Dziwka- bakukirikami

340 7 0
                                    

Pan ShipShip: BakukirikamiNo Quirk AUPolice Bakugo i KiriSLUT DenkiDenki- 19 latBakugo i Kiri- 20 lat⚠️puszczanie się, sex, wulgarny język, alkohol, narkotyki ⚠️⚠️❗️15+Ja taka kurwa English XDDDD——————————————————————

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pan Ship
Ship: Bakukirikami
No Quirk AU
Police Bakugo i Kiri
SLUT Denki
Denki- 19 lat
Bakugo i Kiri- 20 lat
⚠️puszczanie się, sex, wulgarny język, alkohol, narkotyki ⚠️
⚠️❗️15+
Ja taka kurwa English XDDDD
——————————————————————

(*)

Jęki dało się usłyszeć z daleka...
Blond włosy chłopak o imieniu Denki Kaminari, wręcz w ostentacyjny sposób okazywał, jaką przyjemność mu oferowano...
Za jebane 1000zł zgodził się na uprawianie sexu, w parku.
Było co prawda po 22, ale nie zmieniało to faktu że ktoś mógł go nakryć.
Chociaż młodego chłopaka to już nie obchodziło, czy tak czy tak stoczył się na samo dno... sam fakt że dawał dupy za kasę mógł o nim dużo świadczyć.
- Haaaa~ s szybciej~ m mocniej~ GHA~- jęczał do dużo starszego mężczyzny. Denki lubił wykonywać swoją prace... to była sama przyjemność...
OBRZYDLIWA przyjemność.
-Ghh~ l lubisz to m mała suko~?- spytał facet przyspieszając ruchy.
Z daleka dało się wyczuć zapach gorzały, pomieszany z zapachem drogich perfum.
Pijany 40- latek, oraz młodu zagubiony 19-latek w odrażający sposób ukazywali ich ukryte oblicza.
U starszego mężczyzny były to skryte fantazje, które po wypiciu dużej ilości alkoholu i dużej ilości gotówki przy sobie, były realne... u młodszego była to strona łatwego zarobku, oddanie swojego ciała za pieniądze, spełnianie czyiś fantazji i oddawanie się przyjemności z brudnej kasy... którą zarabiał w niestosowny sposób...
- HEJ WY! OI WY SIĘ TU RUCHACIE?!- z oddali usłyszeli hardy głos, w przerażeniu zaczęli naciągać bieliznę i spodnie.

Denki pov

Usłyszałem dziwnie znajomy głos... wręcz w przerażeniu zacząłem się ubierać, wiedząc jak bardzo przejebane zaraz będę miał...
Mężczyzna który dosyć dobrze mi zapłacił, próbował uciec, jednak szybko przeszkodził mu w tym dźwięk odbezpieczanej broni...
- OI ANI MI SIĘ WAŻ RUSZYĆ.- powiedział jeden z dwóch facetów, wtedy ujrzałem twarz znajomego mi przyszłego funkcjonariusza prawa.
Bakugo Katsuki, a obok niego Eijro Kirishima...
Od razu przypomniałem sobie, jak starsi tylko o rok faceci przesłuchiwali mnie w obecności starszego komendanta... chyba wtedy mieli jakieś Ala praktyki i pod jego okiem się uczyli...
Przybyli do mnie wtedy w sprawie mojego klienta, który 4 godziny po naszej ,,zabawie" popełnił samobójstwo.
Byłem wtedy w Klubie X-Guys, więc do mnie doprowadził ich ostatnia płatność kartą... mój szef rozpoznał faceta po zdjęciu i zaprowadził funkcjonariuszy do mnie...
Zadawali mi masę pytań, tylko na połowę z nich umiałem odpowiedzieć, szczerze nie interesowała mnie nigdy przeszłość moich klientów, więc szczerze nie do końca obchodził mnie fakt, że typ się zabił.
Może byłem egoistą
Może byłem nie czuły...
Ale obracając się w takim towarzystwie człowiek traci jakąkolwiek empatię...
Poza tym prawie po godzinie zapomniałem o ,,samobóju" gdyż przychodzili do mnie kolejni klienci, jedyną rzeczą jaka mnie interesowała były pieniądze.
- O widzę, że znowu się z panami widzę- powiedziałem lekko się śmiejąc, mając nadzieje na złagodzenie sytuacji.
- Szkoda że tylko w takiej sytuacji...- skomentował Kirishima, który nie wyglądał na zachwyconego...
- Ty kurwa młody? To jest jakiś żart kurwa?! Kręcisz jakieś pranki czy o chuj tu chodzi?!- spytał wkurzony mężczyzna, który miał jakieś dziwne domysły.
- Uwierz mi wolałbym żeby to był żart...- powiedziałem zażenowany.
Musiałem podczas sexu spotkać POLICJANTÓW, których na dodatek znam...
- Nie ruszaj się kurwa!- zdenerwował się Bakugo, widząc jak facet próbuje uciec.
Oczywiście wiedziałem że to nie tylko skończy się na pouczeniu...
Ale miałem lekką nadzieje, że jakoś namówię przystojnych policjantów, na zapomnienie o sytuacji i puszczenie PRZYNAJMNIEJ MNIE wolno...
Jak wcześniej mówiłem, miałem w dupie los klientów, póki miałem od nich kasę, to mogliby nawet być psychicznymi mordercami, którzy na codzień zabijają setki osób...

Kami oneshoty  (Kami Bottom)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz