Sziasztok! :) Köszönöm az előző részhez érkezett komikat és vote-okat. :3 Jó olvasást a 4. részhez. :)
Catherine*
Másnap reggel, kissé fáradtan ébredtem. Kikeltem az ágyamból, és a konyha felé vettem az utamat. A konyhába beérve, a hűtőhöz sétáltam és kivettem a tojástartóból két tojást azzal a céllal, hogy rántottát készítek magamnak.
Miután elkészítettem, leültem az egyik székre és elfogyasztottam. A reggelim megevése után, a fürdőbe mentem, ahol egy gyors zuhanyt vettem.
Ezután a szobámba mentem, majd a szekrényemhez odasétálva előttem a mai ruhámat, amit fel szeretnék venni.
Felvettem a ruhámat és a cipőmet, megfésültem hosszú szőke hajam, feltettem egy kevés sminket, fújtam magamra az egyik parfümömből és késznek nyilvánítottam magam.
Felkaptam a táskám, és kiléptem a szobából. Az ajtó felé lépkedtem, kinyitottam, elővettem a kulcsomat és bezártam.
Gyalog indultam el a Gimnázium felé és kb 20 perc gyaloglás után megérkeztem.
Egy nagy sóhaj kíséretében, kinyitottam az Iskola bejáratát és beléptem rajta.Lépcső felé mentem, és bementem a tanári szobába.
Már néhány kollégám bent tartózkodott, akiknek mosolyogva köszöntem és viszonozták is kedves gesztusomat.
Lepakoltam a cuccomat és addig míg be nem csengettek megnéztem, hogy melyik teremben lesz az első órám.
Miután megnéztem már épp csengettek is be. Szóval, felkaptam a cuccaimat, amiket az órára szeretnék bevinni.
Az ajtóhoz mentem és a falon lévő egyik szegről leakasztottam a hármas terem kulcsát.
Kiléptem az ajtón és a terem felé sétáltam. Mikor beértem, már az összes diák a padban ült és kedvesen pillantottak rám.
Kivéve, egy embert, Luke-ot. Ő csak egy semmit mondó, üveges tekintettel bámult engem. Ez fájt. Ezután leültem a tanári asztalhoz és elkezdtem az órát.
- Na szóval, a mai órán hangszereken fogunk játszani. Mindenki álljon oda a neki legszimpatikusabb hangszerhez és mutassa meg hogy hogyan játszik rajta. - mondtam nekik, Ők pedig teljesítették a kérésem.
Voltak olyanok, akiknek az a hangszer ami mellé állt, egyáltalán nem illet hozzá, sőt nem is tudott rajt nagyon játszani. Ezeket a diákokat egy másik hangszerhez irányítottam. De voltak igazán tehetséges emberek is az osztályban, akikre nagyon büszke vagyok.
Éppen gratulálni szerettem volna a tanulóknak hogy milyen ügyesen játszottak, amikor hangos rágócsattogtatás zavarta meg a terem csendjét. Utálom amikor az emberek a rágót csattogtatják.
- Ki volt az? - kérdeztem idegesen tőlük.
- Én voltam - szólalt meg a terem végéből az egyik diák, aki nem más volt, mint Luke.
- És mégis miért csináltad? - kérdeztem tőle.
- Azért, mert jó buli - mondta nekem flegmán. Mégis miért viselkedik így velem? Talán a tegnap esti történtek miatt?
- Oh igen? Kíváncsi vagyok hogy azt is ilyen jó bulinak tartod majd, ha az igazgatói irodába küldelek - mondtam neki
- És ha én nem akarok menni? Akkor mi van? - kérdezte tőlem továbbra is bunkón. Miért csinálja ezt velem?
- Akkor én magam viszlek oda, az van - mondtam neki, felemelve a hangom.
- Akkor vigyen, leszarom - mondta Luke pofátlanul.
- Luke Hemmings - szóltam rá erélyesen. - Azonnal gyere velem az igazgatói irodába.
- Jól van, megyek már - mondta nekem lazán.
Luke-kal a nyomomban mentem ki a teremből, egyenesen az igazgató iroda felé.Egymás mellett mentünk, amikor Ő hirtelen megállt és így szólt:
- Cathy, sajnálom, én nem akartam így viselkedni veled, ne haragudj kérlek - mondta Luke megbánóan a szemembe nézve. Istenem, azok a szép kék szemek.
- Luke...miért viselkedtél így velem? - kérdeztem tőle halkan.
- Nem tudom Catherine, én csak megijedtem - mondta nekem továbbra is a szemembe nézve.
- Mégis mitől Luke? - kérdeztem tőle kedvesen.
- Attól, hogy a tanárom vagy és mert tetszel nekem. Ezek hallatán, egy nagyot dobbant a szívem.
- Tetszem neked? - kérdeztem tőle dadogva.
- Igen Cathy, nagyon bejössz nekem - mondta Luke és közelebb lépett hozzám. - Mondd, neked is bejövök Catherine? - lehelte az arcomba. Nagyon közel van Jézusom.
- Luke...én...igen azt hiszem...de ez nem helyes, köztünk nem lehet semmi - mondtam Luke-nak
- Miért nem Catherine? - kérdezte tőlem.
- Azért mert a diákom vagy, és mert túl fiatal vagy hozzám - mondtam neki halkan.
- Nem érdekel, Cathy. Én VELED akarok lenni, nem mással - mondta Luke mosolyogva.Majd még közelebb jött hozzám.
- Luke - suttogtam.
- Engedd hogy veled legyek Catherine, hagyd hogy boldoggá tegyelek - mondta nekem és ajkaink már szinte súrolták egymást. Istenem ha így folytatja elájulok a karjaiban.
Luke megszüntette a közöttünk lévő távolságot és ajkait az enyéimre tapasztotta. Teljesen megszűnt körülöttem a világ, még azt is elfelejtettem hogy épp hol vagyunk. Vadul téptünk egymás ajkait mit sem törődve azzal, hogy bárki megláthat minket, csak a pillanatnak éltünk.
Hevességünket, a hangos csengő zaja zavarta meg.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)