Female Kaminari AU
Traitor Sero AU
Imię: Delia
Ship: Serokami
Tw⚠️: przemoc sexualna, bluźnierstwa, porwanie...———————__________———————
Delia była słodką, miłą dziewczyną.
Zawsze skłonna do pomocy, mimo że w wielu sprawach dawała plamy, to i tak chciała w jakikolwiek sposób pomagać.
Zaufanie było jej mocną stroną... łatwo umiała komuś zaufać, często zdawała się na czyjąś intuicje...nawet nie wiedziała jak szybko ją to zgubi...F.Kaminari pov:
Po kolejnym ataku złoczyńców, połowa klasy trafiła do szpitala...
Znowu jakimś cudem znali informacje na nasz temat...
Znowu jakimś cudem zdołali włamać się nie zauważeni do bazy danych UA...
Znowu wiedzieli gdzie będziemy...
Od jakiegoś czasu było podejrzenie, że mamy w szeregach zdrajce... ale miałam nadzieje że to kłamstwo...
Kto to mógłby być...
Todoroki? Wątpliwe, jest dziwaczny, ale nie jest złoczyńcą... jest lojalny i jego mocną stroną jest prawdomówność...
Może Kirishima? NIE! To mój najlepszy przyjaciel, a on jest jednym z tych którzy najwięcej obrywali, próbując chronić innych...
Sero?... Sero to mój bardzo dobry przyjaciel... jest dobrym człowiekiem...nie mógłby czegoś takiego zrobić...
Bakugo, Izuku, Momo od razu skreślam z listy podejrzanych...
Mina to moja najlepsza przyjaciółka od przedszkola! Wiedziałabym jakby coś kombinowała! Tym bardziej że ona nie umie trzymać sekretów...
Ururaka? Nieee ona by muchy nie skrzywdziła... poza tym jest zbyt niewinna...
Lida? No ni chuja! Jego ojciec był spoko bohaterem a on próbuje być jak on! Wątpię że w jakikolwiek sposób mógłby przejść na druga stronę...
Kurwa kurwa kurwa!
Wszyscy wydają się być niewinni! Kto do cholery w takim wieku mógłby być tak wykurwistym manipulatorem!W pewnym sensie obawiałam się, że podejrzenia spadną na mnie...
Mimo że wiedziałam że ja nic nie zrobiłam, strasznie się bałam, że zaczną na mnie patrzeć inaczej... że będą na mnie patrzeć jak na potwora... lub że się ode mnie odwrócą...- Kaminari!- usłyszałam krzyk Pana Mica. Wręcz przerażona spojrzałam w jego kierunku, zdając sobie sprawę z tego, że znowu odpłynęłam.
- P przepraszam...- powiedziałam, trochę uspokajając się.
Nauczyciel tylko westchnął, wiedział bowiem czym tak zaprzątam sobie głowę... nie tylko ja to robiłam bo inni uczniowie i nauczyciele też... zdrajca był realnym zagrożeniem...
- Wiem że ostatnio jest trudno... ale dzieci musicie się również skupić na nauce.- powiedział to rozglądając się po całej klasie, aby mieć pewność, że każdy usłyszał i zrozumiał jego słowa.
Do końca lekcji starałam się słuchać i nie odpływać myślami gdzie indziej, choć było to trudne... bałam się o życie swoje i moich przyjaciół...Sero pov (dam dam dammm)
Delia jest taką piękna...
Taka urocza...
Niewinna
Sexowna
Mądra
Cudowna
Kochana.
CZYTASZ
Kami oneshoty (Kami Bottom)
FantasíaTytuł mówi wszystko pisze pd nowa haha. Ale nie zawsze będą tylko gejowe shipy *-* ALE W WIĘKSZOŚCI