16.rész (+18)

1.8K 78 6
                                    

Sziasztok! :) Meghoztam a 16.részt. Egy nappal ugyan előbb, de remélem nem bánjátok. Jó olvasást hozzá. :)

Catherine*

Már eltelt egy hónap és Luke-kal nagyon boldogok vagyunk.

Nagyon szeretem Őt és érzem, hogy is nagyon szeret engem.

Elég sokat vagyunk egymással és ez még erősebbé teszi a kapcsolatunkat.

Hát, igen eddig még senki nem jött rá a suliban, hogy bármi kapcsolatunk is lenne egymás között.

Nagyon jól tudjuk leplezni az érzelmeinket.

Most, éppen Luke-nál vagyok és ágyán fekszem, Ő pedig mellettem van és a vállamat karolja át.

Egy romantikus filmet néztünk meg, aminek az előbb lett vége.

- Ez annyira szép volt - szólaltam meg.

- De, nem szebb, mint te - mondta és megcsókolt.

Majd, pár perc hosszas csókolózás után elváltunk egymástól.

- Képzeld, a legjobb barátnőm is bepasizott - meséltem Luke-nak.

- Oh tényleg? És ki a szerencsés? - kérdezte tőlem kíváncsian.

- Michael Clifford-nak hívják és fiatalabb nála - mondtam neki.

- Michael Clifford? - kérdezte meglepetten. - Ő a legjobb barátom.

- Tényleg? Milyen kicsi a világ - feleltem Luke-nak.

Még egy kicsit egymás ölében voltunk, majd szóltam neki, hogy kimegyek a mosdóba.

Elhúzódtam tőle, majd felálltam, de azzal a lendülettel vissza is estem az ágyra, ugyan is nagyon megszédültem és forgott velem a világ.

- Jól vagy Cathy? - kérdezte aggodalmasan Luke és a kezem után nyúlt.

- Persze, minden rendben, csak egy kicsit megszédültem ennyi az egész - mosolyogtam rá halványan.

Majd ismét felálltam az ágyról és kifelé indultam a szobából.

A mosdóba mentem elintéztem a dolgom és visszamentem Luke-hoz. Nem értem mi történhetett.

- Jobban vagy már? - kérdezte Luke amikor visszafeküdtem mellé az ágyba.

- Persze, minden oké - mosolyogtam rá.

- Akkor jó.

- Már elég későre jár, nem jössz el velem zuhanyozni? - kérdezte Luke vigyorogva.

- De, igen szívesen elmegyek veled zuhanyozni.

- Remek, akkor gyere - mondta majd felhúzott az ágyról és kimentünk a szobából.

Úgyis megígértem neki, hogy elmegyek vele valamikor zuhanyozni, hát most itt az alkalom.

Bementünk a fürdőbe és levetkőztünk, majd beálltunk a zuhany alá és Luke megengedte a meleg vizet.

A kellemes érzésre belőlem ez egy halk nyögést váltott ki.

- Szeretném, ha inkább akkor nyögnél, amikor benned vagyok - suttogta érzékien a fülembe Luke.

Majd a hideg csempének lökött és erre újra fel kellett nyögnöm.

Teljesen hozzám simult a testével és a nyakamat kezdte el csókokkal elhalmozni.

Gondolhattam volna, hogy van valami hátsó szándéka is és nem csak zuhanyozni akart.

Majd elkezdett szívni egy érzékeny területet, amitől jólesően felsóhajtottam.

Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now