Sziasztok! Meghoztam a 9.részt. Bocsánat, hogy csak ilyen lett, de ennyi telt tőlem. Remélem azért, ez a rész is elnyeri majd a tetszéseteket. Jó olvasást :)
Catherine*
Luke, hirtelen az ajkaimra tapadt és szenvedélyesen megcsókolt. Én pedig az egyik kezemmel a hajába túrtam.
Luke elvált a számtól és a nyakamra tapadt. Szívta harapdálta ahol csak ért. Ennek hatására én nagyokat sóhajtoztam.
Majd áttért a kulcscsontomra és folytatta tovább a tevékenységét.
Közben én simogattam izmos felsőtestét.
Egyre lejjebb haladt és a hasamat lepte el apró puszikkal és a köldököm körül, ami nagyon jól esett.
De, úgy éreztem, hogy végre nekem is cselekednem kell, így egy hirtelen mozdulattal megragadtam és magam alá terítettem.
A csípőjén ültem és elkezdtem rajta lassan mozogni, ami belőle egy kisebb nyögést váltott ki.
Én erre csak egy önelégült mosollyal jutalmaztam.
Ezután, lehajoltam hozzá és egy lágy csókot leheltem duzzadt ajkaira.
Majd, áttértem a nyakára és apró puszikat hagytam rajta.
Utána harapdálni kezdtem, minek hatására Luke a kezeit felvezette a fenekemhez és erősen belemarkolt, én pedig a nyakába nyögtem.
Lejjebb haladtam és kidolgozott felsőtestét kezdtem el csókolgatni, mire Luke izmai hirtelen megfeszültek alattam.
Majd egyre közelebb érkeztem büszkeségéhez, így egyre hangosabban kezdett el sóhajtozni.
Mikor odaértem, egyik kezemet férfiasságára tettem és lassan kezdtem el húzogatni rajta a bőrt, ezt egy hatalmas nyögéssel illette.
Egyre gyorsabban csináltam, majd hirtelen bekaptam annyit amennyi a számba fért és szopni kezdtem.
Erre egy nagyot nyögött és így szólt:
- Cathy, kurva jó vagy - mondta vágytól teli hangon.
Folytattam tovább kényeztetését és egyre gyorsabban csináltam neki.
Majd hirtelen rámarkoltam a golyóira és férfiassága rángatózni kezdett a számban.
Próbáltam még ennél is gyorsabban csinálni, ami meghozta a kívánt hatást, ugyanis Luke egy óriási nagy nyögés kíséretében a számba élvezett.
Örömnedvét pedig készségesen lenyeltem.
Miután ez megtörtént zihálva néztünk egymásra.
Luke felült az ágyon, majd a nadrágja zsebéből egy óvszert vett elő, amit kibontott és felhelyezett büszkeségére.
Ezután maga alá fordított és egyből teljes hosszával belém hatolt.
Erre mindketten egy hangos nyögést hallatunk.
Először lassan kezdett el bennem mozogni, majd gyorsított a tempón.
Én a lábaimat a dereka köré kulcsoltam, hogy még mélyebben érezzem magamban.
- Gyorsabban, Luke - szóltam neki nyögéseim közepette.
- Kérésed, számomra parancs, baby.
Ezután Luke eszeveszett tempóban kezdett el lökni én pedig a hátát karmolásztam és nagyokat nyögtem.
Majd, hirtelen ötlettől vezérelve, átfordítottam magunkat, így én kerültem felülre.
Egyből gyorsan kezdtem el mozogni rajta, majd nyolcasokat írtam le a csípőmmel.
Luke kezeit a derekamra vezette, hogy Ő is tudja irányítani a tempót.
Mindketten hatalmasakat nyögtünk az élvezettől.
A hasamban kezdett épülni a csodálatos érzés, így még jobban rákapcsoltam.
Már éreztem, hogy közel a vég és ezzel Luke is így volt.
- Mindjárt... - szóltam Luke-nak.
- Vár még egy kicsit.... - mondta nekem. Még mindig mozogtam rajta, de már kezdtem fáradni.
- Most... - mondta hirtelen, majd mind ketten elengedtük és együtt léptünk át a mennyország kapuját.
Én nem bírtam tovább és Luke mellkasára zuhantam. Karjait pedig a derekamra kulcsolta.
A hangos zihálásunk töltötte be az egész szobát és próbáltunk normalizálni lélegzetünket.
Miután már eléggé lecsillapodtunk Luke leemelt magáról az óvszert levette büszkeségéről és a szobában lévő kukához sétált és beledobta.
Én eközben nem bírtam ki, hogy ne nézzem a formás seggét. Úh de megmarkolnám.
Ezután visszafeküdt mellém, Ő pedig átkarolt, én meg a mellkasára feküdtem és úgy voltunk az ágyon.
- Ugye nem bántad meg? - kérdezte tőlem hirtelen Luke.
Én pedig rákaptam a tekintetem és mélyen a szemébe néztem.
- Egyáltalán nem. Életem legcsodálatosabb perceit köszönhetem neked - válaszoltam neki mosolyogva, majd megcsókoltam.
- Ezt örömmel hallom - mondta nekem vigyorogva. Ekkor azonban egy nagyot ásítottam.
- Álmos vagy Cathy? - kérdezte tőlem Luke.
- Mit mondhatnék, eléggé kifárasztottál - válaszoltam neki nevetve.
- Ezt én is mondhatnám - mondta nekem egy pimasz mosollyal az arcán. - Aludj csak Cathy. - szólalt meg lágyan és a hajamba puszilt.
Luke a takarót magunkra húzta, majd nem sokkal később, egymás karjaiban nyomott el az álom.
YOU ARE READING
Flames of passion /Luke Hemmings/ - Befejezett
Romance"Tudtam, hogy nem helyes amit teszek, de nem tudtam neki ellenálni." (A történet erotikus jeleneteket tartalmaz, szóval ennek tudatában olvasd.)