetem fel egy kis sminket majd fújtam az egyik parfümömből magamra és késznek nyilvánítottam magam.
A táskámba belepakoltam a szükséges holmijaimat és a bejárati ajtóhoz mentem.
Kinyitottam az ajtót majd elhagytam a lakásom. Az ajtót kulcsra zártam és már indultam is a Gimibe.
A mai napom is csupa átlagos volt. Megtartottam a szokásos óráimat és haza felé igyekeztem. De előtte még boltba mentem, hogy vegyek magamnak pár szükséges dolgot.
Ezek után, hazafelé indultam.
Hazaértem és láttam, hogy már hat óta van, így elkezdtem készülődni, a Luke- kal való randimra.
Ettem egy keveset, majd a fürdőbe mentem.
Levettem magamról a ruháimat és beálltam a zuhanyzó alá, megfürödtem és megmostam a hajam.
Miután ezekkel végeztem a testemet szárazra töröltem és magam köré csavartam a törölközőt.
A hajamat is betekertem egy törölközőbe. Ezután a szobámba mentem.
Beérve, a szekrényemhez sétáltam és kerestem magamnak egy nagyon elegáns és szexi ruhát, de mégsem nagyon kihívót.
A hajamat megszárítottam, kivasaltam, készítettem magamnak egy enyhe füstös sminket majd felvettem a ruhámat és a kiválasztott cipőmet.
Fújtam magamra a kedvenc parfümömből, a táskámba helyeztem a szükséges holmijaimat és már kész is voltam.
Megnéztem az időt és már 19:58-t mutatott, ami azt jelenti, hogy mindjárt ideér.
Bevallom, hogy nagyon izgulok a ma este miatt. Kitudja, hogy mi fog történni. Miközben ezen merengtem a csengő épp akkor szólalt meg.
Rögtön az ajtóhoz siettem, mert tudtam, hogy csak is Ő lehet az.
Az ajtókilincsre helyeztem a kezem, és kinyitottam az ajtót.
Miután kinyitottam, mindkettőnk lélegzete elállt...
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)