17.rész

1.3K 86 23
                                    

Sziasztok! :) Meghoztam a 17.részt. Jó olvasást. :)

Catherine*

Reggel, iszonyatos fejfájással ébredtem.

Fogalmam sincs, hogy miért, mert én nem vagyok az a fajta, akinek fájni szokott a feje.

Kikeltem az ágyamból, majd szép lassan elhagytam a szobámat.

Először az utam, most a konyhába vezetett és az egyik fiókból kivettem egy fejfájás elleni gyógyszert.

Engedtem magamnak egy pohár vizet és megettem rá a gyógyszert.

Ezután, visszabaktattam és a fürdőszobába mentem.

Levettem a testemet takaró ruhadarabokat és beálltam a zuhany alá.

Megengedtem a meleg vizet, ami végigfolyt a testemen.

Megmosakodtam a kedvenc tusfürdőmmel, majd leöblítettem magamról a habokat és elzártam a vizet.

Kiléptem a kabinból és szárazra töröltem magam.

Utána, a szobámba mentem és a szekrényemben kerestem magamnak valami ruhát, amit felveszek.

Kiválasztottam, majd magamra vettem és a cipőmet is.

Odasétáltam a tükrömhöz csináltam magamnak egy natúr sminket, kifésültem szép hosszú szőke hajamat és végül fújtam magamra egy kis parfümöt.

A táskámba bepakoltam a szükséges holmijaimat és késznek nyilvánítottam magam.

A bejárati ajtó felé mentem, majd kiléptem rajta és kulcsra zártam.

Elindultam lefelé a lépcsőn, majd ki a friss levegőre.

Most, valamiért sokkal jobban esett, mint általában.

Szépen lassan elindultam az iskola felé.

Kb 25 perc után, megis érkeztem a célomhoz.

A bejárati ajtóhoz érve, mély levegőt vettem és benyitottam a helyiségbe.

Hatalmas ricsaj ütötte meg a fülem, hiszen a diákok többsége már bent volt az iskolában.

Az utamat a lépcső felé vettem és felsétáltam rajta a második emeletre.

A tanári szobához mentem, majd köszöntem a bent lévő kollégáimnak.

Még volt egy kis idő a becsengetésig így fogtam magam és leültem az asztalomhoz.

A táskámból elővettem magamnak egy müzli szeletet, amit elfogyasztottam.

Miután megettem, felálltam és a papírt a kukába helyeztem.

Visszamentem az asztalomhoz és előpakoltam az órához szükséges dolgaimat.

Ezután, nem sokkal meghallottam a csengőt, ami jelezte az óra kezdetét.

Felkaptam a cuccaimat levettem az ötös terem kulcsát és már mentem is a terem felé.

Odaérve kinyitottam az ajtót és a diákokkal találtam szembe magam.

Odasétáltam az asztalhoz, lepakoltam a cuccaimat és köszöntem nekik.

Végignéztem az osztályon és csalódottan vettem észre, hogy Luke nincs a jelenlévő diákok között.

Vajon hol lehet?

Na mindegy, biztos más dolga akadt.

De mégis mi? Suliba kéne lennie az ÉN órámon, ehelyett ki tudja hol flangál.

Flames of passion /Luke Hemmings/ - BefejezettWhere stories live. Discover now