Sziasztok! :) Itt a 18.rész. És...nagyon szépen köszönöm a vote-okat és a komikat.Nagyon jól esnek.*-* Jó olvasást hozzá. :)
Catherine*
Csak rohantam és rohantam addig, míg haza nem értem.
Még mindig nem hiszem el, amit láttam. Hogy volt képes megcsalni?
Már, egyszer megtörtént és most újra át kellett élnem.
Miután hazaértem, lepakoltam a cuccaimat a szobámba és betettem az új ruháimat. Hát úgy tűnik, hogy még sem lesz rájuk szükségem.
Szomorúan hagytam el a szobámat és indultam el a konyha felé.
Kerestem magamnak valami ennivalót és leültem az egyik székre, hogy elfogyasszam.
Miután megettem a kis szendvicsemet, úgy döntöttem, hogy takarítok egy kicsit, hogy az is elvonja a figyelmem.
Neki álltam először port törölgetni a nappaliban, de egyszer csak erős hányinger tört rám.
Gyorsan a fürdőbe rohantam a WC-hez és kijött belőlem az egész napi kaja.
Talán, csak elrontottam a gyomromat - gondoltam magamban.
Megmostam a fogamat, majd kiöblítettem a számat és mentem vissza takarítani.
Épp, hogy csak újra elkezdtem a bejárati ajtónál lévő csengő megszólalt.
Jaj ne. Ez biztosan Ő. Teljesen kiment a fejemből, hogy ma megbeszéltük, hogy átjön hozzám.
Nem akarom Őt látni, képtelen vagyok a szemébe nézni ezek után.
Remegő kézzel sétáltam oda az ajtóhoz, hogy kinyissam.
Miután kinyitottam, Ő ott állt előttem, de hamar megszüntette a közöttünk lévő távolságot és ajkaimra tapadt.
Nem viszonoztam a csókját és ezt Ő is észrevette.
Finoman eltolt magától és próbált a szemembe nézni, de én kerültem a tekintetét.
Értetlenül nézett rám, majd így szólt:
- Mi a baj Cathy? - kérdezte tőlem lágyan.
- Még te kérdezed? Mégis, hogy tehetted ezt velem? - emeltem fel a hangomat rögtön.
- Mi? Mégis miről beszélsz? Nem értek semmit - mondta értetlenül. Te szemét.
- Mi az, hogy nem tudod? Miért nem voltál ma suliban? - kérdeztem tőle azonnal.
- Hát...tudod...én... - dadogott össze vissza nekem és nem tudott egy értelmes választ sem kinyögni.
- Halljam, hol voltál? Várj, nem is kell mondanod semmit, kitalálom. Megcsaltál engem - emeltem fel a hangomat az utolsó mondatomnál.
- Micsoda? - nézett rám döbbenten. - Én nem csaltalak meg. Hogy képes letagadni?
- Jól hallottad, láttalak téged és azt a lányt a parkban, szóval ne tettesd nekem itt a hülyét, mindenről tudok - mondtam neki dühösen és kiabálva.
- Nem történt semmi sem, kettőnk között - próbálta magát egyből védeni.
- Mi az, hogy nem? Láttalak titeket, láttam, hogy a kezedet fogta, majd megcsókolt téged - ordibáltam vele.
- Félreérted - motyogta nekem.
- Nincs mit ezen félreérteni Luke, láttalak és már ezt nem mosod le magadról - egyre jobban kiabáltam vele. Engem senki, nem nézhet hülyének.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)