3.rész

2.9K 147 4
                                    

Sziasztok! Meghoztam nektek a 3. részt. Jó olvasást hozzá.:) És köszönöm, az előző részhez érkezett hozzászólásokat. :)

Egyre közelebb hajolt hozzám, így mentolos leheletét éreztem magamon, míg nem annyira közel hajolt hogy...

Catherine*

Ajkaink összeértek és egy szenvedélyes csókban forrtunk össze.
A kezemet felvezettem egészen a hajáig, majd beletúrtam szőke tincsei közé és egy kicsit meghúztam azt.

Luke erre egy morgás szerű hangot adott ki magából.
Még mindig egymás ajkait faltuk, amikor Ő egy hirtelen mozdulattal a falhoz tolt és nekem tolta a testét. Keze bejárta a testem minden egyes területét, de levegőhiány miatt el kellett válnunk egymástól.

Levegőt kapkodva, hangosan zihálva néztünk egymás szemébe és csak figyeltük egymást. Jézusom! Nem hiszem el, hogy ezt tettem. Hogy voltam rá képes? Csókolóztam az egyik diákommal, aki nem mellesleg jóval fiatalabb nálam. Egy olcsó ribancnak érzem magam, amiért ezt műveltem, még akkor is, ha az alkohol hatása alatt álltam.

- Cathy...én...sajnálom. Tudom, nem volt helyes, amit tettünk az imént, de egyszerűen nem tudtam uralkodni magamon, annyira vadító vagy - mondta megbánóan Luke a szemembe nézve.

- Luke...semmi szükség arra, hogy bocsánatot kérj, én is meg akartalak csókolni, nem csak te. De igen, igazad van, nem helyes, amit tettünk és szeretném, ha ez köztünk maradna - mondtam Luke-nak.
- Rendben van, ahogy akarod - mondta nekem. - Jó éjt Catherine.

- Jó éjt Luke...és még egyszer köszönöm, hogy megmentettél - mondtam Luke-nak egy halvány mosoly kíséretében.

Ő csak bólintott, és már indult is tovább a folyosón.
Én ezután a táskámból kivettem a lakáskulcsomat, kinyitottam az ajtót és beléptem rajta.

Ezután egyből a szobám felé vettem az irányt. A ruhámat és a cipőmet levettem, majd a fürdőszoba felé igyekeztem. Bementem, majd a törölközőt levettem magamról, és a zuhany alá álltam. Bekentem a testem a kedvenc vanília illatú tusfürdőmmel, majd mosakodni kezdtem és közben gondolkodtam.

Istenem, Luke annyira jól csókol, hihetetlen, amit akkor éreztem. Ahogy ajkaink vad táncot jártak, és csak csókoltunk és csókoltuk egymást az valami felülmúlhatatlan élmény volt. NEM! Nem szabadna erre gondolnom, hogy milyen jó volt vele. A tanítványom és túl fiatal hozzám. De amikor hozzám ért és csókolóztunk, olyan volt számomra, mintha csak mi ketten lettünk volna ezek a világon. Tudom, azt mondtam neki, hogy felejtsük el azt a csókot, de én nem tudom elfelejteni, egyfolytában csak ezen jár az agyam, hogy milyen jól csókol. De nem kockáztathatom az állásomat.

- Meg fogok bolondulni. Teljesen elveszi ez a srác az eszem. Nem szabad Luke-ra gondolnom, hisz köztünk úgy sem lehet semmi - mondtam ki hangosan a gondolataim.

Miután végeztem a zuhanyzással, kiléptem a kabinból, megtörölköztem a törölközőt magam köré csavartam és a szobámba mentem. Beléptem a szobámba, a törölközőt levettem, majd a szekrényemhez álltam, hogy keressek magamnak egy hálóruhát.

Miután kiválasztottam egy bő pólót és egy francia bugyit, felvettem őket. Utána megágyaztam magamnak, majd a szobában lévő villanyt lekapcsoltam, odalépkedtem az ágyamhoz, bemásztam, betakaróztam és próbáltam elaludni több, kevesebb sikerrel.

Luke*

Miután Catherine-nel elváltunk egymástól és jó éjszakát kívántunk én is hazaballagtam a lakásomba. Miután hazaértem, becsuktam a bejárati ajtót és a fürdőszobába mentem.

Lekapkodtam magamról a ruháimat majd beálltam a zuhany alá. Meg engedtem a vizet, raktam magamra a tusfürdőmből és neki álltam mosakodni.

Catherine. Amikor először megláttam, már akkor éreztem valami különlegeset iránta, valami megmagyarázhatatlan érzést. Amikor a ma esti buliban meghallottam egy kíálltást, mintha éreztem volna, hogy Ő az, így rögtön oda siettem, hogy megmentsem. Mikor odaértem az a pasas fogdosta és erőszakoskodott vele, rögtön leállítottam, hogy hagyja Őt békén, de nem igazán törődött ezzel. Én viszont odamentem hozzá és behúztam neki egy nagyot. Cathy-t magamnál fogva húztam ki a helyiségből a nyílt utcára. Ezután hazakísértem Őt, és mint kiderült, ugyan abban az épületben lakunk. Én ennek nagyon örültem. Elkísértem egészen a lakása ajtajáig, majd még ott beszélgettünk egy keveset. Egyfolytában csak figyeltem, nem tudtam róla levenni a szemem, hisz annyira gyönyörű és annyira ártatlannak tűnik. Egyre csak közeledtem felé, míg nem ajkaink összeértek és vad csókot nem vívtunk. Be kellett vallanom, hogy nagyon élveztem, és mint a reakciója is mutatta, neki sem volt ellenére ez az egész. De miután elváltunk egymástól és közölte velem, hogy felejtsük el, ami megtörtént, úgy éreztem, mintha valami eltört volna bennem. Persze megértem, hogy miért mondta ezt, hisz az egyik diákja vagyok, de én nem tudom elfelejteni. Azt is tudom, hogyha bármi is lenne, közöttünk nem csak magammal szúrnék ki, hanem vele is, mert akkor elveszítené a nem rég kapott állását, amit viszont nem szeretnék.

Miután kiveséztem a gondolataimat és végeztem a zuhanyzással, megtörölköztem és a szobám felé vettem az irányt. Kinyitottam az ajtót, beléptem rajta, a villanyt pedig felkapcsoltam.

A szekrényemhez léptem és egy boxert vettem elő magamnak, amit felvettem. Ezután megágyaztam magamnak, a villanyt lekapcsoltam és az ágyamhoz mentem majd befeküdtem. Próbáltam elaludni, de egyfolytában csak Catherine-en járt az agyam.


Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now