Sziasztok! :) Meghoztam nektek a 19.részt. Jó olvasást. :)
Catherine*
1 hét telt el azóta, hogy kiengedtek a kórházból és ennyi ideje nem beszéltem Luke-kal.
Azt hittem, hogy majd visszajön hozzám és bocsánatot kér, de nem így történt.
Én, naív azt hittem, hogy fontos vagyok neki és szeret engem.
Éppen, a kanapémon ülök és lustálkodok egy kicsit, amikor eszembe jutott, hogy felhívhatnám Mad-et, hogy elmondjam neki mi is történt.
Megkerestem a telefonomat, majd kikerestem a számát és már hívtam is.
- Szia, Mad el tudnál jönni hozzám beszélgetni? Nagyon fontos lenne - mondtam neki és vártam a válaszát.
- Szia, persze elmegyek hozzád. Ráérek, már indulok is.
- Köszi, Mad, akkor várlak. Szia.
- Szívesen, Cathy. Szia - majd ezzel bontottam is a vonalat.
Úgy döntöttem, addig, míg ide nem ér nézek egy kis tévét.
Bár semmi érdekes nem volt benne.
Nem sokkal később hallottam, hogy csengetnek.
Rögtön odamentem és kinyitottam az ajtót.
- Szia Cathy - köszönt, majd megölelt.
- Szia. Gyere be - mondtam neki és beljebb jött.
Mindketten a nappaliba sétáltunk és leültünk a kanapéra.
- Na mesélj, mi olyan fontos? - kérdezte kíváncsian az arcomat fürkészve.
- Terhes vagyok - suttogtam neki, majd lehajtottam a fejem.
- Hogy mondtad? - kérdezte döbbenten.
- Terhes vagyok Mad - ismételtem meg magam. - Luke-tól.
- És Ő tudja? Mit szólt hozzá? - kérdezgetett tovább.
- Igen tudja, és azóta, nem beszél velem - mondtam neki szomorúan, miközben egy könnycsepp folyt végig az arcomon.
- Mi az, hogy nem beszél veled? Mégis mi történt? - bombázott tovább a kérdéseivel.
- Úgy kezdődött az egész, hogy én hazafelé jövet, megláttam egy lánnyal, aki a kezét fogta, majd megcsókolta. Sírva hazarohantam, majd később eljött hozzám és akkor én számon kértem Őt, majd elkezdtem vele kiabálni. Nagyon összekaptunk. Majd elájultam és bevitt a kórházba. Miután felébredtem, ott közölték velem, hogy terhes vagyok. Aztán, Luke bejött hozzám, kérdezgette, mi van velem, én meg elmondtam neki, hogy terhes vagyok erre dühösen elviharzott és azóta, nem beszélünk egymással. Ez történt egy hete - vázoltam neki a történteket, majd sírva fakadtam.
- Jaj, Cathy annyira sajnálom - mondta nekem szomorúan és megölt.
- Köszönöm Mad.
- És, most mi lesz ezután veletek? Vége van, vagy mi? - kérdezte.
- Nem tudom, mi lesz ezután, de beszélnem kell vele. Muszáj ezt megbeszélnünk - mondtam neki. - Na, de mesélj csak, hogy haladtok Michael- lel? - kérdeztem tőle mosolyogva.
- Összejöttünk - válaszolta boldogan. Legalább Ő boldog. - És, már kimondta azt, hogy szeretlek.
- Ez, nagyszerű, Mad. És te is szereted Őt? - kérdeztem tőle, de szerintem a válasz egyértelmű volt.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)