Sziasztok! :) Meghoztam a 7. részt. Ez a rész egy kicsit hosszabb lett, remélem nem bánjátok. Jó olvasást. :)
Catherine*
- Luke... - suttogtam magam elé bámulva, a sokktól, amit okozott. Egyszerűen, oltári dögös látványt nyújtott.
- Cathy...egyszerűen lélegzetelállító vagy - mondta nekem, ezzel kizökkentve az ábrándozásomból. - Indulhatunk? - kérdezte tőlem mosolyogva.
- Igen, persze, indulhatunk - válaszoltam neki még kissé kábán.
Bezártam a lakásom ajtaját és elindultunk.
- Hová viszel Luke? - kérdeztem tőle kíváncsian.
- Legyen meglepetés - mondta nekem vigyorogva és rám kacsintott.
Én pedig nem kérdeztem mást tőle. Kiértünk az épületből és oda mentünk a kocsijához, majd az ajtaját illedelmesen kinyitotta nekem, hogy beszállhassak. Majd Ő is beszállt és elindultunk.
- Még mindig nem árulod el, hogy hová viszel? - tudakoltam meg tőle, de csak egy fejrázással reagált.
Szép lassan elindultunk, de útközben egy szót sem váltottunk. De ez nem az a kínos csend állt be közénk, hanem egész kellemes.
Miközben mentünk, én az ablakon bámultam kifelé. Mintegy 30 perc kocsikázás után, Luke lassított, majd leparkolt az autóval.
Egy nagyon hangulatos kis vendéglő előtt álltunk meg. Luke kiszállt mellőlem és kinyitotta nekem a kocsi ajtaját.
Kiszálltam és elindultunk a vendéglő bejárata elé.
Előre engedett és beléptünk a helyiségbe.
Nagyon szép hely volt. Mindenhol gyertyák égtek az asztaloknál és vörös rózsa volt szinte mindenhol a díszítés. Imádom a vörös rózsát, a kedvenc virágom.
- Honnét tudtad? - kérdeztem Luke-tól, felé fordulva.
- Ráéreztem - mondta nekem és kacsintott. Mostantól a kacsintás lesz az új mániája?
Majd odamentünk a pulthoz és Luke megszólalt.
- Jó estét! Asztalt rendeltem Hemmings névre - mondta Luke az előttünk lévő középkorú férfinak. A férfi keresgélni kezdett a számítógépen
- Jó estét! Igen, meg is van, az ötös asztal lesz az önöké. Jöjjenek utánam. - mondta nekünk és követtük a férfit, aki az asztalunkhoz vezetett.
-Tessék, parancsoljanak. Hozhatok esetleg valami italt? - kérdezte tőlünk.
- Igen, hozzunk nekünk a legjobb pezsgőjükből, legyen szíves - mondta neki Luke.
- Máris hozom. Addig is, odaadom az étlapot és válasszanak. - mondta nekünk és otthagyott minket.
- Tetszik Cathy? - kérdezte tőlem Luke a szemembe nézve.
- Igen, Luke, nagyon tetszik, gyönyörű ez a hely - mondtam neki és rá mosolyogtam.
- De nem gyönyörűbb, mint te - mondta nekem és megfogta a kezem. Én ettől totál zavarba jöttem.
Majd elkezdtük nézni az étlapot. Egyszer csak a pincér jött oda hozzánk és aki kihozta nekünk a pezsgőt.
- Elnézést! Meghoztam a pezsgőt - mondta a pincér és letett két poharat az asztalra majd töltött nekünk egy kis pezsgőt.
- Köszönjük - mondtuk egyszerre Luke- al, amin mindketten elmosolyodtunk.
- Választottak már az étlapon szereplő menüből? - kérdezte tőlünk az asztalnál álló pincér.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)